Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 79543 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #400 Gepost op: 5-02-2022, 22:01:51 »
Je kan het inmiddels op haar voorhoofd schrijven M-O-L.

Idd .. prima tunneltje dit

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #401 Gepost op: 5-02-2022, 22:09:00 »
Typisch: Ik heb nooit echt geloofd in Kim-Lians Molschap, na een piek in aflevering 2 is ze alleen maar gezakt in mijn verdenkingen, en meer dan ooit ben ik er rotsvast van overtuigd dat zij niet de Mol is. Alles zegt voor mij: Kim-Lian is kandidaat. Punt uit.

...Maar voor het feit dat Thomas niet afviel, naar eigen zeggen half op haar en half op de afvaller, heb ik dan geen verklaring. Bijvangst, misschien? Even slecht als Sahil, maar sneller? Het klinkt niet erg geloofwaardig. Geloofwaardiger dan Kim-Lian als Mol, dat dan weer wel.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2022, 22:10:48 door Vangu Vegro »
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #402 Gepost op: 5-02-2022, 22:10:55 »
Pas op hoor, als je hier tegenargumenten voor KL als mol noemt wordt je met pek en veren het topic uitgejaagd
« Laatst bewerkt op: 5-02-2022, 22:16:20 door Theovv »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #403 Gepost op: 5-02-2022, 22:14:41 »
Pas op hoor, als je hier tegenargumenten voor KL als mol noemt wordt je met pek en vere  het topic uitgejaagd
Hihi ik heb indertijd wat tegenargumenten in het wie is de mol NIET topic gezet, was dus wel zo veilig begrijp ik  ::rofl:: ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #404 Gepost op: 5-02-2022, 22:16:47 »
Hihi ik heb indertijd wat tegenargumenten in het wie is de mol NIET topic gezet, was dus wel zo veilig begrijp ik  ::rofl:: ::hypocriet::
slim!  ;)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #405 Gepost op: 5-02-2022, 22:17:57 »
Omdat het haar strategie is dingen te doen waarvan je zou denken dat een Mol die niet zou doen. :P

Dit. Origineel voorwaar, maar het kan ook een kater opleveren.

(Voor de fijnproevers: een beetje zoals de ontknoping van 'The Hollow' van Agatha Christie).
Woosie down?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #406 Gepost op: 5-02-2022, 22:18:48 »
Pas op hoor, als je hier tegenargumenten voor KL als mol noemt wordt je met pek en veren het topic uitgejaagd

Nou sorry hoor, maar als er één iemand is die telkens Kim-Lian is niet de mol schreeuwt ben jij het wel. We weten het inmiddels wel.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #407 Gepost op: 5-02-2022, 22:20:58 »
Tja, we spreken nog wel bij aflevering 10. Als het bedrag sowieso werd verteld na de opdracht kon ze moeilijk munten weggooien dat zou enorm opvallen. Ze ging snel de grot uit zodoende kon ze geen kistjes meer ophalen en konden de badmeesters zich op de anderen focussen. Daardoor elimineer je al 1/3 kracht die je goed kan gebruiken.

Ik geloof echt niet dat als zij de mol is en geld verduisterd, Rik het oorspronkelijke bedrag zou noemen.
Ergens werd gezegd dat het bedrag niet gecontroleerd werd, maar er is toch gewoon voor de camera geteld?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #408 Gepost op: 5-02-2022, 22:21:26 »
Nou sorry hoor, maar als er één iemand is die telkens Kim-Lian is niet de mol schreeuwt ben jij het wel. We weten het inmiddels wel.

We weten het pas na aflevering 10 dus voor die tijd zijn alle voor en tegenargumenten hier helemaal op z'n plaats.

Natuurlijk ben je nergens verplicht op te reageren.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #409 Gepost op: 5-02-2022, 22:23:00 »
Typisch: Ik heb nooit echt geloofd in Kim-Lians Molschap, na een piek in aflevering 2 is ze alleen maar gezakt in mijn verdenkingen, en meer dan ooit ben ik er rotsvast van overtuigd dat zij niet de Mol is. Alles zegt voor mij: Kim-Lian is kandidaat. Punt uit.

...Maar voor het feit dat Thomas niet afviel, naar eigen zeggen half op haar en half op de afvaller, heb ik dan geen verklaring. Bijvangst, misschien? Even slecht als Sahil, maar sneller? Het klinkt niet erg geloofwaardig. Geloofwaardiger dan Kim-Lian als Mol, dat dan weer wel.

De verklaring daarvoor is heel simpel: Thomas is de Mol. Voor de Mol maakt het geen moer uit wat hij invult of op wie hij zogenaamd zit. De productie wil graag dat iedereen gelooft dat Kim-Lian de Mol is. Dus laten ze de Mol verklaren dat hij 50/50 heeft ingezet op Kim-Lian en de opvaller. Hieruit kun je dus ook meteen opmaken dat Kim-Lian de finale haalt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #410 Gepost op: 5-02-2022, 22:24:50 »
Nou sorry hoor, maar als er één iemand is die telkens Kim-Lian is niet de mol schreeuwt ben jij het wel. We weten het inmiddels wel.

