Auteur Topic: [Aflevering 7] - Coulissen  (gelezen 9579 keer)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Coulissen
« Reactie #80 Gepost op: 15-02-2022, 11:29:56 »
Die vrijstelling bij de bootopdracht was er wel, alleen niet in de vorm van een groen/goud/wit schijfje. Als je de mol daar had gespot, had je al zekerheid gehad en kon je dus zo naar de finale.
Zo werd het bij Jan in het park ook gebracht. Als je Jan daar had gezien, was dat je ticket naar de finale.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Coulissen
« Reactie #81 Gepost op: 15-02-2022, 11:36:44 »
Die vrijstelling bij de bootopdracht was er wel, alleen niet in de vorm van een groen/goud/wit schijfje. Als je de mol daar had gespot, had je al zekerheid gehad en kon je dus zo naar de finale.
Zo werd het bij Jan in het park ook gebracht. Als je Jan daar had gezien, was dat je ticket naar de finale.

Ja precies. Alleen de vraag heeft het zin als de Mol door veel mensen al wordt verdacht. Jan werd op dat moment door niemand verdacht.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Coulissen
« Reactie #82 Gepost op: 15-02-2022, 11:45:33 »
Die vrijstelling bij de bootopdracht was er wel, alleen niet in de vorm van een groen/goud/wit schijfje. Als je de mol daar had gespot, had je al zekerheid gehad en kon je dus zo naar de finale.
Zo werd het bij Jan in het park ook gebracht. Als je Jan daar had gezien, was dat je ticket naar de finale.
Die kans is echter nul. Bij Jan in dat park was de kans wel iets groter dan hier.

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 7] - Coulissen
« Reactie #83 Gepost op: 15-02-2022, 12:20:17 »
Ja precies. Alleen de vraag heeft het zin als de Mol door veel mensen al wordt verdacht. Jan werd op dat moment door niemand verdacht.
De vraag is eerder of de mol al door veel mensen wordt verdacht...

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 7] - Coulissen
« Reactie #84 Gepost op: 16-02-2022, 19:50:31 »
Wat me ook opvalt is hoeveel plezier Fresia heeft deze aflevering tijdens het spel en de biechten en het acteren met Rik. Dit itt Everon met de schapen, daar straalt geen plezier vanaf.  Deze mol is warmgedraaid, op volle toeren, heeft er plezier in, molbiecht met hele andere opdracht dan jullie, het plaatje is compleet.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 7] - Coulissen
« Reactie #85 Gepost op: 16-02-2022, 23:19:55 »
Je moet Thomas zijn ontspannen guitige blik sinds afl. eens bekijken  ;D
"En dan even een testje maken en een executietje, en hup naar de volgende aflevering"  ::bravo::

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 7] - Coulissen
« Reactie #86 Gepost op: 17-02-2022, 00:17:21 »
Je moet Thomas zijn ontspannen guitige blik sinds afl. eens bekijken  ;D
"En dan even een testje maken en een executietje, en hup naar de volgende aflevering"  ::bravo::
1) Ik zie geen molacties van Thomas, bij Fresia barst het van de molacties.
2) Thomas verdient ordinair geld. Bakken vol.
3) Beste mol ooit:Nominatie voor Fresia.

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Coulissen
« Reactie #87 Gepost op: 17-02-2022, 08:38:12 »
Coulissen --- Afgeschermt

Everon schiet volgens het geluid, zijn laatste fles kapot.
Buiten beeld, afgeschermt van de overige kandidaten.


Offline Taupe077

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Coulissen
« Reactie #88 Gepost op: 17-02-2022, 10:05:28 »
Coulissen --- Afgeschermt

Everon schiet volgens het geluid, zijn laatste fles kapot.
Buiten beeld, afgeschermt van de overige kandidaten.
"afgeschermd" is toch iets anders hoor. Dat is echt zoeken naar een drogreden om Everon hier verdacht te kunnen maken.

1) Ik zie geen molacties van Thomas, bij Fresia barst het van de molacties.
2) Thomas verdient ordinair geld. Bakken vol.
3) Beste mol ooit:Nominatie voor Fresia.
1) Ik zie er ook te weinig van Fresia en ik had beiden eigenlijk definitief afgestreept bij de foto's. Als één van beiden de mol is dan toch teleurgesteld alleen al daardoor, hier was veel meer mogelijk. Idem bij lasergame.
2) Dat klopt maar dat is voor de anderen ook te zeggen, enkel Fresia verdient dan minder maar toch nog teveel
3) Nee dus absoluut niet imo - hoewel ik er niet in geloof zou ik net KL een top mol vinden.  Gewoon al op voorhand de opdracht van de schapen aankondigen, modderbadje pakken etc.  ::tandpastasmiley::

