Auteur Topic: [Kandidaat] Laetitia Gerards  (gelezen 27880 keer)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #40 Gepost op: 11-01-2022, 15:48:04 »
Ja, dat kun je wel aan haar overlaten. ::jaja:: Ze heeft uitstekende dictie.

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #41 Gepost op: 11-01-2022, 16:00:00 »
Ja, dat kun je wel aan haar overlaten. ::jaja:: Ze heeft uitstekende dictie.
Ongelofelijk ::bravo:: Zo zie je ook maar dat je nooit genoeg Mike Boddé kunt hebben in je leven ::love::
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #42 Gepost op: 11-01-2022, 16:42:04 »
Waaauw. ::rofl::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #43 Gepost op: 11-01-2022, 21:44:05 »
Mike Boddé !  ::confettie::  en Lætitia natuurlijk...

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #44 Gepost op: 11-01-2022, 22:32:18 »
Ja, dat kun je wel aan haar overlaten. ::jaja:: Ze heeft uitstekende dictie.

En dat voor iemand uit Helmond  ::) ;D

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #45 Gepost op: 16-01-2022, 13:18:31 »
Twee zeer integere meisjes tegenover elkaar in 'vakbondje', die elkaar af en toe een vertrouwelijke lach of vertrouwelijk knikje geven, zo van: wij halen het samen. Leatitia als een wonderschone nimf, prachtig. Geen mol, die zet een pokerface op in de hoop daarmee de ander te intimideren.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #46 Gepost op: 16-01-2022, 13:24:10 »
Ha neen, een mol probeert niet te intimideren maar vertrouwen te wekken. Daar heeft zij/hij in deze opdracht alle belang bij. Laetitia als wonderschone mol dus, mooi moment en knap gedaan.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2022, 13:31:36 door Molekule »

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #47 Gepost op: 16-01-2022, 14:34:49 »
Fresia heeft een kandidaat gevonden, Lætitia een goede tegenstander  ::oink::

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #48 Gepost op: 16-01-2022, 17:01:58 »
Fresia heeft een kandidaat gevonden, Lætitia een goede tegenstander  ::oink::

Dat was een interessante biecht! Zou goed kunnen dat een vd twee de mol is en dat de mol die biecht heeft moeten opnemen (omdat de andere ofwel kandidaat ofwel tegenstander in de mond had genomen).

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #49 Gepost op: 16-01-2022, 20:14:11 »
Dat geld verdienen bij de tweede opdracht was wel totaal onnodig, tenzij je andere kluisjes leegt. Maar ze was vrij naar het einde toe als ik me goed herinner.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #50 Gepost op: 16-01-2022, 20:44:40 »
Toch ook weer niet helemaal onverdacht daar. Ze had meteen het goede kistje te pakken en ging terug, dus geen rugdekking voor de andere twee. En de aanvallers hadden nog maar twee tegenstanders in plaats van drie. Er is ook een extra leven 'verdwenen'.

In de andere opdrachten een katapult bezet houden en Fresia naar een vrijstelling loodsen, je eigen vrijstelling bewaren tot de volgende ronde. Dan heeft ze het als eventuele Mol in deze aflevering toch niet slecht gedaan.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2022, 20:57:46 door Molest »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #51 Gepost op: 17-01-2022, 09:24:23 »
Toch ook weer niet helemaal onverdacht daar. Ze had meteen het goede kistje te pakken en ging terug, dus geen rugdekking voor de andere twee. En de aanvallers hadden nog maar twee tegenstanders in plaats van drie. Er is ook een extra leven 'verdwenen'.


Met deze uitleg kan ik leven, dat houdt haar als verdachte staande. Vooral door gebrek aan beter, maar we moeten het doen met de middelen die we hebben.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #52 Gepost op: 17-01-2022, 13:24:37 »
Verhaaltje, omdat ik heel veel vertrouwen heb in de muziekaanwijzingen van Blip. Zie Blips muziekhint