Probeer die schoen zelf ook even.  ;) Jouw fanschap van de figuur Kim-Lian is ondertussen ook al afdoende apert. Enerzijds maan je mensen - terecht overigens - haar niet nu al tot de opvolgster van Anne-Marie te bestempelen, om haar in één adem door uit te roepen tot - 'Yaasss' - de kapotvetgaafste mol aller tijden. Dat laatste moet nog maar blijken. :P
Woosie down?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #411 Gepost op: 5-02-2022, 22:29:37 »
Het was toch heel vreemd dat Kim-Lian opeens “bij haar test” switchte naar afvaller Sahil? Als Everon op haar zit is het toch veel logischer om haar gewoon op Everon te laten? Ik verdenk haar daardoor minder

Was niet opeens. Vorige week nam ze Sahil al meer mee bij de test.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #412 Gepost op: 5-02-2022, 22:32:47 »
Klopt ze nam hem mee, maar sprak volgens mij vooral de verdenking naar Everon uit. Zou toch logischer zijn als ze dit doorgetrokken zouden hebben?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #413 Gepost op: 5-02-2022, 22:36:27 »
ben benieuwd wat ze nu gaat doen nu Sahil weg is.
Ze zit enorm te swappen met wie zogenaamd haar mol is. Inderdaad zoals jij al zei gewoon bizar dat ze van haar mol Everon afstapte na die 250 euro confrontatie. Ik denk dat ze nu simpelweg weer terugkeert op de Everon verdenking ::rofl:: Het riekt allemaal zo verschrikkelijk mols, want zo willekeurig. Dat hebben we al veel vaker bij echte mollen gezien.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #414 Gepost op: 5-02-2022, 22:42:06 »
Probeer die schoen zelf ook even.  ;) Jouw fanschap van de figuur Kim-Lian is ondertussen ook al afdoende apert. Enerzijds maan je mensen - terecht overigens - haar niet nu al tot de opvolgster van Anne-Marie te bestempelen, om haar in één adem door uit te roepen tot - 'Yaasss' - de kapotvetgaafste mol aller tijden. Dat laatste moet nog maar blijken. :P

Anne-Marie is gewoon de tweede beste mol allertijden.


Offline Mimitje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #415 Gepost op: 5-02-2022, 22:43:02 »
Ik vond het opvallend dat er mede dankzij kim 4 vd 5 kistjes geopend zijn (met 7 vd 10 codes een goede score). Elk kistje was 350 waard en er zat 4 x 350 = 1400 euro in.

Er is dus geen euro door Kim verloren. Wat voor haar sowieso een opvallende prestatie is, maar hoe leggen tunnelaars dit uit als ze de mol is? Dit is haar handelsmerk ...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #416 Gepost op: 5-02-2022, 22:46:09 »
De tunnelaars leggen dat niet uit. Dit wordt een schoolvoorbeeld van tunnelvisie waar nog jaren naar zal worden terugverwezen, temeer daar Kim-Lian de finale haalt. Ik denk zelfs dat ze de winnaar wordt. Dus best leuk dat ze haar eigen prijs nu bij elkaar aan het verdienen is. 
:P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #417 Gepost op: 5-02-2022, 22:49:33 »
Nou sorry hoor, maar als er één iemand is die telkens Kim-Lian is niet de mol schreeuwt ben jij het wel. We weten het inmiddels wel.
Je snapt het niet. Als ik hier nieuwe tegenargumenten voor KL als mol noem wordt daar nogal onbeschoft op gereageerd. Daarom waarschuw ik iemand anders die ook tegenargumenten voor KL als mol noemt (met een knipoog).

Daarnaast:
- Ik schreeuw niet, dat doen jij en FS al, zoals zo vaak. Ik noem gewoon inhoudelijke acties wat iemand tot mol of kandidaat kan maken, daar zijn deze topics voor bedoeld.
- Ik schrijf in alle kandidaten topics over mols en onmolse acties, zelfs in mijn eigen tunneltopic van Fresia.
- Wat we inmiddels wel weten is de posts "Kim Lian is de perfecte mol" overal zonder enige onderbouwing.
- Voordat FS en jij onbeschoft begonnen te doen was er niks aan de hand en was er gewoon een inhoudelijk, leuk gesprek over het onderwerp waar dit forum voor is.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2022, 22:54:34 door Theovv »

Offline scho0130

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #418 Gepost op: 5-02-2022, 22:50:30 »
KL roept op de speedboat als ik het echt goed verstaan heb: 'I'm the King of the world!'...
Was het niet Kees in Zuid Afrika die ook zoiets riep bij het bungeejumpen?  Who's the king?
Lijkt me een mooie mol-uitroep!  ;D

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #419 Gepost op: 5-02-2022, 22:57:55 »
Kim Lian is constant bezig met testen en trollen. Van het niet inleveren van 250 euro, nemen van een modderbad, claimen van de moltelefoon, voor de gek houden van Sahil en ga zo maar door. Zeer opvallend gedrag! Maar of het Mols is? Tja, dat blijft lastig.