Auteur Topic: [Kandidaat] Laetitia Gerards  (gelezen 27616 keer)

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #220 Gepost op: 6-02-2022, 23:53:09 »
Rik: "jij hebt de groene vrijstelling ingezet en hebt de test niet hoeven maken". Dus dat is duidelijk.
Ja, viel me ook op. Vooral omdat we daar vorige week een kleine discussie over hadden, en ik het dus fout had!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #221 Gepost op: 7-02-2022, 00:07:18 »
Bij het rode scherm van Sahil, beetje vreemd, ze moest toen lachen??... geen idee of het iets is, maar haar reactie viel me wel op...

Ik krijg de indruk dat ze reageert op iets dat diegene vóór haar doet (Kim-Lian). (Je ziet in het gifje Kim-Lian's arm en daar lijkt ze naar te kijken). Doet KL soms weer een overdreven act bij het rode scherm van Sahil? En denkt Laetitia, doe toch niet zo overdreven, we weten zo ook wel dat je de mol bent  ;D

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #222 Gepost op: 7-02-2022, 09:30:29 »
Die twee sleutels vrij snel vinden was er echt te veel aan. Week na week doet ze onmolse dingen en nu is het gewoon over the top.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #223 Gepost op: 7-02-2022, 11:52:57 »
Het lachen van Laetitita is ook te verklaren als kandidaats, denk ik:
Ze heeft lang gewacht met haar vrijstelling en dan wordt het moeilijk "het juiste moment" te vinden. Vandaag heeft ze haar vrijstelling ingezet en hoort vervolgens van Rik dat ze de enige is. De twijfel slaat toe, want volgende week zijn er nog maar 4 kandidaten en 1 mol over. Als Sahil en Fresia door zouden zijn gegaan en ze die niet verdenkt, weet ze dat ze volgende week 50% kans heeft dat ze afvalt. Sahil en Fresia hebben een vrijstelling en de mol gaat sowieso door, blijven twee kandidaten over. We weten uit het verleden dat de opnames van de uitslag lang duren, lang genoeg om al deze scenario's langs te gaan. De kans is dus groot dat ze alsnog een beetje spijt heeft van haar keuze, totdat Fresia en Sahil overblijven en een van hen met de groene vrijstelling op zak naar huis moet. Het is gewoon een vorm van ontlading dat ze toch de juiste keuze heeft gemaakt.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #224 Gepost op: 7-02-2022, 11:59:07 »
Ze moet gewoon lachen omdat ze Sahil al die tijd verdacht en haar mol eruit vliegt. Met de hakken over de sloot dacht ze.. wat n gek spel .. insert laugh

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #225 Gepost op: 7-02-2022, 12:06:15 »
Ja, ik denk ook dat ze op Sahil zat. Plus dat ze wist dat Fresia, haar maatje bij vakbondje, nog een vrijstelling had. En ze half en half verwacht had dat die nu een domme zet had begaan, door hem niet in te zetten.
Pure ontlading inderdaad. Laetitia uit dat op een wat afwijkende manier, dat deed ze ook al bij het afvallen van Arno.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #226 Gepost op: 7-02-2022, 12:06:58 »
Exact dat FS, had ik hier ook al eerder geplaatst. De enige juiste verklaring, een mol gaat echt niet zo zitten lachen en ze probeert ook oogcontact met Kim Lian te krijgen. Ze is zo blij dat ze haar vrijstelling heeft ingezet, ze zat vol op sahil.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #227 Gepost op: 7-02-2022, 12:08:51 »
Ja je kan heel duidelijk zien dat ze een kandidaat is op dit soort momenten

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #228 Gepost op: 7-02-2022, 12:37:20 »
Kan, maar als ze vol op Sahil zat, was er toch geen reden om haar verdenkingen zo onder de radar te houden. De shock was alleen maar groter geweest dat Sahil er uit vloog, terwijl iemand de afgelopen weken (vol) op hem had ingezet en doorging?

Offline Doctor WidM?

