Poll

Wie is de winnaar?

Everon
34 (44.7%)
Fresia
17 (22.4%)
Kim-Lian
25 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 76

Auteur Topic: [Poll] Wie is de winnaar? (Was: wie is de afvaller?)  (gelezen 22963 keer)

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #60 Gepost op: 4-02-2022, 00:50:01 »
Stel: Kim-Lian is de mol, dan is de kans groot dat Thomas gaat afvallen. (Everon geeft aan dat hij Kim-Lian verdenkt, meerdere afleveringen)
Als Everon de mol is, dan zou het best wel kunnen zijn, dat Kim-Lian afvalt.

Volgens mij zit Kim best aardig op Everon, dus als hij de mol is, valt ze echt niet af. Dan valt ofg Sahil (Kim/Thomas) of Thomas (Sahil?) af.
Nee, ik denk echt dat zowel Kim en Everon doorgaan zonder een vrijstelling.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #61 Gepost op: 4-02-2022, 15:50:09 »
Ik kreeg de indruk dat Kim-Lian van 100% Everon wat meer richting Sahil gaat bij haar verdenkingen.
Maar ik kan ernaast zitten: als ze de mol zou zijn, maakt dat natuurlijk helemaal niks uit (al denk ik zelf dat Everon de mol is).  ;D Van Thomas krijg ik niet zoveel hoogte: eigenlijk weet ik niet wie hij verdenkt. Dus als Thomas opeens goed zit, kan het zomaar zijn dat Kim-Lian naar huis moet.

Het lijkt mij ook waarschijnlijker dat zowel Kim-Lian als Everon samen doorgaan. De kans is groter dat Sahil afvalt (of toch Thomas?) als hij zijn vrijstelling niet inzet. Toch zou er morgen best weleens een grote tunnel in kunnen storten...
« Laatst bewerkt op: 4-02-2022, 15:51:57 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #62 Gepost op: 4-02-2022, 16:02:26 »
Ik kreeg de indruk dat Kim-Lian van 100% Everon wat meer richting Sahil gaat bij haar verdenkingen.
Maar ik kan ernaast zitten: als ze de mol zou zijn, maakt dat natuurlijk helemaal niks uit (al denk ik zelf dat Everon de mol is).  ;D Van Thomas krijg ik niet zoveel hoogte: eigenlijk weet ik niet wie hij verdenkt. Dus als Thomas opeens goed zit, kan het zomaar zijn dat Kim-Lian naar huis moet.

Dat denk ik ook, maar ze zegt daarna wel dat ze op Everon en Sahil gaat. Dus ik vermoed dat ze Everon nog als hoofdverdachte heeft en Sahil als tweede optie. Dus ik zie eigenlijk geen tunnel instorten morgen, want ik verwacht echt dat Thomas eruit zal liggen. Wat er nog wel kan gebeuren is dat er iemand met een vrijstelling afvalt (maar zou er echt iemand zo stom zijn deze keer?) en dan kan het zo maar zijn dat we nog niks weten. Mocht er toch een onverhoopt afvallen, dan betekent het dat het grootste deel van het forum er naast zit, want als Kim afvalt zie ik Everon geen mol zijn en als Everon afvalt zie ik Kim geen mol zijn of Thomas moet ineens van mol geswitcht zijn.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #63 Gepost op: 4-02-2022, 16:57:57 »
Wat ik mij nog afvraag, als iemand die de test het slechtste maakt zijn/haar groene vrijstelling inzet, gaat het rode scherm dan naar degene die de test daarna het slechtste heeft gemaakt?
In de regel werkt het zo ja, maar niet altijd (niets is wat het lijkt).