We staren ons blind op mol Kim. Vroeg of laat gaat ze er met een knal uit en wordt uiteindelijk als mol vervangen door degene die in een operagebouw, waar het slotstuk plaats gaat vinden, het best op haar plaats is. Zo'n plot past wel bij Wie is de mol, ik vond mol Thomas destijds ook achter Jeroen verscholen zitten. Degene die dit verzonnen heeft heeft weer zijn best gedaan om het spannend te maken, en de juiste kandidaten te selecteren om dit zo te kunnen uitvoeren. Wie zien Kim mollen, maar daarachter ontpopt zich Laetitia (zoals destijds Thomas) met slimme acties.
Met de muziekaanwijzing erbij komen we op winnaar Arno en een spannend muziek voor de nummer 3 de laatste afvaller Everon. Arno nog verdacht maken gaat moeilijk worden, maar Everon dat zal wel lukken. Arno die Laetitia in de eerste aflevering een 'mol in het kwadraat' noemde.

Laetitia is fan van het spel van jongs af aan, heeft een uitstekende beheersing - en niet alleen van haar stem-, in tegenstelling tot bv. explosieve Everon.
Molest omschreef perfect de minimale molacties van Laetitia twee posts hierboven en hoe we het geld pakken bij de laseropdracht kunnen zien.
Bijvoorbeeld pas mollen met de bijbel door er een tijdschrift voor in de plaats te gebruiken nadat het door Kim was gesuggereerd.
Dat molgeld nog even op de grond gooien en weer oprapen om de schutters extra tijd te geven. Het is wel allemaal van het fijne werk.
Als Kim de verkeerde lichtfoto aanwijst houdt Laetitia haar arm/vinger op de foto gericht net zolang totdat Kim de foute keuze maakt.

Manipuleren / kneden : Laetitia die aan de eettafel nog tegen Everon zegt: je hebt echt je best gedaan. Hij zweette helemaal. Welmoed zei ook iets over Laetitia; rustig aan muziekje erbij.

Zoals gezegd het is maar een verhaaltje, maar het geeft wel een richting aan.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2022, 14:05:54 door foxhunter »

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #53 Gepost op: 17-01-2022, 15:24:24 »
Toch ook weer niet helemaal onverdacht daar. Ze had meteen het goede kistje te pakken en ging terug, dus geen rugdekking voor de andere twee. En de aanvallers hadden nog maar twee tegenstanders in plaats van drie. Er is ook een extra leven 'verdwenen'.

In de andere opdrachten een katapult bezet houden en Fresia naar een vrijstelling loodsen, je eigen vrijstelling bewaren tot de volgende ronde. Dan heeft ze het als eventuele Mol in deze aflevering toch niet slecht gedaan.

Ik vind het niet per se mols om direct terug te gaan. Als je geld pakt heb je twee opties:
1. je brengt het geld binnen en kiest voor "zekerheid"
2. je probeert anderen te helpen geld te verdienen met het risico zelf afgeschoten te worden.

Als mol zou ik in deze opdracht de ideale kandidaat spelen die net te veel risico neemt en dus niets verdient of ik ging voor de eerste optie en zorgde dan dat ik groots vierde dat ik zo'n goede kandidaat ben, maar dan ben je dus wel afhankelijk of de anderen het niet ook halen. In de tweede optie heb je als mol dus minder invloed dan in de eerste optie. 

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #54 Gepost op: 17-01-2022, 21:29:41 »
Manipuleren / kneden : Laetitia die aan de eettafel nog tegen Everon zegt: je hebt echt je best gedaan. Hij zweette helemaal. Welmoed zei ook iets over Laetitia; rustig aan muziekje erbij.

Zoals gezegd het is maar een verhaaltje, maar het geeft wel een richting aan.

Manipuleren kun je leren 😂 Deze viel mij ook op. Lag er net iets te dik bovenop.
Daarbij legt ze er in mijn ogen wat te veel de nadruk op dat ze “dat lieve meisje” is. Heeft ze al een paar keer gezegd.

Ik zit dus ook vol op Laetitia. Vooral vanwege de hints naar de masquerade in The Phantom of the Opera en de cello’s. Plus het feit dat je in de eerste afleveringen juist verder weinig opzichtige molacties van haar ziet. En die 2 gezichten, dat geloof ik helemaal.

Er is alleen 1 ding dat me niet lekker zit: nu na de derde aflevering is het wel duidelijk dat goud een belangrijke rol speelt dit seizoen. En dan denk ik: daar moeten toch wel hints in zitten? Ik kan alleen niets ontdekken dat wijst op Laetitia.
Jullie?

