Auteur Topic: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)  (gelezen 30320 keer)

Offline geennaam

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #300 Gepost op: 4-03-2022, 16:10:12 »
Wat mij vooral opvalt zijn de grote tekens die Kim Lian in het kladblok zet. Dat zou wel eens de het bespreking van een hint kunnen zijn.

Is t geen “ M” ?  ::)

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #301 Gepost op: 4-03-2022, 18:17:12 »
Wat me opviel was dat de kandidaten bij de mollicitatie als volgt werden welkom geheten:

Kim-Lian: "Welkom."
Fresia: "Je mag alles neerleggen en een plekje kiezen."
Everon: "Leuk dat je er bent, fijn ook weer."

Het lijkt alsof de twee anderen voor het eerst daar zijn, maar Everon niet.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2022, 18:46:04 door Enigma TV »

Offline Lotje00

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #302 Gepost op: 4-03-2022, 18:22:25 »
Ik weet niet hoe dat allemaal precies loopt met de kandidaten, maar ik kan me zo voorstellen dat er voor de mollicitaties al wel een gesprek is over überhaupt deelname enzo?

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #303 Gepost op: 4-03-2022, 18:45:06 »
Ik weet niet hoe dat allemaal precies loopt met de kandidaten, maar ik kan me zo voorstellen dat er voor de mollicitaties al wel een gesprek is over überhaupt deelname enzo?

Zou kunnen hoor, maar uitgaande van deze begroetingen líjkt het alsof het voor Kim-Lian en Fresia de eerste keer is.

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #304 Gepost op: 4-03-2022, 18:46:14 »
Ik kan me nou niet herinneren of je nou alleen als je mee mag doen gebeld wordt met dat nieuws, of ook als je de mol bent.
Het staat me zo bij dat een oud mol eens in een interview oid verteld heeft dat je een telefoontje krijgt met “jij bent het” en dat er vervolgens wordt opgehangen maar toen ik dat hier zo zat te typen bedacht ik me dat ik ook wel eens in de war zou kunnen zijn met een oud kandidaat die verteld heeft dat het zo gaat als je hoort dat je mee mag doen.
Maar toch staat het me echt zo bij dat een oud mol dat eens verteld heeft over het te horen krijgen van het zijn van de mol

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #305 Gepost op: 4-03-2022, 19:56:43 »
Ik kan me nou niet herinneren of je nou alleen als je mee mag doen gebeld wordt met dat nieuws, of ook als je de mol bent.
Het staat me zo bij dat een oud mol eens in een interview oid verteld heeft dat je een telefoontje krijgt met “jij bent het” en dat er vervolgens wordt opgehangen maar toen ik dat hier zo zat te typen bedacht ik me dat ik ook wel eens in de war zou kunnen zijn met een oud kandidaat die verteld heeft dat het zo gaat als je hoort dat je mee mag doen.
Maar toch staat het me echt zo bij dat een oud mol dat eens verteld heeft over het te horen krijgen van het zijn van de mol
Klopt, dat heb je goed onthouden inderdaad  ::jaja:: dat was Rob Dekay.

Citaat
,Ik was uit eten en nam buiten mijn telefoon op. 'Hallo, met Rob'. Een stem zei: 'jij bent de Mol'. Toen dacht ik: Ik ga dit gewoon doen

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #306 Gepost op: 4-03-2022, 21:11:37 »
Wat mij vooral opvalt zijn de grote tekens die Kim Lian in het kladblok zet. Dat zou wel eens de voorbespreking van een hint kunnen zijn.

Tijdens een mollicitatie is de mol nog niet bekend, dus nee, lijkt me geen voorbespreken van een hint.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Moldam

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #307 Gepost op: 4-03-2022, 21:53:41 »
Tijdens een mollicitatie is de mol nog niet bekend, dus nee, lijkt me geen voorbespreken van een hint.

Aannames, aannames. De getoonde mollicitatie van de mol kan best een toneelstuk zijn.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #308 Gepost op: 4-03-2022, 21:58:39 »
Dit vond ik ook het meest opvallend. Op dat moment keken ze het moment terug waarop Fresia voor de derde keer een alarm liet afgaan en met nul euro naar buiten kwam.

