Poll

Wie is de winnaar?

Everon
34 (44.7%)
Fresia
17 (22.4%)
Kim-Lian
25 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 76

Auteur Topic: [Poll] Wie is de winnaar? (Was: wie is de afvaller?)  (gelezen 23038 keer)

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #40 Gepost op: 30-01-2022, 08:39:47 »
Denk juist dat ze met 11 zijn begonnen omdat een veelgehoord kritiek toch wel was dat de afvallerloze aflevering ontzettend irritant was.
Lijkt me niet waarschijnlijk. Wanr dan zouden ze ook geen vrijstellingen meer moeten doen.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #41 Gepost op: 30-01-2022, 10:16:49 »
Het moment van de bom-exit van Kim Lian lijkt me stilaan aangebroken.
Temeer omdat ik in Thomas nog steeds een finalist zie, en ze behalve hem de enige is zonder troeven in handen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #42 Gepost op: 30-01-2022, 10:24:47 »
Nee, Arno zette de joker niet in en moest direct erna vertrekken. Hij was zogenaamd zo zeker van zijn zaak  ::rofl::

De valkuil is nu dat we denken dat die anderen nu dus ook wel fout zullen tunnelen. Ik denk dat die wel goed zitten, dus die maken EN en goede test EN hebben nog een vrijstelling.... het wordt moeilijk voor de mol, zeker zonder slapie en vertrouwenspersoon......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #43 Gepost op: 30-01-2022, 11:36:24 »
Ik ga er toch wel vanuit dat de groene vrijstellingen gaan worden ingezet. Dan blijven Everon, Thomas en Kim-Lian over. Everon is voor mij de mol, dus zal het een van de andere 2 worden. En dan ga ik voor... Kim-Lian! (aangezien ik Thomas wel in de finale zie komen)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #44 Gepost op: 30-01-2022, 13:44:27 »
Ik gok op Thomas.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #45 Gepost op: 30-01-2022, 14:10:44 »
Ik ga er toch wel vanuit dat de groene vrijstellingen gaan worden ingezet. Dan blijven Everon, Thomas en Kim-Lian over. Everon is voor mij de mol, dus zal het een van de andere 2 worden. En dan ga ik voor... Kim-Lian! (aangezien ik Thomas wel in de finale zie komen)

Jammer dat we niet weten op wie Thomas zit, maar ik denk dat hij eruit vliegt, omdat Kim Lian al vanaf het begin Everon in de gaten houdt.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #46 Gepost op: 30-01-2022, 16:22:43 »
Arno had hem toch meteen ingezet waarna de zwarte vrijstelling hem ongedaan maakte of vergis ik me?

Klopt hoor cinner, Arno zette een aflevering later geen jokers in, omdat hij zo goudeerlijk was en ze waren niet van hem, hij had ze van Sahil in bewaring. Achteraf had het slimmer geweest ook zijn vrijstelling te bewaren, dan had hij een ronde verder kunnen komen, maar ja achteraf....en hij zat toch fout met zijn mol vermoedelijk.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #47 Gepost op: 30-01-2022, 17:54:18 »
Ik denk ook Thomas. Hij heeft geen vrijstelling en wordt erg onverdacht neergezet.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #48 Gepost op: 3-02-2022, 02:18:28 »
Ik denk dat er iemand gaat met een vrijstelling in z'n zak ::jaja::. Dit kan nooit zo vaak goed gaan! ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #49 Gepost op: 3-02-2022, 07:57:13 »
Thomas of Everon.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #50 Gepost op: 3-02-2022, 08:58:57 »
Sahil gaat eruit op Thomas denk ik, hij zei ook dat hij heel zeker van zijn zaak is

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #51 Gepost op: 3-02-2022, 15:01:19 »
Of hij zet zijn vrijstelling in….

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #52 Gepost op: 3-02-2022, 15:14:50 »
Voor de 3e x Thomas  ::rofl::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #53 Gepost op: 3-02-2022, 15:58:43 »
Voor de 3e x Thomas  ::rofl::

Ik ga haast denken dat ie de finale haalt. Hoe vaak ik vroeger wel niet stug een finalist als afvaller voorspelde :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #54 Gepost op: 3-02-2022, 15:59:27 »
Everon. Die lijkt me wel wat gewicht verloren te hebben.

Maar om het terug serieus te houden. Als Thomas niet afvalt, kan het wel interessant worden.

Offline Lesterharmony

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #55 Gepost op: 3-02-2022, 16:40:10 »
En even hypothetisch gezien:

Wat als alleen Sahil, Fresia, Laetitia en de mol nog overblijven?
De 3 zetten hun vrijstelling dan pas in om naar de finale te gaan. Then what?  :P

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #56 Gepost op: 3-02-2022, 17:33:43 »
En even hypothetisch gezien:

Wat als alleen Sahil, Fresia, Laetitia en de mol nog overblijven?
De 3 zetten hun vrijstelling dan pas in om naar de finale te gaan. Then what?  :P
In Moltalk werd gezegd dat ze de vrijstellingen tot aflevering 8 mogen inzetten, dus uiterlijk volgende week in aflevering 7 lijkt mij dan.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #57 Gepost op: 3-02-2022, 23:40:13 »
Everon. Die lijkt me wel wat gewicht verloren te hebben.

Maar om het terug serieus te houden. Als Thomas niet afvalt, kan het wel interessant worden.

Als die afvalt stort de hele Kim tunnel in, want als er een persoon vol op Kim zit, dan is hij het wel. Dat zie ik niet gebeuren.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #58 Gepost op: 3-02-2022, 23:45:20 »
Laetitia, Fresia, Sahil niet.
Dus een pff of een boem.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #59 Gepost op: 4-02-2022, 00:40:43 »
Dit wordt heel interessant.  ;D
Ik ben zelf uitgegaan van Thomas, maar we weten niet wie hij echt verdenkt. Dus wie weet komt hij dan toch verder dan ik dacht?

Thomas, Kim-Lian en Everon hebben volgens mij geen vrijstelling, ik verwacht dat de rest hem wel gaat inzetten (misschien dat Sahil nog de gok neemt, vermoed ik)

Stel: Kim-Lian is de mol, dan is de kans groot dat Thomas gaat afvallen. (Everon geeft aan dat hij Kim-Lian verdenkt, meerdere afleveringen)
Als Everon de mol is, dan zou het best wel kunnen zijn, dat Kim-Lian afvalt.

Dus: Thomas, Kim-Lian of Sahil (als hij de vrijstelling niet inzet) vallen af, denk ik. Of het wordt een cliff-hanger.  ;D

Wat ik mij nog afvraag, als iemand die de test het slechtste maakt zijn/haar groene vrijstelling inzet, gaat het rode scherm dan naar degene die de test daarna het slechtste heeft gemaakt?

Want ik kan mij ook voorstellen dat alleen de mensen die geen vrijstelling hebben, hun scherm zien. En dat er geen rood scherm in beeld komt als ze de test beter hebben gemaakt.
In dat geval zou er dan niemand afvallen.
« Laatst bewerkt op: 4-02-2022, 00:42:17 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)