Offline MollyPolly

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #55 Gepost op: 17-01-2022, 22:11:38 »
na de derde aflevering is het wel duidelijk dat goud een belangrijke rol speelt dit seizoen. En dan denk ik: daar moeten toch wel hints in zitten? Ik kan alleen niets ontdekken dat wijst op Laetitia.
Jullie?

Ze heeft een gouden keeltje...  :) :) :)

Offline ThaStayFan

  • Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #56 Gepost op: 17-01-2022, 23:03:34 »
Als Laetitia in aflevering 2 ontdekt dat er maar twee items op de foto geraden kunnen worden, zegt ze: 'Hè, maar twee...?' Dat hebben de makers zonder geluid gemaakt, zodat we haar dat niet echt horen zeggen. Als je kan liplezen, dan zie je het wel. Dat was voor mij een seintje om haar niet als mol te zien. Die weet dat en zou dat niet zo spontaan zeggen.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #57 Gepost op: 17-01-2022, 23:09:25 »
Het waren er maar 2, omdat ze niet 3 lichttekeningen goed hadden geraden. De opmerking "Huh, maar twee?" zou dan ook prima van de Mol kunnen zijn die onschuldig probeert te reageren.

Offline Hopper

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #58 Gepost op: 19-01-2022, 11:00:56 »
In aflevering 1 staat bij opdracht 3 een vrij opzichtig beeldje achter Rik van een speerwerper, dat er opzettelijk lijkt te zijn geplaatst (Dwaalspoor of hint?)

Na aflevering 1 hierover nagedacht maar nog geen verbanden gevonden, totdat in aflevering 2 de opdracht met de prikstok voorbij kwam. In het kader van "de tijd zal het leren" maar eens ingezoomed op deze opdracht. Viel me op dat Laetitia een wat vreemde pose met de prikstok uitvoerde, die enigszins overeenkwam met het idee van speerwerpen.

Kon echter verder geen verband tussen Laetitia en speerwerpen vinden, tot ik vanmorgen bij ons buur-forum iemand een verband zag maken tussen wederom speren (maar nu de getoonde speren in aflevering 3) en de achternaam van Laetitia. Gerards betekent "sterk met de speer".
(vorige week een half uur gezocht naar verband met d'r voornaam......blijkt het om d'r achternaam te gaan..... ::tandpastasmiley::)

Ofwel een leuk uitgezet vals dwaalspoor of een extra hint naar de Mol?

« Laatst bewerkt op: 19-01-2022, 11:12:02 door Hopper »

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #59 Gepost op: 19-01-2022, 21:19:31 »
In aflevering 1 staat bij opdracht 3 een vrij opzichtig beeldje achter Rik van een speerwerper, dat er opzettelijk lijkt te zijn geplaatst (Dwaalspoor of hint?)

Na aflevering 1 hierover nagedacht maar nog geen verbanden gevonden, totdat in aflevering 2 de opdracht met de prikstok voorbij kwam. In het kader van "de tijd zal het leren" maar eens ingezoomed op deze opdracht. Viel me op dat Laetitia een wat vreemde pose met de prikstok uitvoerde, die enigszins overeenkwam met het idee van speerwerpen.

Kon echter verder geen verband tussen Laetitia en speerwerpen vinden, tot ik vanmorgen bij ons buur-forum iemand een verband zag maken tussen wederom speren (maar nu de getoonde speren in aflevering 3) en de achternaam van Laetitia. Gerards betekent "sterk met de speer".
(vorige week een half uur gezocht naar verband met d'r voornaam......blijkt het om d'r achternaam te gaan..... ::tandpastasmiley::)

Ofwel een leuk uitgezet vals dwaalspoor of een extra hint naar de Mol?

Sterk met speer. Dat vind ik wel een hele goede! Ook de gemaskerd bal referenties naar Laetitia zijn best sterk. Wat er bij mij slecht in gaat, is dat ze het gevallen geld bij de lasergame opraapte. Zou ze de mol zijn, en had ze het quasi per ongeluk laten vallen dan zou ze het toch gewoon laten liggen lijkt me?