Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 80267 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #380 Gepost op: 4-02-2022, 15:25:09 »
Stilaan wordt het niet meer te vermeijden dat ze de mol is. Buiten Laetitialternatief zie ik echt geen optie.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #381 Gepost op: 4-02-2022, 17:10:49 »
Ze is overigens van de troon gestoten in het nieuwe overzicht ::joehoe::
Moet ze bij sjouwen niet minstens evenveel toebedeeld krijgen als Hila (309 euro)? Dan klopt het totaal van die opdracht ook (2.000 euro).

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #382 Gepost op: 5-02-2022, 14:44:58 »
niet meer te vermeijden dat ze de mol is
Ik zie steeds weer de HOOP terug dat ze het niet is. Daarom zitten molloten in andere tunnels. Want 'het kan toch niet zo makkelijk zijn dat we het van het zomer al wisten'. Dit is niet het sterkste argument. Ik doe graag mee met wensmollen maar niet met hoopmollen, dat is me iets te desperaat. Ik probeer wel dingen te zoeken waardoor ze het niet kan zijn (de argumenten heb ik in het topic wie is de mol NIET gezet) maar grosso modo is ze gewoon een goede mol. Geen Charlotte-gimmick nee. Dat hoeft dit jaar niet 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #383 Gepost op: 5-02-2022, 16:04:49 »
Als Kim Lian de mol zou zijn, kan iemand me dan uitleggen waarom ze heel opzichtig molt voor hele kleine bedragen en zich daarmee heel verdacht maakt, maar hele grote bedragen, die veel subtieler te saboteren zijn, rustig in de pot laat komen? Dat gaat inmiddels om bijna 4000 euro (geen jokers kiezen bij Welmoed, geen paar seconde tijdrekken bij zwanen en beelden verslepen). Zit toch totaal geen logica achter voor een mol? Ze wordt en super erg verdacht en ze laat heel veel geld in de pot komen. Precies omgekeerd van de twee doelen die de mol heeft.

Naast bovenstaande argumenten is me bij het uitpluizen van opdracht 3 opgevallen dat KL daar niks mols doet en wel meerdere onmolse dingen die niet nodig waren. Als ze de mol was en voor alles of niets had gekozen met het doel om op 0 uit te komen was haar doel om tijd te rekken. Dit laat ze duidelijk na. Als Thomas wil stoppen omdat het beeld stukvalt is zij de eerste die fanatiek roept om door te gaan. Dit was een prima moment om even wat tijd te rekken door even te praten over of het wel zou tellen als ze met een kapot beeld aankwamen, of op zn minst niks te zeggen en te kijken of de rest dat doet.

Daarnaast herstelt ze mede de fout dat het doopvontbeeld naar de verkeerde plek onderweg was.

Het is teveel om hier allemaal te herhalen wat ik al in het opdrachttopic heb gezet, maar daarvoor ben ik nog meer overtuigd dat KL niet de mol is.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #384 Gepost op: 5-02-2022, 17:53:01 »
Ik wilde er eerst niet, maar ik stap over naar Kim-Lian puur kijkend naar molgedrag.

Het fluistergesprek wat ze had met Hila op de hotelkamer vond ik veelzeggend. Kim die daar volgens mij succesvol Hila de verkeerde richting op stuurde door Fresia verdacht te maken na de Lasergame.  Ze benadrukt ook steeds in de groep dat er geld is binnengehaald, al is dat vaak veel minder dan het had kunnen zijn.

Ik vond haar reactie op de 2000 euro bij de Beeldenopdracht ook nogal overdreven, wellicht de teleurstelling dat er wél veel geld werd verdiend omzettend in een overdreven schreeuw dat het gelukt is. Dan kan je als mol maar beter meegaan in de euforie...

Ik ben benieuwd naar vanavond in elk geval.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Jumbojet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #385 Gepost op: 5-02-2022, 17:54:16 »
Bij de executie van aflevering 4 hebben al veel mensen hun groene scherm gezien. Behalve Hila, Arno en Everon. Op dat moment zie je Kim Lian peinzen met de vingers voor de ogen hoe dat nou kan.
Hila verdenkt ze niet, Arno had nog gezegd dat hij een joker had (zegt Rik aan het begin van aflevering 5), dus dan  zou haar verdenking op Everon niet kloppen terwijl ze vanaf het begin erop gestemd heeft.
Het klopt voor haar dus dat Arno afvalt en Everon overblijft.
Hier valt voor mij Kim Lian af als mol.
Everon stijgt bij mij heel hoog , juist omdat Kim Lian tot dan toe doorgaat op Everon. Terwijl Laetitia voor mij ook nog hoog staat. Ook omdat ze allebei in de jeep zaten waarvan het kenteken klopte. (Denk ik🤗).
Mijn eerste post hier. Beetje onzeker maar toch leuk om mee te denken en mee te stemmen.
Veel plezier vanavond. (We zien elkaar weer vlg Rik)😁

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #386 Gepost op: 5-02-2022, 18:42:54 »
Ik wilde er eerst niet, maar ik stap over naar Kim-Lian puur kijkend naar molgedrag.

Het fluistergesprek wat ze had met Hila op de hotelkamer vond ik veelzeggend. Kim die daar volgens mij succesvol Hila de verkeerde richting op stuurde door Fresia verdacht te maken na de Lasergame.  Ze benadrukt ook steeds in de groep dat er geld is binnengehaald, al is dat vaak veel minder dan het had kunnen zijn.

Ik vond haar reactie op de 2000 euro bij de Beeldenopdracht ook nogal overdreven, wellicht de teleurstelling dat er wél veel geld werd verdiend omzettend in een overdreven schreeuw dat het gelukt is. Dan kan je als mol maar beter meegaan in de euforie...

