Ik lees wat reacties van mensen die zich afvragen waarom Rik aan Arno vroeg of hij nog jokers had.
Naar mijn idee had dit een hele logische simpele verklaring, namelijk dat er 7 jokers boven tafel moesten komen om al het potgeld weg te kunnen spelen. Arno was de 7e die zijn joker inleverde.
Daarnaast denk ik ook dat Rik voorkennis heeft en het voor het spel interressanter was als Welmoed en Laetitia hun gestolen jokers konden behouden zodat je een goed shot hebt bij het testgedeelte wanneer wij uitvinden dat zij jokers gestolen en achtergehouden hebben.
Daarover gesproken, laat ik maar meteen mijn mening geven over de openingsaflevering. Ik heb hier de afgelopen jaren niet meer gereageerd omdat ik het jaar na jaar slechter vond worden en ik kan gelukkig zeggen dat ik blij verrast ben met deze opening. Ik deel absoluut de mening dat de opdrachten niet op niveau zijn en veel te makkelijk maar ik deel ook de mening dat ik deze opdrachten liever vroeg in het seizoen heb dan later in het seizoen, mede omdat dit soort opdrachten nul bijdragen aan spanning.
Ik vind de groep trouwens duizend keer interessanter dan die van vorig jaar, volgens mij zijn deze mensen bereid het spel echt hard te gaan spelen.
De locaties waren ook prima, en wat goed dat de crew luistert naar kritieken en deze meeneemt.
Ik was echt heeeeeel blij verrast met de mollicitaties en hoe die in beeld zijn gebracht, gaf me voor het eerst in jaren weer een mysterieus de Mol gevoel. Dank daarvoor!
Opdracht 3 met de livestream was echt goed bedacht en ook goed uitgevoerd. Zit er eigenlijk wel lekker in.
Hoop wel dat de opdrachten beter worden want uiteindelijk maken die grotendeels het seizoen. Die zandloper opdracht had bijvoorbeeld makkelijk de hele nacht door kunnen gaan, aangezien er voor de dag erna pas savonds weer een opdracht op het programma stond. Was veel leuker geweest om naar te kijken en de Mol had hier mogelijkheden gehad om te mollen. Nu was het echt saai om naar te kijken helaas.
Anyway, goed begin en hoop dat dit een goed seizoen word.
Ik kijk alvast niet uit naar de opdracht met bakjes op een plateau, my god laten we hopen dat dit soort opdrachten niet het niveau worden voor Wie is de Mol. Wat Heinz zegt, leuk voor een kinderfeestje.
Op een mooi seizoen!
veel kijkplezier.