  • Forumlid
  • Brilliant!
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #229 Gepost op: 7-02-2022, 15:53:07 »
Rik: "jij hebt de groene vrijstelling ingezet en hebt de test niet hoeven maken". Dus dat is duidelijk.
Na alle discussie over hoe de groene vrijstelling nou precies werkt, denk ik eigenlijk dat dit niet zo definitief is als je zou willen. :) De veiligste aanname lijkt me nog steeds: de groene vrijstelling werkt zoals de makers het in die aflevering het beste uitkomt.  :D

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #230 Gepost op: 7-02-2022, 16:37:57 »
Na alle discussie over hoe de groene vrijstelling nou precies werkt, denk ik eigenlijk dat dit niet zo definitief is als je zou willen. :) De veiligste aanname lijkt me nog steeds: de groene vrijstelling werkt zoals de makers het in die aflevering het beste uitkomt.  :D

Heel vreemd inderdaad, ineens de vrijstellingregels van België.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #231 Gepost op: 7-02-2022, 18:27:40 »
Het is natuurlijk ook afhankelijk van de situatie. Als er een zwarte vrijstelling in het spel was geweest, had Laetitia de test ook moeten maken.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #232 Gepost op: 8-02-2022, 15:12:48 »
Het is natuurlijk ook afhankelijk van de situatie. Als er een zwarte vrijstelling in het spel was geweest, had Laetitia de test ook moeten maken.

Maar wie weet was die er wel. Niets is wat het lijkt.

Offline Molmama

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #233 Gepost op: 8-02-2022, 17:16:31 »
Ik weet niet precies of dit scenario in dit topic hoort.
Maar in verschillende dingen zoals afleveringtitels en dingen die gezegd worden.
Kun je met goede wil best wat Laetitia hints vinden.

Bijv. “De tijd zal het leren.”
“Mol in jullie midden”
Komen beide vaker langs.

Middelste woorden zal en jullie bevatten duidelijk een L &bij zal (la)
Ze was alleen niet de enige die klooide met sleutels.
En qua groepsfoto en namen zijn er ook andere deelnemers in t midden..

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #234 Gepost op: 12-02-2022, 20:24:44 »
Kan, maar als ze vol op Sahil zat, was er toch geen reden om haar verdenkingen zo onder de radar te houden. De shock was alleen maar groter geweest dat Sahil er uit vloog, terwijl iemand de afgelopen weken (vol) op hem had ingezet en doorging?

Ja, dit is raar.

Ik vind Laetitia nog steeds heel verdacht, ondanks onmols gedrag (laten ze allemaal zien) en weinig geld uit de pot houden (doen ze ook allemaal). Ik denk dus dat we met een voorzichtige Mol te maken hebben die er alles aan doet om onverdacht te blijven.

En dus bij voorkeur buiten het zicht van de kandidaten molt. Alles goed doorgeven aan Thomas, zelf +250 verdienen, maar de verdubbelaar laten liggen. "O, had jij een verdubbelaar?"

In haar voorstelvideo zegt ze dat de mol een kameleon is ...dat zie ik alleen bij haar. Gedrag in voorstelvideo, livestream, biechten, spel ... je ziet iemand die heel makkelijk kan code-switchen. Geknipt lijkt voor deze rol ... 'een Mol in het kwadraat'.

Er tijd voor had, omdat ze door de coronamaatregelen nauwelijks aan werken toekwam.

Benieuwd of ze op Kim of op Thomas gaat inzetten vanavond. Of op allebei.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2022, 20:26:47 door Amethyst »

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #235 Gepost op: 12-02-2022, 21:32:20 »
Neeeeeeeee :\'(

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #236 Gepost op: 12-02-2022, 21:33:11 »
Wat was ze leuk :\'(.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #237 Gepost op: 12-02-2022, 21:33:58 »
Ontzettend leuke kandidaat!

Offline bigtukker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #238 Gepost op: 12-02-2022, 21:42:29 »
Mijn jaarlijkse molcrush is eruit. Ik moet even liggen.

Offline Nemi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Laetitia Gerards
« Reactie #239 Gepost op: 12-02-2022, 22:39:53 »
Ik hoorde dat de nachtclubs uit protest open gaan/blijven vannacht. Ik wil me gaan bezatten, wie doet mee?  ::rofl:: ::rofl::

Zo hee, ik moet echt even aan het idee wennen dat mijn mol de mol niet is. Oké, sinds vorige week twijfelde ik al sterk. Maar dat ze er gelijk uit is is wel heel confronterend.