Auteur Topic: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij  (gelezen 80241 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #540 Gepost op: 9-02-2022, 00:58:29 »
Wout verwoordt precies mijn gedachten

Maar toch ..  :-\\


Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #541 Gepost op: 9-02-2022, 08:42:00 »
Vind ik ook, alleen heb ik Kim nooit verdacht.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #542 Gepost op: 9-02-2022, 09:32:06 »
Thomas en Sahil waarschuwen voor badmeesters en met tip komen om de kistjes te klemmen tussen je benen mogen bij dat lijstje

Je kan als mol ook niet niets zeggen... Bij Fresia, Everon, Laetitia en Thomas vinden we wel 1000 van deze dingen.

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #543 Gepost op: 9-02-2022, 10:03:07 »
Zelfs Wout van de Thermolmeter heeft last van een instortende tunnel.
Kijk maar wat hij zegt in zijn filmpje op YouTube: https://youtu.be/C513OpFZB1o

Klein tipje van de sluier: hij zegt dat Kim-Lian niet de mol is.

Precies mijn gedachten ::ok:: al koos ik er al direct voor om uit deze KL tunnel te blijven bij het zien van haar pleidooi, dus geen last van brokstukken bij het instorten.

Slimme kandidaat is ze wel, lekker verwarring zaaien in de groep en bij de mensen/ ons molloten thuis  ;D

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #544 Gepost op: 9-02-2022, 10:26:43 »
Of een slimme kandidaat door zichzelf verdacht te maken en zo meer tijd heeft om de juiste mol te vinden (of heeft ze die al?).
Ik moet wel zeggen dat ze enorm door de montage geholpen wordt om verdacht gevonden te worden.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #545 Gepost op: 9-02-2022, 10:42:30 »
Als Kim-Lian de mol is... Beetje filosoferend.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ze staat torenhoog bij de 200.000 app spelers. Ik wil het niet.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2022, 10:46:54 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #546 Gepost op: 9-02-2022, 10:47:42 »
Als Kim-Lian de mol is... Beetje filosoferend.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ze staat torenhoog bij de 200.000 app spelers. Ik wil het niet.

Zie voor het antwoord op je vraag dit topic:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #547 Gepost op: 9-02-2022, 11:15:07 »

Ze staat torenhoog bij de 200.000 app spelers. Ik wil het niet.

Het is ook de bedoeling van het programma dat de gemiddelde kijker uiteindelijk wel de mol kan vinden... Het spel is niet gemaakt voor deze 100 molloten hier.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #548 Gepost op: 9-02-2022, 11:17:25 »
Zie voor het antwoord op je vraag dit topic [...]

 :) de vraag was rhetorisch... En zo vaagomschreven toch nog steeds in spoilertags?

Het is ook de bedoeling van het programma dat de gemiddelde kijker uiteindelijk wel de mol kan vinden... Het spel is niet gemaakt voor deze 100 molloten hier.

Als het programma leuk en goed is voor 100 molloten, is het zeker goed voor gemiddelde kijkers  ;)
« Laatst bewerkt op: 9-02-2022, 11:19:25 door Mollem »

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #549 Gepost op: 9-02-2022, 11:31:57 »
Het is ook de bedoeling van het programma dat de gemiddelde kijker uiteindelijk wel de mol kan vinden... Het spel is niet gemaakt voor deze 100 molloten hier.

