Auteur Topic: [Aflevering 5] opdracht 1 - Uit de lucht gegrepen  (gelezen 13151 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 5] opdracht 1 - Uit de lucht gegrepen
« Reactie #140 Gepost op: 5-02-2022, 19:14:29 »
Overigens bevindt Everon zich op een witte zanderige ondergrond. Hij heeft een wit T-shirt aan en valt hierdoor dus minder snel op.

Er staat natuurlijk ook nog crew (minstens een cameraman) bij Everon. De fout van het niet spotten lijkt me daarom toch echt bij Sahil te liggen.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] opdracht 1 - Uit de lucht gegrepen
« Reactie #141 Gepost op: 5-02-2022, 19:22:19 »
Er staat natuurlijk ook nog crew (minstens een cameraman) bij Everon. De fout van het niet spotten lijkt me daarom toch echt bij Sahil te liggen.
Of is het zo geregisseerd? Staat Everon expres zo ver weg?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] opdracht 1 - Uit de lucht gegrepen
« Reactie #142 Gepost op: 5-02-2022, 19:42:26 »
Op het moment dat Everon zwaait en we de glider zien, staat deze zoals ik hier eerder al riep, pakweg 300 m ver weg. Vanuit de glider is een persoon van 2 m op 300 m even groot als een poppetje van 2 cm op 3 m afstand. Best wel een klein stipje dus.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 5] opdracht 1 - Uit de lucht gegrepen
« Reactie #143 Gepost op: 5-02-2022, 20:01:14 »
Er is, nogmaals, MartinJ, ook een fragment waarop je reactie ziet vanuit de glider.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Aflevering 5] opdracht 1 - Uit de lucht gegrepen
« Reactie #144 Gepost op: 5-02-2022, 20:09:40 »
Er is, nogmaals, MartinJ, ook een fragment waarop je reactie ziet vanuit de glider.

Je bedoelt die als Fresia haar zakje heeft gegooid? We zien echter niet waar het zakje terecht komt en we zien ook dat Everon geen enkele moeite doet om het zakje te pakken. Hila geeft ook aan dat haar zakje niet goed gegooid is, maar de afstand bij haar lijkt ongeveer hetzelfde te zijn als bij Everon (ik weet het, het is lastig te bepalen). Er bestaat dus een kans dat hij zijn zakje gewoon had kunnen pakken. Ik zou Everon dus echt niet om deze opdracht afschrijven.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] opdracht 1 - Uit de lucht gegrepen
« Reactie #145 Gepost op: 5-02-2022, 20:20:25 »
Je bedoelt die als Fresia haar zakje heeft gegooid? We zien echter niet waar het zakje terecht komt en we zien ook dat Everon geen enkele moeite doet om het zakje te pakken. Hila geeft ook aan dat haar zakje niet goed gegooid is, maar de afstand bij haar lijkt ongeveer hetzelfde te zijn als bij Everon (ik weet het, het is lastig te bepalen). Er bestaat dus een kans dat hij zijn zakje gewoon had kunnen pakken. Ik zou Everon dus echt niet om deze opdracht afschrijven.
Ik zou hem ook zeker niet afschrijven om deze opdracht, maar hij is ook niet per se mols. Kan wel mols gedaan hebben, maar niet af te leiden uit de beelden.

Offline klakske

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] opdracht 1 - Uit de lucht gegrepen
« Reactie #146 Gepost op: 8-02-2022, 14:56:23 »
'Twee pelikanen vliegen achter een eend'...waarom pelikanen? .

Had ook vragen bij deze puzzel.
Moet hij los vd vogelsoort letterlijk genomen worden als 'twee achter een een' dus 112 of 12?

Of gooien we de pelikanen om tot 'twee vliegen in één klap' ?

Er nog niet uit wat met de rest vd puzzel ...


Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] opdracht 1 - Uit de lucht gegrepen
« Reactie #147 Gepost op: 8-02-2022, 15:12:02 »
Ook niet te vergeten dat Everon hier casht.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Aflevering 5] opdracht 1 - Uit de lucht gegrepen
« Reactie #148 Gepost op: 9-02-2022, 00:50:35 »
Ook niet te vergeten dat Everon hier casht.

Wat casht hij dan? Lof om niets te vinden? Informatie over de mol?
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] opdracht 1 - Uit de lucht gegrepen
« Reactie #149 Gepost op: 9-02-2022, 07:10:07 »
Er zijn echter ook beelden van Everon die zwaait, roept, terwijl er geen glider in de buurt is
Dat zijn beelden van Everon die zwaait, roept, terwijl er geen glider in beeld is. Vind ik net wat anders.