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #64 Gepost op: 5-02-2022, 15:32:47 »
Nee, Arno zette de joker niet in en moest direct erna vertrekken. Hij was zogenaamd zo zeker van zijn zaak  ::rofl::

De valkuil is nu dat we denken dat die anderen nu dus ook wel fout zullen tunnelen. Ik denk dat die wel goed zitten, dus die maken EN en goede test EN hebben nog een vrijstelling.... het wordt moeilijk voor de mol, zeker zonder slapie en vertrouwenspersoon......
We kunnen wel een poll creeren "worden de vrijstellingen ingezet?!"

Het feit dat ze nog niet zijn ingezet heeft volgens mij dus betekenis. Die kandidaten hebben dan een aardig goed beeld van wie op wie zit. Als je denkt dat iedereen al op Kim-Lian zit dan ga je de vrijstelling echt wel inzetten. Maar als je denkt dat er nog wat andere verdenkingen zijn dan ga je er vol voor, dan wacht je tot die eruit zijn. En Arno met zijn testosteron leek wel een open boek.

Gaan ze het er nog een week op wagen? Hopende dat Thomas/Everon toch wel zullen moeten gaan? Fresia houdt wel van hoog spel spelen en ik zie Laetitia er ook wel voor aan......
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #65 Gepost op: 5-02-2022, 16:09:32 »
Ik denk dat Fresia m inzet en Sahil niet

Fresia had het al over “is het nu dom of is het vlg wk dom om m niet in te zetten”

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #66 Gepost op: 5-02-2022, 18:30:15 »
Ik hoop niet Kim Lian.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #67 Gepost op: 5-02-2022, 19:26:49 »
Ik hoop echt dat Thomas er nu uitvliegt want anders is mijn Pool helemaal naar de knoppen. Ik heb hem van het begin af aan als afvaller, maar hij is hardnekkig. Als hij uiteindelijk de MOL blijkt te zijn, vergeef ik hem.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #68 Gepost op: 5-02-2022, 19:47:00 »
Kim-Lian of Everon.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #69 Gepost op: 5-02-2022, 20:11:32 »
De resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 6:

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #70 Gepost op: 5-02-2022, 22:38:11 »
Ai, toch Sahil met zijn groene vrijstelling dus.

Ik had even niet in de gaten dat, als je de vrijstelling inzet, dat je dan ook geen test hoefde te maken. Dan zat Hila wel in een hele nare positie, vorige week en de week daarvoor (grote kans om af te vallen zonder GV)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #71 Gepost op: 5-02-2022, 22:42:05 »
Ik vrees dat Laetitia volgende week de prijs gaat betalen voor het feit dat ze geen Groene Vrijstelling meer heeft.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #72 Gepost op: 5-02-2022, 22:49:40 »
Ik denk dat Fresia m inzet en Sahil niet

Fresia had het al over “is het nu dom of is het vlg wk dom om m niet in te zetten”

Het werd dus Laetitia die hem ingezet heeft, maar Sahil niet. Nou blijft Fresia over met een vrijstelling. Is de groep mogelijke afvallers groter geworden.

Want nu Sahil uit het spel ligt zonder de vrijstelling in te zetten gaat Fresia hem denk ik volgende keer wel inzetten. Gaat het dus Everon, Kim Lian, Laetitia en Thomas.

Ik bleef stug op Thomas inzetten. Hier in de poll en bij de pool. Kan best dat hij in de finale komt nu Sahil weg is houdt hij KL over als mol. En als Everon ook op KL test is Laetitia aan de beurt.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #73 Gepost op: 5-02-2022, 22:58:29 »
Ik vrees dat Laetitia volgende week de prijs gaat betalen voor het feit dat ze geen Groene Vrijstelling meer heeft.

