Auteur Topic: [Kandidaat] Laetitia Gerards  (gelezen 27612 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #180 Gepost op: 1-02-2022, 15:24:41 »
Het blijft dwarszitten dat ze mee verantwoordelijk is voor 750/1000 euro waar ze invloed op had bij de eerste opdracht. Dit is echt veel.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #181 Gepost op: 1-02-2022, 15:47:15 »
Het blijft dwarszitten dat ze mee verantwoordelijk is voor 750/1000 euro waar ze invloed op had bij de eerste opdracht. Dit is echt veel.

750 van de 2000. 250 * verdubbelaar * verdubbelaar + 250 + 250 + 250 + 250 = 2000

Maar ja ze zag misschien diverse lege boten voorbijkomen. Al vind ik haar niet per se heel mols deze opdracht

Online Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #182 Gepost op: 1-02-2022, 16:19:35 »
Ze had zelf al een verdubbelaar toegeworpen gekregen. Dat juist Thomas, niet de meest onverdachte kandidaat, die andere kreeg kon ze als Mol niet weten. Ook lag het geld van Thomas op 5 meter afstand van zijn kistje. De fout marge (afwijken van de richting / grootte van de stappen) was best groot. Dus hoe meer tijd ze rekte, hoe kleiner de kans werd dat hij het nog zou vinden. Je ziet ook in de uitzending dat het hem wel even moeite kost.
Met een beetje mazzel was ze de enige geweest die 250 euro terugbracht, zonder haar verdubbelaar.

Ik ben ook geen Laetitia tunnelaar, maar ik zou haar niet afstrepen om deze opdracht.

« Laatst bewerkt op: 1-02-2022, 16:23:30 door Molest »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #183 Gepost op: 2-02-2022, 07:21:08 »
Het meest molse moment van Laetitia vind ik dat Kim-Lian de zweedse vlag niet herkend en Laetitia zoiets heeft van "Wat doe je nou?". Het lijkt alsof "mol Laetitia" denkt: "Maar ik ben toch de mol?"
Ik vind Laetitia veel verdacht in beeld, ook met dat beelden sjouwen,  dat ze staat te wijzen "daar is iets (sokkel) met het Harry Potter teken". Lijkt precies op Rocky vorig jaar bij de ontsnapping uit de gevangenis. Net zon blik, verdacht in beeld, maar niet de mol.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #184 Gepost op: 2-02-2022, 09:48:30 »
750 van de 2000. 250 * verdubbelaar * verdubbelaar + 250 + 250 + 250 + 250 = 2000

Maar ja ze zag misschien diverse lege boten voorbijkomen. Al vind ik haar niet per se heel mols deze opdracht

Nee, zijzelf had een verdubbelaar, dus Thomas ook maximaal een. Waardoor zij invloed had op 750 op 1000 euro. De andere 750 euro van de maximaal nog 1750 te verdienen (want de verdubbelaars lagen niet samen), had ze geen invloed op.

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #185 Gepost op: 2-02-2022, 14:24:51 »
Ik zag net dat filmpje in de app: Een potentiële mol minder.
En dan de uitspraak van Laetitia:”Hila was een perfecte penningmeester”.
Waarom zou ze dát toch vinden?  ::rofl::

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #186 Gepost op: 2-02-2022, 19:18:47 »
Maakt Laetitia hier een M-teken?
« Laatst bewerkt op: 2-02-2022, 19:22:24 door mastermol »

Offline Mol-Dova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #187 Gepost op: 3-02-2022, 03:40:50 »
Is er een rationele verklaring (anders dan dat ze het vergeten is) voor het niet nemen van de Doppler?

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #188 Gepost op: 3-02-2022, 08:11:46 »
Misschien dacht ze wel dat er min-geld in zou zitten ofzo?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #189 Gepost op: 3-02-2022, 08:56:29 »
Is er een rationele verklaring (anders dan dat ze het vergeten is) voor het niet nemen van de Doppler?

Misschien dacht ze dat het een extra hint was om los te komen. Ze was immers al los en had het geld.

Offline MolPaul

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #190 Gepost op: 3-02-2022, 21:54:53 »
Maakt Laetitia hier een M-teken?
Ja, dit viel mij dus ook op.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #191 Gepost op: 3-02-2022, 22:06:58 »
In welk schrift? Oud-Azteeks? :P
Woosie down?