Dat klopt, maar dat de gemiddelde kijker de mol al vanaf het begin goed heeft, kan ik me niet heugen. Renée niet, Jeroen niet, Rob niet, Merel niet (volgens mij één aflevering in het begin tweede en daarna weer snel teruggezakt), Jan niet, Thomas niet en daarvoor Klaas (hier hoef ik neits over te zeggen) en van daarvoor weet ik het niet meer. Ik kan me niet voorstellen dat de makers het programma zo willen maken dat de gemiddelde kijker na aflevering 1 al goed zit. Dus ja, uit eindelijk moet de gemiddelde kijker de mol kunnen vinden, maar nu is het al vanaf het begin. Ik snap alleen niet dat de doorgewinterde molloten hier in trappen en de open blik totaal overboord gegooid hebben. Stop eens met kijken naar hints en kijk eens naar wat we in de aflevering echt te zien krijgen (dus even door de rare montage heen kijken). Dan is Kim helemaal niet zo verdacht als het lijkt.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #550 Gepost op: 9-02-2022, 11:42:14 »
Ik snap alleen niet dat de doorgewinterde molloten hier in trappen en de open blik totaal overboord gegooid hebben. Stop eens met kijken naar hints en kijk eens naar wat we in de aflevering echt te zien krijgen

Dus iedereen die Kim-Lian verdenkt heeft geen open blik? Ik kijk echt naar alle kandidaten en kritisch naar wat we te zien krijgen (en schrijf en pluis veel uit, zie de kandidatenpagina's) en ik snap heel erg goed de bezwaren die er zijn tegen Kim-Lian als Mol. Ze zouden echt iets nieuws doen met de Mol zo verdacht neer te zetten in de montage. En nee, ik ga niet beweren dat ik bestand ben tegen tunnelvisie want zo werkt het programma nu eenmaal. Toch kies ik ondanks de bezwaren die er zijn nog voor Kim-Lian. En ja daarin spelen naast molacties, gedrag ook hints (die ene waar we in dat andere topic uitgebreid over kunnen discussiëren) in mee.

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #551 Gepost op: 9-02-2022, 11:48:55 »
Dat klopt, maar dat de gemiddelde kijker de mol al vanaf het begin goed heeft, kan ik me niet heugen. Renée niet, Jeroen niet, Rob niet, Merel niet (volgens mij één aflevering in het begin tweede en daarna weer snel teruggezakt), Jan niet, Thomas niet en daarvoor Klaas (hier hoef ik neits over te zeggen) en van daarvoor weet ik het niet meer. Ik kan me niet voorstellen dat de makers het programma zo willen maken dat de gemiddelde kijker na aflevering 1 al goed zit. Dus ja, uit eindelijk moet de gemiddelde kijker de mol kunnen vinden, maar nu is het al vanaf het begin. Ik snap alleen niet dat de doorgewinterde molloten hier in trappen en de open blik totaal overboord gegooid hebben. Stop eens met kijken naar hints en kijk eens naar wat we in de aflevering echt te zien krijgen (dus even door de rare montage heen kijken). Dan is Kim helemaal niet zo verdacht als het lijkt.

Het is niet alsof 80% van de kijkers Kim Lian verdenken hè? Het staat nu op 30% ongeveer en dat is gestegen omdat er mensen afvallen. 70% zit nog niet op haar dus je kan niet zeggen dat de gemiddelde kijker vanaf aflevering 1 'goed zit'.

En dit forum is al helemaal niet representatief voor wie de gemiddelde kijker verdenkt.

De gemiddelde kijker is ook helemaal niet op de hoogte van
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 9-02-2022, 11:52:04 door Vensterbank »

Online MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #552 Gepost op: 9-02-2022, 11:55:21 »
Op het begin vond ik haar verdacht, maar het zo duidelijk in beeld brengen van de modderpoel en het drinken van die rode sap was te veel. Daarnaast is ze de afgelopen twee afleveringen een van de grootverdieners.

Ik streep KL definitief af ::jaja::

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #553 Gepost op: 9-02-2022, 12:14:31 »
Het is niet alsof 80% van de kijkers Kim Lian verdenken hè? Het staat nu op 30% ongeveer en dat is gestegen omdat er mensen afvallen. 70% zit nog niet op haar dus je kan niet zeggen dat de gemiddelde kijker vanaf aflevering 1 'goed zit'.

En dit forum is al helemaal niet representatief voor wie de gemiddelde kijker verdenkt.