Dat we nu al weken niets van haar verdenkingen horen vind ik verdacht.
Zou zo maar kunnen dat ze er volgende keer uitvliegt zonder een verdenking.
Dan hou je over:
Thomas op Kim
Kim op Everon
Everon op Kim
Fresia op Everon
Dan zijn we nog steeds niets wijzer, behalve dan dat het Nederlandse publiek waarschijnlijk Everon meer gaat verdenken.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #74 Gepost op: 5-02-2022, 23:05:25 »
Dat we nu al weken niets van haar verdenkingen horen vind ik verdacht.
Zou zo maar kunnen dat ze er volgende keer uitvliegt zonder een verdenking.
Dan hou je over:
Thomas op Kim
Kim op Everon
Everon op Kim
Fresia op Everon
Dan zijn we nog steeds niets wijzer, behalve dan dat het Nederlandse publiek waarschijnlijk Everon meer gaat verdenken.

Maar Fresia is sowieso door, want ze moet haar vrijstelling inzetten ::vergroot::.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #75 Gepost op: 5-02-2022, 23:10:11 »
dat, als je de vrijstelling inzet, dat je dan ook geen test hoefde te maken
Ja dat zei Rik. Maar daar hoor ik toch in dat je dan de test wel MAG maken. Gek. Ik zou gewoon de test maken, zien of me dat bevalt, en daarna wel of niet de vrijstelling inzetten. Of zelfs als ik zeker zou inzetten, toch even de test maken. Het lijkt er dus eerder op dat je de test niet MAG maken.

Afvaller, ja, het ligt zo voor de hand dat Laetitia nu gaat...... maar aan de andere kant moet Thomas toch ook echt eens gaan aangezien zovelen er al op hem uitvlogen. Ik ga toch maar eens voor Thomas exit...... dan zouden alle 3 de test vol op Kim-Lian gaan maken en Thomas heeft dan pech.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #76 Gepost op: 5-02-2022, 23:13:52 »
Tja, dat denken wij. Maar er kan nog een ZV aankomen of een aflevering zonder afvaller. Dat moet dan volgende week wel zijn anders blijven er te weinig kandidaten over.
Ook verwacht ik nog een twist waar een heleboel geld mee uit de pot wordt gespeeld, misschien om te voorkomen dat er iemand naar huis moet.
Denk ook dat wij Thomas onderschatten. Fresia heeft een GV,, als er een afvaller komt, wie oh wie? Everon, Laetitia of Kim-Lian?
Denk dat ik een mdium ga raadplegen. ::rofl:: ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #77 Gepost op: 5-02-2022, 23:15:17 »
Ja dat zei Rik. Maar daar hoor ik toch in dat je dan de test wel MAG maken. Gek. Ik zou gewoon de test maken, zien of me dat bevalt, en daarna wel of niet de vrijstelling inzetten. Of zelfs als ik zeker zou inzetten, toch even de test maken. Het lijkt er dus eerder op dat je de test niet MAG maken.


Ja, dat verbaasde mij ook.
Ik vrees voor Laetitia, de volgende aflevering. Het lijkt dat ze het even niet weet allemaal met de test? Thomas zou zomaar in de finale kunnen komen, denk ik nu.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #78 Gepost op: 5-02-2022, 23:19:03 »
er kan nog een ZV aankomen of een aflevering zonder afvaller. Dat moet dan volgende week wel zijn anders blijven er te weinig kandidaten over.
Ook verwacht ik nog een twist waar een heleboel geld mee uit de pot wordt gespeeld
Dit zeiden ze in Moltalk ook maar ik geloof er helemaal niets van. Veel te laat in het spel. Nog maar zo weinig kandidaten over, ver over de helft...... nee, echt geen veiling meer en geen ZV, we hebben alle troeven nu wel gehad (er is er nog maar 1 over!).

Een opschuifweekje zou dus nog wel kunnen, zodat ze met 4 de aflevering 9 ingaan, maar ik denk dat aanstaande zaterdag het de laatste 'normale exit' zal zijn.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #79 Gepost op: 5-02-2022, 23:37:19 »
Er komt volgende week wel een vrijstelling voor de finale. Dat zou de gouden kunnen zijn. En wellicht zit daar nog een geldoffer aan vast.