Ik ben benieuwd naar vanavond in elk geval.
ze werkt zelf mee aan het verdienen van die 2000 euro en laat na om tijd te rekken waar het kan. Kandidaats.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #387 Gepost op: 5-02-2022, 19:31:26 »
Ik word een beetje moe van jou in dit topic. Nu weten we t wel dat jij denkt dat Kim de mol niet is  ::)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #388 Gepost op: 5-02-2022, 19:52:48 »
Dat is vermoedelijk een reactie op de bewering die ik eerder voorbij zag komen, dat mensen in een andere tunnel niet willen dat Kim-Lian de Mol is. Alsof dat de enige reden kan zijn dat iemand op een andere mol zit. Ach ja... ::)

Wat mij betreft kan Kim-Lian het zeker nog zijn, maar op dit moment bivakkeert ze zo rond plaats 3/4 op mijn lijstje. We zullen zien of ze nog gaat stijgen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #389 Gepost op: 5-02-2022, 20:19:24 »
Ik word een beetje moe van jou in dit topic. Nu weten we t wel dat jij denkt dat Kim de mol niet is  ::)
Wat doe je dan op een forum in een topic waar gediscussieerd wordt over waarom iemand wel of niet de mol is als je zo gaat reageren op de discussie? Nogal respectloos ook, jouw bericht.

Overigens zouden anderen moe kunnen worden van het eeuwige KL-getunnel in elk topic, maar dat hoeft ook niet, iedereen heeft zijn eigen ideeen en overtuigingen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #390 Gepost op: 5-02-2022, 21:39:49 »
Je kan het inmiddels op haar voorhoofd schrijven M-O-L.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #391 Gepost op: 5-02-2022, 21:45:49 »
Ze haalt zoals Thomas al zei wel steeds raardere fratsen uit. Het werkt wel want ook ik ga er steeds door twijfelen. Een Mol zou zus en zo toch niet zo doen? Nou, Kim-Lian waarschijnlijk wel dus.

Dat ze als kandidaat die Everon verdenkt Everon zomaar af zou schrijven nadat hij haar confronteerde met de vermiste 250 euro vind ik trouwens héél ongeloofwaardig. Mols dus. Daarbij biechtte ze ook dat ze het zo spannend vond toen ze ermee geconfronteerd werd. Logisch als Mol, raar als kandidaat die nota bene Everon verdenkt.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #392 Gepost op: 5-02-2022, 21:47:03 »
Ze haalt zoals Thomas al zei wel steeds raardere fratsen uit. Het werkt wel want ook ik ga er steeds door twijfelen. Een Mol zou zus en zo toch niet zo doen? Nou, Kim-Lian waarschijnlijk wel dus.

Dat ze als kandidaat die Everon verdenkt Everon zomaar af zou schrijven nadat hij haar confronteerde met de vermiste 250 euro vind ik trouwens héél ongeloofwaardig. Mols dus. Daarbij biechtte ze ook dat ze het zo spannend vond toen ze ermee geconfronteerd werd. Logisch als Mol, raar als kandidaat die nota bene Everon verdenkt.

Ik denk dat ze de nepmollende kandidate speelt net zoals Kim (seizoen 10).

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #393 Gepost op: 5-02-2022, 21:48:00 »
Ja. Kon ook prima met een nog grotere "echte nepmol" (Sahil) erbij. Ik ben benieuwd wat ze nu gaat doen nu Sahil weg is.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #394 Gepost op: 5-02-2022, 21:50:38 »
Waarom zou ze de schuld van de verloren telefoon op zich nemen? Op die manier zet ze zichzelf onnodig in de kijker.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #395 Gepost op: 5-02-2022, 21:50:53 »
Het was toch heel vreemd dat Kim-Lian opeens “bij haar test” switchte naar afvaller Sahil? Als Everon op haar zit is het toch veel logischer om haar gewoon op Everon te laten? Ik verdenk haar daardoor minder

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #396 Gepost op: 5-02-2022, 21:51:54 »
Waarom zou ze de schuld van de verloren telefoon op zich nemen? Op die manier zet ze zichzelf onnodig in de kijker.

Omdat het haar strategie is dingen te doen waarvan je zou denken dat een Mol die niet zou doen. :P

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #397 Gepost op: 5-02-2022, 21:52:14 »
Waarom zou ze de schuld van de verloren telefoon op zich nemen? Op die manier zet ze zichzelf onnodig in de kijker.
Dit past wel in haar gedrag om anderen te testen (of dit nu kandidaats is of haar mol-alibi).

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #398 Gepost op: 5-02-2022, 21:53:27 »
Kim Lian weer onmols deze aflevering

Verdachtmaking van de gestolen telefoon op zich nemen.

Blijven liegen over de 250 euro en ook nog slecht gelogen. Everon prikt er doorheen.

Doet het goed met kistjes open maken en bedrag klopt, waar ze in haar eentje stond.

Brengt 2 van de 5 kistjes binnen.


Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #399 Gepost op: 5-02-2022, 21:58:22 »
Kim Lian weer onmols deze aflevering

Verdachtmaking van de gestolen telefoon op zich nemen.

Blijven liegen over de 250 euro en ook nog slecht gelogen. Everon prikt er doorheen.

Doet het goed met kistjes open maken en bedrag klopt, waar ze in haar eentje stond.

Brengt 2 van de 5 kistjes binnen.

Tja, we spreken nog wel bij aflevering 10. Als het bedrag sowieso werd verteld na de opdracht kon ze moeilijk munten weggooien dat zou enorm opvallen. Ze ging snel de grot uit zodoende kon ze geen kistjes meer ophalen en konden de badmeesters zich op de anderen focussen. Daardoor elimineer je al 1/3 kracht die je goed kan gebruiken.