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #192 Gepost op: 3-02-2022, 22:25:25 »
Hmm het leek me meer een “Ik gluur tussen mijn vingers door naar Hila” teken.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #193 Gepost op: 3-02-2022, 22:45:13 »
Dat ze het roze zakje niet meeneemt, vind ik wel verdacht overkomen. Maar zou nog kandidaats kunnen zijn (tijdsdruk, zenuwen, moment van onoplettendheid).
Verder zie ik bij haar niet echt duidelijke verdachte acties en haar reacties komen niet geforceerd op mij over (ik denk dat ze vooral enthousiast is). Maar tegelijkertijd zou ze zomaar een sneaky mol kunnen zijn, dat denk ik ook.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #194 Gepost op: 4-02-2022, 08:54:54 »
Er lijkt veel te doen om Laetitia’s optreden in de opdracht “uit de lucht gegrepen”. Maar volgens mij is het toch echt allemaal show.

Ik vind het volkomen begrijpelijk dat Laetitia het roze zakje laat liggen in de veronderstelling dat ze de inhoud niet meer nodig heeft om los te komen.

Die mysterieuze voetafdruk naast het water, is waarschijnlijk gewoon de eerste “stuiter” van waar het zakje neerkwam. Daarna is het zakje in het water gestuiterd. Net buiten bereik. Kan gebeuren, en is uiteraard leuk om extra overdreven te filmen.

Laetitia gaat ver komen in het spel. Ze heeft denk ik al sinds de foto opdracht haar mol Kim Lian in het vizier. Volgens mij wordt ze hier gewoon extra verdacht neergezet, omdat de finale spannend moet blijven.


Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #195 Gepost op: 4-02-2022, 10:01:28 »

Volgens mij wordt ze hier gewoon extra verdacht neergezet, omdat de finale spannend moet blijven.

Dat zou de edit in (Af)troeven voor mij verklaren. Laetitia toonde als eerste haar joker, wat je dan vanuit een Laetitia-tunnel kan uitleggen als dat ze dat als Mol moest doen, zodat de rest zou volgen.

Maar we zien niet wat eraan voorafging. Of Rik nog iets zei, bijvoorbeeld. (Zo van: 'We hebben niet de hele dag! Ik weet dat jullie jokers hebben, dus laat ze maar zien.')

Wat ze wel toonden is dat Arno zijn joker niet in wilde leveren. Daarna wordt hij er door Rik alsnog toe gedwongen.

Rik die er m.i. voor zorgt dat de Mol straks een succesje kan claimen hier.

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #196 Gepost op: 4-02-2022, 20:27:16 »
Dus Laetitia moet door de edits verdachter lijken om het spannender te maken. Zodat niet overduidelijk is dat Kim-Lian de mol is. Eh.. was het dan geen beter idee om Kim-Lian wat minder verdacht te maken door de montage? Drinken uit flessen, modderbadjes.. zal wel aan mij liggen  ::rofl::

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #197 Gepost op: 4-02-2022, 23:34:46 »
De link met het Harry Potter teken gevonden!

Leatitia als David Bowie, compleet met bliksemschicht op haar gezicht. Net als het litteken van Harry Potter op haar voorhoofd!

Hier is het te bekijken. Ze komt in beeld vanaf 2:55 (helaas niet 22:11 hahaha)
https://youtu.be/qIAlkFIlY54

Dit bliksemschichtje was ook al te zien bij de lasergame opdracht.

Oké, misschien is dit geen hint maar volledig toevallig. Hoe dan ook is het een heel leuk filmpje om te kijken!
« Laatst bewerkt op: 5-02-2022, 00:06:42 door Nemi »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #198 Gepost op: 5-02-2022, 16:01:05 »
Ik denk niet dat het een hint is. Laetitia heeft als zangeres al zoveel verschillende rollen gespeeld, een fragment uit een televisieprogramma is echt niet haar meest bekende/bijzondere optreden.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #199 Gepost op: 5-02-2022, 21:51:43 »
Rik: "jij hebt de groene vrijstelling ingezet en hebt de test niet hoeven maken". Dus dat is duidelijk.