Fresia: "Wat was ik slecht, jongens."
Everon (met gespeelde verbazing): "Oooh, je was zooo slecht, Fresia!"
Kim-Lian (ook met gespeelde verbazing): "Weer. Weer geen geld. Weer nul."
Fresia: "Ja maar...ik...okee." (kijkt snel weer naar het scherm)

Dit kwam heel erg over alsof Fresia expres nul euro had binnengehaald, en dat Kim-Lian en Everon dat inmiddels ook echt wel wisten. Dan kan ze inderdaad moeilijk tegensputteren. Dat kan zowel mol- als nepmolgedrag zijn, maar dat ze hier per ongeluk afging lijkt me niet aannemelijk, als we naar de reactie van KL en Everon kijken.

In de eerste scčne van aflevering 9, nog voor de eerste opdracht speelt zich iets vergelijkbaars af in de cocktailbar. Ook dan wordt Fresia geconfronteerd dat ze geen geld verdient.

Kim: En nu?
Everon: Finale, heel veel geld verdienen. Zullen we dat met elkaar afspreken?
Dan tegen Fresia: Hoeveel geld heb jij eigenlijk in totaal verdiend?
Fresia: (aarzelend) Nou, best veel.
Kim: Nul!

Het zou heel goed kunnen dat de scčne in Niet de Mol een herhaling van zetten is en niet per se iets zegt over dat Fresia de mol is.

Offline Didier

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 😁😁
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #309 Gepost op: 4-03-2022, 22:05:24 »
Aannames, aannames. De getoonde mollicitatie van de mol kan best een toneelstuk zijn.
Hierbij valt het op dat Fresia's mollicitatie vanaf een andere plek is gefilmd

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #310 Gepost op: 4-03-2022, 22:24:40 »
Hierbij valt het op dat Fresia's mollicitatie vanaf een andere plek is gefilmd
In aflevering 1 zie ik bij Arno, Glen en Kim-Lian bij alle drie al verschillende camera posities. Dus dat zegt niet zoveel.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #311 Gepost op: 4-03-2022, 22:44:05 »
Ik begin me af te vragen of dit wel echt de mollicitatie is of er heeft op dezelfde dag een 2e gesprek plaatsgevonden dat wel een mollicitatie is.

Als ik het me goed herinner is de procedure als volgt:
Kandidaten worden gebeld met de vraag of ze mee willen doen.
Zo ja, dan vindt er een persoonlijk gesprek plaats gevolgd door een psychologische test. Tevens wordt gevraagd of men de mol wil zijn.

Zoja dan vindt er een 2e gesprek plaats waar nader besproken wordt hoe de kandidaat de  rol van mol wil aanpakken. Daarna kiest de productie een mol die ze het meest geschikt achten waarna de mol een telefoontje krijgt met de mededeling dat hij/zij de rol krijgt. Vervolgens bespreekt men het plan van aanpak.


Offline Didier

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 😁😁
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #312 Gepost op: 5-03-2022, 09:59:38 »
(vooruitblik)
Het ziet ernaar uit dat de Mol na ongeveer 15 minuten wordt ontmaskerd.
WIDM begint namelijk om 20.39 volgens de gids. Punten aanpassen kan tot 20.52, 13 minuten later dus.
De aflevering lijkt niet extra lang te zijn, moltalk begint om 21.41, dus 1h en 3 min na het begin van WIDM
Edit: het volgende programma op NPO 1 begint om 21.58, wat zou betekenen dat er een reclame onderbreking is van 17 minuten. Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dus de kans is aanwezig dat de finale wel iets langer duurt. In dat geval is 21.50 een logischere eindtijd, wat dus zou betekenen dat de finale ongeveer 1h 10 minuten duurt
« Laatst bewerkt op: 5-03-2022, 10:05:26 door Didier »

Offline lolokane

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #313 Gepost op: 5-03-2022, 19:32:09 »
Hoe zit het eigenlijk met die interviews? Als de makers nee zeggen mogen de kandidaten dan een volgend seizoen misschien het nog een keer proberen?

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #314 Gepost op: 5-03-2022, 19:48:24 »
Klopt, dat heb je goed onthouden inderdaad  ::jaja:: dat was Rob Dekay.

Oja, is ook zo!
Mijn punt was dus dat de kans eeeeerg groot is dat ze bij het filmen deze videos nog geen besluit hadden genomen