Poll

Wie is de winnaar?

Everon
34 (44.7%)
Fresia
17 (22.4%)
Kim-Lian
25 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 76

Auteur Topic: [Poll] Wie is de winnaar? (Was: wie is de afvaller?)  (gelezen 23154 keer)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #80 Gepost op: 5-02-2022, 23:39:12 »
We gaan het zien! Geloof nog wel in een twist er zit veel te veel geld in de pot.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #81 Gepost op: 5-02-2022, 23:54:22 »
Laeticia gaat afvallen vermoed ik.

Kim-Lian is mijn mol, Thomas en Everon zitten op haar en Fresia heeft nog een vrijstelling die ze nu wel echt in gaat zetten denk ik.
When life knocks you down, fight back!

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #82 Gepost op: 6-02-2022, 01:26:45 »
Dat we nu al weken niets van haar verdenkingen horen vind ik verdacht.
Zou zo maar kunnen dat ze er volgende keer uitvliegt zonder een verdenking.
Dan hou je over:
Thomas op Kim
Kim op Everon
Everon op Kim
Fresia op Everon
Dan zijn we nog steeds niets wijzer, behalve dan dat het Nederlandse publiek waarschijnlijk Everon meer gaat verdenken.

Als dat het scenario wordt, weten we wel zeker dat Thomas en Fresia het niet zijn. Dan wordt mijn vermoeden een zekerheid. ;)

Voor volgende week denk ik dat Thomas of Laetitia er uit gaat. In de poll Thomas weer ingevuld. Aanhouder wint? ;)


Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #83 Gepost op: 6-02-2022, 02:23:26 »
Als dat het scenario wordt, weten we wel zeker dat Thomas en Fresia het niet zijn. Dan wordt mijn vermoeden een zekerheid. ;)

Voor volgende week denk ik dat Thomas of Laetitia er uit gaat. In de poll Thomas weer ingevuld. Aanhouder wint? ;)

Na weken Thomas ingevuld te hebben, deze keer toch maar voor Laetitia gegaan. Puur omdat we Laetitia's verdachten maar niet horen. Dat komt voor een finale goed uit.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #84 Gepost op: 7-02-2022, 13:10:47 »
Ik blijf bij Kim-Lian!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #85 Gepost op: 7-02-2022, 13:42:11 »
Everon.

Toen hij zijn scherm zag in aflevering 6 hoorden we het nummer It Needs To Die uit de horrorfilm Halloween Kills::jaja::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #86 Gepost op: 7-02-2022, 13:51:02 »
Tja, penningmeesters vallen meestal af ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #87 Gepost op: 7-02-2022, 14:00:35 »
Maar worden zelden afgemaakt gelukkig.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #88 Gepost op: 7-02-2022, 14:02:22 »
Mocht het een aanwijzing zijn, dan is ie inderdaad wat cru.  ::rofl::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #89 Gepost op: 7-02-2022, 14:04:36 »
 ;D

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #90 Gepost op: 7-02-2022, 14:12:00 »
Dan hou je over:
Thomas op Kim
Kim op Everon
Everon op Kim
Fresia op Everon

Klopt. En dit wordt dan dus de finale met vier. Het casual zaterdagavondpubliek én deze keer ook de grote meute hier zit op Kim-Lian. Dus als bij de ontmaskering een van de anderen de Mol blijkt te zijn, denk ik dat de kaakchirurgen in Nederland daarna een heel erg drukke week krijgen.
 ::oink::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #91 Gepost op: 7-02-2022, 14:25:00 »
We zullen het meemaken. Maar je doet net of iedereen die Kim-Lian als Mol ziet maar een schaapje in een meute is, althans dat maak ik een beetje op uit je berichten, ik kan er naast zitten. Iedereen heeft zo zijn redenen om een Mol te kiezen, en ja daar kunnen ook mogelijke grote hints bij zitten.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #92 Gepost op: 7-02-2022, 14:34:51 »
Nee hoor, zo bedoel ik dat niet. En als ik er straks naast blijk te zitten ben ik zelf degene die mij het hardste uitlacht. Paar seizoenen geleden had ik bij de Belgische Mol zelf zo'n jawdrop-moment. En dat maakt dit spel zo mooi: dat je heilig overtuigd kan zijn van je Mol en er toch finaal naast kan zitten.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #93 Gepost op: 7-02-2022, 14:35:22 »
 ::ok::

Online Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #94 Gepost op: 8-02-2022, 17:33:18 »
als ik er straks naast blijk te zitten ben ik zelf degene die mij het hardste uitlacht
Zo'n tunnel die instort is het mooiste wat er is. Dat is ons lelijk door de neus geboord destijds met Stine. Door die knoeperd van een edit fout.

Maarre, Thomas, dat wordt niet de mooiste. Want die haalt de finale toch niet joh. Die is nu juist de Afvaller. Het mooiste zou zijn als je ging tunnelen op Everon ofzo. Goede tip van mij?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #95 Gepost op: 8-02-2022, 17:43:22 »
Meest logisch is dat Thomas afvalt. Voor dit forum zou het mooist zijn als Kim of Everon afvalt.

Online Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #96 Gepost op: 8-02-2022, 17:49:49 »
Het is wel grappig dat Thomas wekenlang eerste staat hier in de poll maar nu ineens Laetitia (nipt). Puur en alleen omdat ze vaag doet over haar mol? Dat vind ik juist een teken dat ze NIET gaat. Ik denk dat ze nu Thomas gaan tonen die vol op Kim-Lian gaat in de test, en dan toch rood krijgt, gek he  :-\\ ::)

Thomas moet echt gaan, ze laten niet voor niks 3 kandidaten op hem een rood scherm krijgen. Geen finalist.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #97 Gepost op: 8-02-2022, 17:50:37 »
Vraagje aan alle Kim-Lian-tunnelaars: hoezo zou het logisch zijn dat Thomas afvalt? Die zit toch op Kim-Lian?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #98 Gepost op: 8-02-2022, 17:51:11 »
Lol dat had ik net hierboven gezet :)

Het is wel grappig dat Thomas wekenlang eerste staat hier in de poll maar nu ineens Laetitia (nipt). Puur en alleen omdat ze vaag doet over haar mol? Dat vind ik juist een teken dat ze NIET gaat. Ik denk dat ze nu Thomas gaan tonen die vol op Kim-Lian gaat in de test, en dan toch rood krijgt, gek he  :-\\ ::)

Thomas moet echt gaan, ze laten niet voor niks 3 kandidaten op hem een rood scherm krijgen. Geen finalist.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de afvaller?
« Reactie #99 Gepost op: 8-02-2022, 17:53:57 »
Ik had het eergisteren overigens ook in de Wie verdenkt Wie gezet, als reactie op Rinusoide die Laetitia niet ziet gaan:

Dit denk ik dus ook.

Sterker nog, ik denk dat nu een sterke Kim-Lian verdenker een rood scherm krijgt.

Dat betekent dus dat Laetitia al naar Kim-Lian is overgegaan maar dat mogen we nog niet weten om de verrassing groot te maken dat vermoedelijk Thomas, die nu vol in zal zetten op Kim-Lian, TOCH exit is.

Dus we zullen een biecht zien waarin Laetitia nog wat onduidelijk is, Everon die wel Kim-Lian noemt maar ook nog vast wel iemand anders, en dan Thomas die zegt nu vol te tunnelen op Kim-Lian. Rood scherm Thomas  ::oink:: ::oink:: ::oink::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)