Auteur Topic: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal  (gelezen 13452 keer)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #20 Gepost op: 22-01-2022, 11:13:06 »


Als er "blob" voor staat is de link nog niet goed, je moet dan een half minuutje wachten en de nieuwe link kopiëren.
Ik heb een geldige link in imgur.com, maar als ik hem hier plaats blijft het leeg (ik probeer het nu nogmaals, te zien in citaat). Ik zal wel iets fout doen.
Na ja, zo kan het ook! Ik vind het al leuk dat mijn eerste gifje gelukt is, dank voor je uitleg aan het begin van dit topic! ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #21 Gepost op: 22-01-2022, 11:36:06 »
Je moet met je rechtermuisknop op de op imgur geüploade afbeelding klikken en de "afbeeldingskoppeling kopiëren". Dus niet de link in de adresbalk.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #22 Gepost op: 22-01-2022, 11:43:20 »


:D ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #23 Gepost op: 22-01-2022, 11:44:53 »
Heel leuk. En veel te expressief voor een Mol toch? Of zou ze ook een pokerface hebben?

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #24 Gepost op: 22-01-2022, 12:06:04 »
Ja, ik vind het ook te open en ontspannen. En ook nogal suggestief. Alsof ze een soort verstandhouding zou hebben met Rik, en wel wist wat er zou komen. Dit fragmentje, met die wenkbrauw omhoog, zat zelfs 2x achter elkaar in de montage.

Rik zegt op dit moment: 'Maar er lopen hier ook wat oud-werknemers rond, die jullie maar wat graag willen uitschakelen'. Nog voordat hij zei dat ze gingen lasergamen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #25 Gepost op: 22-01-2022, 14:21:02 »
Edit: ik had hier een still van Everon geplaatst, ik denk dat het handiger is om dat bij het topic te doen.

Mooi gifje van Fresia!  ::ok:: Zij lijkt mij ook te expressief voor een mol (maar je weet het maar nooit natuurlijk).
« Laatst bewerkt op: 22-01-2022, 14:36:04 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #26 Gepost op: 23-01-2022, 14:45:04 »
Heeft iemand een gifje van de reactie van Laetitia op het rode scherm van Arno?
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #27 Gepost op: 23-01-2022, 15:13:50 »
Deze reactie?

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #28 Gepost op: 23-01-2022, 15:20:29 »
Deze reactie?


Die inderdaad. Buitengewoon vreemde, maar grappige reflex. Lijkt op een rare combinatie van blijdschap, angst en wanhoop.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #29 Gepost op: 23-01-2022, 15:20:38 »
Ze zou ook een goede drummer zijn. ::rofl::

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #30 Gepost op: 23-01-2022, 16:15:22 »
De knipoog van Laetitia na het groene scherm van Sahil iemand?
Opmerkelijk moment, waarna Rik haar afriep.
Signaal of puur toeval?

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #31 Gepost op: 23-01-2022, 19:32:58 »
Deze reactie?


Lijkt me een reactie als:
“Maar dan is mijn molactie in de proef Luid Sprekers perfect gelukt! Arno had het echt niet door, joehoe! En hij was nog wel de enige van de overblijvende kandidaten die me al meenam in zijn verdenkingen.”

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #32 Gepost op: 23-01-2022, 19:43:16 »
Wat mij nu al zeker in twee afleveringen opvalt is hoe weinig reactie Thomas geeft op de schermen .  Soms zit hij naast degene die zijn scherm te zien krijgt en dan is er nog geen schouderklopje of niks.

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #33 Gepost op: 23-01-2022, 22:42:45 »
Wat mij nu al zeker in twee afleveringen opvalt is hoe weinig reactie Thomas geeft op de schermen .  Soms zit hij naast degene die zijn scherm te zien krijgt en dan is er nog geen schouderklopje of niks.

Dat is waarschijnlijk gewoon hoe Thomas is/doet. Hij reageert heel vaak anders dan je zou verwachten. Dat is misschien opvallend en onverwacht, maar dat vind ik ook weer interessant en leuk aan hem. Onderschat hem trouwens niet, hij is slimmer dan hij overkomt.
Mzahk hr cd lnk !

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #34 Gepost op: 24-01-2022, 16:01:19 »
Als Rik zegt dat ze ook op zijn kop kunnen afdalen. Huh?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #35 Gepost op: 25-01-2022, 11:32:47 »
De reacties op de groene schermen in aflevering 4:

Kim-Lian



Thomas



Fresia



Sahil



Laetitia


Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #36 Gepost op: 25-01-2022, 11:41:46 »
Dank voor het plaatsen! De reactie van Thomas is wel opmerkelijk, ogen dicht en het scherm niet zien. Pas ogen open als Kim hem aanraakt zonder naar het scherm te kijken en geen opluchting (zucht, slik) te bespeuren.
Die Thomas…ik weet het niet. Bij de anderen zie je toch een zucht van opluchting op blijdschap, al is Kim ook wat lastiger te peilen.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #37 Gepost op: 25-01-2022, 22:39:43 »
Als Rik zegt dat ze ook op zijn kop kunnen afdalen. Huh?
Ja, goed gezien.

De reactie van Thomas is wel opmerkelijk, ogen dicht en het scherm niet zien. Pas ogen open als Kim hem aanraakt zonder naar het scherm te kijken en geen opluchting (zucht, slik) te bespeuren.
Is suggestie. We zien Thomas z'n ogen dichtdoen in een close-up. Aan de rechterkant zie je nog iets van Kim-Lians hoofd. Je ziet dat ze zich toen al omdraaide.

M.a.w.: Thomas deed z'n ogen pas dicht na het zien van z'n groene scherm. Dat was de opluchting. Alleen hebben ze het voor z'n groene scherm gemonteerd  ::rofl::

Daarna het groepsshot waar Kim-Lian zich aan het omdraaien is. Arno en Everon keken al naar Thomas (in het begin niet). Geen money shot, dit was van er net na.

edit: maar is je ogen sluiten wel zo'n geloofwaardige reactie? :-\\
« Laatst bewerkt op: 26-01-2022, 12:41:09 door Amethyst »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #38 Gepost op: 26-01-2022, 16:15:34 »
Even terug gekeken maar het is indd ervoor geplakt. Blijft staan dat het raar is, ogen open doen maar geen echte opluchting zichtbaar. Misschien wist hij als mol niet zo goed hoe aan te pakken, eerste keer het scherm zien?
Tja..

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #39 Gepost op: 26-01-2022, 20:30:17 »
Even terug gekeken maar het is indd ervoor geplakt. Blijft staan dat het raar is, ogen open doen maar geen echte opluchting zichtbaar. Misschien wist hij als mol niet zo goed hoe aan te pakken, eerste keer het scherm zien?
Tja..
Ja inderdaad, sowieso de opvallendste reactie tot nu toe! De rest maakt allemaal veel makkelijker oogcontact. Als de Mol een van de anderen is wordt het lastig hier iets uit te halen ...doet de Mol het goed.

Valt me op dat ze veel kandidaten, zoals Fresia & Everon niet goed in beeld brengen. Kim-Lian bij haar 2e scherm ook al niet.

Vorig jaar kreeg finalist Charlotte een bizar wijd shot bij haar 2e scherm. Om haar verdacht neer te zetten, denk ik.