De gemiddelde kijker is ook helemaal niet op de hoogte van
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Je zou verbaasd zijn over hoeveel gemiddelde kijkers de hint wel kennen, zelfs mijn kinderen aan wie ik het niet verteld heb, kennen de hint. Die is zo verspreid op internet dat heel veel hem inmiddels wel gezien hebben. En wat ik bedoelde te zeggen is dat er de afgelopen jaren geen mol is geweest die vanaf het begin (een) hoofdverdachte is en dat is Kim duidelijk wel. Als Kim werkelijk de mol zou zijn met 80% van de stemmen, dan kunnen de makers maar beter het stokje overdragen.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline de therMOLmeter

  • Forumlid
  • altijd zuiver op de graad.
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #554 Gepost op: 9-02-2022, 12:22:24 »
Wout verwoordt precies mijn gedachten

Maar toch ..  :-\\

Ik heb dezelfde struggle hoor. De hints wijzen sterk in de richting van Kim-Lian en het zou me eerlijk gezegd nog steeds niet verbazen als ze de Mol is, maar het rijtje gebeurtenissen dat ik in mijn video opsom wilde ik ook niet onbenoemd laten.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #555 Gepost op: 9-02-2022, 13:28:11 »
Citaat van: Talpavenator op Vandaag om 11:31:57

Citaat
Ik snap alleen niet dat de doorgewinterde molloten hier in trappen en de open blik totaal overboord gegooid hebben. Stop eens met kijken naar hints en kijk eens naar wat we in de aflevering echt te zien krijgen


Ik ben altijd sceptisch wat betreft grote hints. De Klaas hint heb ik tot einde (tegen beter weten in) ontkend. Ook deze keer.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De eerste punten in de app gewoon verdeeld maar na de eerste afleveringen kwam ik toch bij KL uit. Ik snap de twijfel wel, heb halverwege afl.4 op het punt gestaan de apppunten te veranderen en heb afleveringen teruggekeken met andere kandidaten in het vizier  maar kom toch steeds uit bij KL.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #556 Gepost op: 9-02-2022, 14:35:23 »
Hoewel ik Kim-Lian totaal niet verdenk vind ik dit wel verdacht. Bij de laatste test zegt ze letterlijk: Vanaf het begin heb ik op Everon ingezet en nog 'n beetje Sahil, 'n beetje Thomas en 'n beetje Fresia. (Dat beetje Fresia hebben we in testbiechten nooit gezien) Bij de exit van Glen zei ze dat Glen één van haar hoofdverdachten was als ik me niet vergis.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #557 Gepost op: 9-02-2022, 16:46:53 »
Je zou verbaasd zijn over hoeveel gemiddelde kijkers de hint wel kennen, zelfs mijn kinderen aan wie ik het niet verteld heb, kennen de hint. Die is zo verspreid op internet dat heel veel hem inmiddels wel gezien hebben. En wat ik bedoelde te zeggen is dat er de afgelopen jaren geen mol is geweest die vanaf het begin (een) hoofdverdachte is en dat is Kim duidelijk wel. Als Kim werkelijk de mol zou zijn met 80% van de stemmen, dan kunnen de makers maar beter het stokje overdragen.

Kim was niet meteen het meest verdacht in Nederland hoor. Dat is geleidelijk aan pas gekomen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #558 Gepost op: 9-02-2022, 17:28:52 »
In de preview heeft ze het over een opdracht met dieren en daarna doen ze dus die opdracht met schapen. Dit past natuurlijk ook weer in haar trolmol strategie. Ik denk dat de makers dit jaar het er zo dik op willen liggen dat ze een soort reverse psychology doen.

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Kim-Lian van der Meij
« Reactie #559 Gepost op: 9-02-2022, 17:31:47 »
Kim was niet meteen het meest verdacht in Nederland hoor. Dat is geleidelijk aan pas gekomen.

Kunnen we dit vergelijken met de laatste paar jaren, waarbij de mol hier al rond deze tijd redelijk zeker stond. en het Nederlandse publiek?

Ik meen me namelijk te herinneren dat zelfs Renée niet het meest verdacht was voor het einde.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?