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Coulissen
« Reactie #89 Gepost op: 17-02-2022, 10:43:04 »
"afgeschermd" is toch iets anders hoor. Dat is echt zoeken naar een drogreden om Everon hier verdacht te kunnen maken.
1) Ik zie er ook te weinig van Fresia en ik had beiden eigenlijk definitief afgestreept bij de foto's. Als één van beiden de mol is dan toch teleurgesteld alleen al daardoor, hier was veel meer mogelijk. Idem bij lasergame.
2) Dat klopt maar dat is voor de anderen ook te zeggen, enkel Fresia verdient dan minder maar toch nog teveel
3) Nee dus absoluut niet imo - hoewel ik er niet in geloof zou ik net KL een top mol vinden.  Gewoon al op voorhand de opdracht van de schapen aankondigen, modderbadje pakken etc.  ::tandpastasmiley::

de coulisse zelfst.naamw. (v.)
Uitspraak:     [ku'lisə]
Afbreekpatroon:     cou·lis·se
Verbuigingen:     coulissen, coulisses (meerv.)

zijkant van een toneeldecor
Voorbeeld:  `tussen de coulissen wachten tot je het toneel op mag`   
achter de coulissen bezig zijn (op de achtergrond, zonder dat anderen het in de gaten hebben)


Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Aflevering 7] - Coulissen
« Reactie #90 Gepost op: 17-02-2022, 12:44:10 »
Ik denk dan ook dat het slaat op het bootje van de mol en daar kunnen weer niet veel mee denk ik. Ik vermoed dat de mol goed buiten beeld is gehouden.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Taupe077

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Coulissen
« Reactie #91 Gepost op: 18-02-2022, 16:17:30 »

zijkant van een toneeldecor
Voorbeeld:  `tussen de coulissen wachten tot je het toneel op mag`   
achter de coulissen bezig zijn (op de achtergrond, zonder dat anderen het in de gaten hebben)

Ik weet perfect wat een coulisse is maar ik zie het eerder als het deel waar je wacht tot je op moet komen. Dat zie ik hier dus niet bij Everon in jouw tip dan eerder dat de mol op het bootje zat te wachten tot het zijn/haar beurt was.
Of dat de mol niet in actie kwam - Fresia bij laatste deel.
Of nauwelijks te zien was - Thomas bij de schapen

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Coulissen
« Reactie #92 Gepost op: 18-02-2022, 16:56:16 »
Het is wel oneerlijk want: iemand die lang is, sterk is, en ruimtelijk inzicht heeft, had meer kans bij zowel het pakken van de kogelzakjes, het catapult schieten en de puzzel. Dan is er gehint op een vrijstelling bij de bootopdracht, die kwam er niet dus die zou nog kunnen komen dus het vraagteken zou wel eens de vrijstelling kunnen betekenen. De weg voor Thomas naar de vrijstelling was al bijna uitgetekend.
Ik gun het hem wel, maar ik hoop wel de volgende aflevering op een opdracht met bijvoorbeeld kleine besjes plukken wat vrouwenhanden beter kunnen, een sjaaltje haken en ramen wassen.  :P

Je ziet Fresia wel sjaaltjes haken en ramen wassen?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 7] - Coulissen
« Reactie #93 Gepost op: 18-02-2022, 22:24:38 »
Ze kan heel snel een bakje geld leeg grissen, sleutels omdraaien, sleutel over het hoofd zien,  briefje van 100 achterover drukken,  slotjes resetten,   geldbordjes verwisselen,  luid spreken, roeptoeteren, jetskien, schapenkuddes mengen, vrijstellingen zoeken.
Alleen tijd rekken was moeilijk.
Ik zou zeggen 'een multitalent'.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Coulissen
« Reactie #94 Gepost op: 19-02-2022, 09:22:27 »
Ze kan heel snel een bakje geld leeg grissen, sleutels omdraaien, sleutel over het hoofd zien,  briefje van 100 achterover drukken,  slotjes resetten,   geldbordjes verwisselen,  luid spreken, roeptoeteren, jetskien, schapenkuddes mengen, vrijstellingen zoeken.
Alleen tijd rekken was moeilijk.
Ik zou zeggen 'een multitalent'.

👍🏻😂

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Coulissen
« Reactie #95 Gepost op: 19-02-2022, 10:06:14 »
Ze kan heel snel een bakje geld leeg grissen, sleutels omdraaien, sleutel over het hoofd zien,  briefje van 100 achterover drukken,  slotjes resetten,   geldbordjes verwisselen,  luid spreken, roeptoeteren, jetskien, schapenkuddes mengen, vrijstellingen zoeken.
Alleen tijd rekken was moeilijk.
Ik zou zeggen 'een multitalent'.

Ja ze heeft zich goed voorbereid en geoefend, of ze is een multitalented die mega snel schakelt  ::tandpastasmiley::