Poll

Wie is de winnaar?

Everon
34 (44.7%)
Fresia
17 (22.4%)
Kim-Lian
25 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 76

Auteur Topic: [Poll] Wie is de winnaar? (Was: wie is de afvaller?)  (gelezen 23129 keer)

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #100 Gepost op: 8-02-2022, 17:55:15 »
Leg eens uit dan? Als Kim-Lian de Mol is, hoe kan Thomas er dan uitvliegen als hij vol op haar gaat?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #101 Gepost op: 8-02-2022, 17:56:44 »
Dan zitten ze dus alle 3 vol op Kim-Lian.

En de edit maakt het dan jawdropping  ::oink:: ::oink:: ::oink::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #102 Gepost op: 8-02-2022, 17:57:45 »
Leg eens uit dan? Als Kim-Lian de Mol is, hoe kan Thomas er dan uitvliegen als hij vol op haar gaat?

Iedereen zit op Kim behalve Fresia. Fresia zet na 60 jaar vrijstelling in en daardoor moet Thomas naar huis.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #103 Gepost op: 8-02-2022, 17:58:51 »
Er komt een finalevrijstelling in het spel en Fresia heeft nog een vrijstelling. Er kunnen in principe mensen door gaan die volgens de verdenkingen niet op Kim-Lian zitten. En dan valt er iemand af die vol voor haar gaat. Zodoende moet het kijkerspubliek gaan denken dat zij het echt niet kan zijn.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #104 Gepost op: 8-02-2022, 18:00:41 »
Wishful thinking door Kim-Lian-denkers. Jullie aversie tegen Thomas ligt 'm waarschijnlijk in een knagend onderbuikgevoel van 'het zal toch niet?'     

 ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #105 Gepost op: 8-02-2022, 18:02:24 »
Wishful thinking door Kim-Lian-denkers. Jullie aversie tegen Thomas ligt 'm waarschijnlijk in een knagend onderbuikgevoel van 'het zal toch niet?'     

 ;D

Ik hoop dat Kim niet de mol is maar ja de vele hints .

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #106 Gepost op: 8-02-2022, 18:03:46 »
Juist die overkill aan hints doet bij mij de alarmbellen rinkelen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #107 Gepost op: 8-02-2022, 18:07:03 »
Maar laten we niet off-topic gaan. Let er een beetje op dat het niet teveel chatten wordt in de topics. Dat kan beter in het off-topic-topic of natuurlijk op de chat en op discord. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #108 Gepost op: 8-02-2022, 18:18:13 »
Maar dit is het topic Wie is de afvaller, en ik heb nu juist Thomas als afvaller.

Wishful thinking door Kim-Lian-denkers. Jullie aversie tegen Thomas
Even een spiegel hoor.

Er is totaal geen aversie tegen Thomas. Dat ik denk dat hij de afvaller is, komt door pure koele beredenatie. Ten eerste doordat al 3 kandidaten afvielen doordat ze Thomas hadden als mol (leg jij maar eens uit hoe hij dan in de finale kan komen) en ten tweede door deze brainwave: Thomas die vol op Kim-Lian gaat er JUIST uit. Juist voor het jawdroppen.

Daarom denk ik gewoon dat Thomas de afvaller is.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #109 Gepost op: 8-02-2022, 18:34:12 »
We zullen zien, wie er zaterdag afvalt. Ik hou het op Laetitia. Thomas acteerde teveel bij de executie afgelopen zaterdag.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #110 Gepost op: 8-02-2022, 20:59:02 »
Ik vind Laetitia als afvaller ook een serieuze optie hoor. Kim-Lian schuift in haar verdenkingen van Everon naar Everon en Sahil en noemt nu ineens in haar testbiecht Thomas en Fresia erbij. Na het afvallen van Sahil moet ze verder schuiven. Dat ze nu Thomas en Fresia noemt en Laetitia niet kan zomaar betekenen dat Laetitia afvalt.

Citaat
Vanaf het begin heb ik op Everon ingezet en nog 'n beetje Sahil, 'n beetje Thomas en 'n beetje Fresia. Maar als ik puur de feiten bekijk is Sahil degene die bij iedere opdracht loopt te saboteren. Maar of ik 100 procent op Sahil durf in te zetten dat is echt nu mijn dilemma.

Bij Laetitia hebben we maar 1x een testvraag in beeld gezien, in aflevering 4 vulde ze in dat de mol een man is. In aflevering 1, 4,5 en 6 horen we niets van haar verdenkingen. Ze zette haar vrijstelling in omdat de opdrachten in aflevering 6 uit elkaar gespeeld werden. Ze heeft te weinig gezien om met vertrouwen een test te kunnen maken.....

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #111 Gepost op: 8-02-2022, 23:57:35 »
Sahil zei in Niet de mol dat hij dat lego autootje van Fresia, Everon en Glen heeft gekregen

Dit zou kunnen wijzen op dat Fresia en Everon nog in t afvallershotel zijn geweest

Na t bal zou ook kunnen maar weet niet hoeveel tijd ze nog hebben dan daarna.. terug in nl lijkt me onwaarschijnlijker

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #112 Gepost op: 9-02-2022, 00:26:46 »
Sahil zei in Niet de mol dat hij dat lego autootje van Fresia, Everon en Glen heeft gekregen

Dit zou kunnen wijzen op dat Fresia en Everon nog in t afvallershotel zijn geweest

Na t bal zou ook kunnen maar weet niet hoeveel tijd ze nog hebben dan daarna.. terug in nl lijkt me onwaarschijnlijker
Ja, mij ook. Scherp opgemerkt  ::ok::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #113 Gepost op: 9-02-2022, 00:38:30 »
Sahil zei in Niet de mol dat hij dat lego autootje van Fresia, Everon en Glen heeft gekregen

Dit zou kunnen wijzen op dat Fresia en Everon nog in t afvallershotel zijn geweest

Na t bal zou ook kunnen maar weet niet hoeveel tijd ze nog hebben dan daarna.. terug in nl lijkt me onwaarschijnlijker

Dat zou betekenen dat Everon deze week en Fresia volgende week zou moeten afvallen en dat zie ik echt niet gebeuren. Ik ga er toch van uit dat het Laetitia is, omdat we haar verdenkingen niet zien of toch Thomas die na het vertrek van Sahil zo ontredderd is en van mol zegt te wisselen of zelfs geen verdenkingen te zien krijgen.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #114 Gepost op: 9-02-2022, 09:40:34 »
Sahil zei in Niet de mol dat hij dat lego autootje van Fresia, Everon en Glen heeft gekregen

Dit zou kunnen wijzen op dat Fresia en Everon nog in t afvallershotel zijn geweest

Na t bal zou ook kunnen maar weet niet hoeveel tijd ze nog hebben dan daarna.. terug in nl lijkt me onwaarschijnlijker

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de kandidaten elkaar ook na de opnames nog wel regelmatig hebben gezien. Het autootje hoeft niet per se in Albanië gegeven te zijn, maar kan ook bij wijze van spreken 2 weken geleden in Stompetoren zijn geweest.  ::)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #115 Gepost op: 9-02-2022, 10:28:30 »
Tuurlijk hebben die nieuwe vrienden elkaar regelmatig gezien! Of dat lego-autootje is op de luchthaven gekocht oid.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #116 Gepost op: 10-02-2022, 15:06:24 »
Laetitia, omdat we niets van haar verdenkingen zien
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #117 Gepost op: 10-02-2022, 22:06:45 »
Ik gok ook Laetitia..

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #118 Gepost op: 10-02-2022, 23:05:44 »
Als Everon of Kim-Lian de mol is, denk ik ook dat de kans het grootst is dat Laetitia afvalt.

Ik vermoed dat Thomas zijn vragen inzet op Everon of Kim-Lian (meer op Everon misschien?)
Fresia verdenkt volgens mij Everon
Everon en Kim-Lian verdenken elkaar.

Laetitia oogt nu een beetje stuurloos, heeft afgelopen week de test niet gemaakt, moet misschien switchen van mol? Ik hoop het niet, maar denk wel dat ze gaat afvallen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #119 Gepost op: 10-02-2022, 23:36:10 »
Niemand