Auteur Topic: [Aflevering 8] - Mollenvanger  (gelezen 8570 keer)

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #40 Gepost op: 20-02-2022, 13:21:37 »
Mollenvanger = 1, zou het hinten op dat maar 1 iemand goed zit? Dus KL die in haar eentje op Everon zit?


In mijn optiek kan Fresia ook eigenlijk de mol niet meer zijn. Zou zij de mol geweest zijn had lijkt mij Kim-Lian eruit moeten vliegen. Immers had zij vol ingezet op Everon, terwijl Thomas had gespreid. En aangezien Fresia niet met Everon in een team had gezeten had Kim-Lian die vragen zeker fout... vragen die Thomas zomaar goed had kunnen hebben.

Ik was net van Everon naar Fresia maar ga misschien toch maar weer terug de Everon tunnel in.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #41 Gepost op: 20-02-2022, 16:33:04 »
Ik kreeg een beetje Finalevibes bij deze aflevering. Was wel erg casual met Rik, zowel aan de telefoon als op het strand. Ook nog een opdracht met terugblikken op opdrachten uit het hele seizoen. Maar het stoorde me niet heel erg dit keer.

Beloofd alleen maar meer voor volgende week denk ik. De vooruitblik zag er al erg goed uit.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #42 Gepost op: 20-02-2022, 23:12:48 »
Ik vond het de 1 na beste aflevering van het seizoen tot nu toe. Eindelijk wat leuke groep interactie en humor, wat in zeker de eerste 4 afleveringen afwezig was.

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #43 Gepost op: 20-02-2022, 23:14:12 »
Best vreemd aan dit seizoen overigens: het gebrek aan uitgesproken bondjes...

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #44 Gepost op: 20-02-2022, 23:38:42 »
Denk dat het wel duidelijk is dat het grotendeels solo spelers zijn.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #45 Gepost op: 20-02-2022, 23:41:13 »
Misschien waren die bondjes er wel maar zijn ze niet een beeld gebracht. Meen me ook te herinneren dat sommige molloten die zendtijd die werd besteedt aan de bondjes niet zo konden waarderen. Misschien dat de makers zich dit hebben aangetrokken.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #46 Gepost op: 20-02-2022, 23:48:27 »
Volledig mee eens !!!  ::ok::
Volledig mee eens! ::bravo:: ::bravo::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #47 Gepost op: 20-02-2022, 23:58:10 »
Bondjes zijn inderdaad niet zo in beeld geweest. Fijne beslissing van de makers, vind ik.  ::ok::

Volgens mij werkte Kim-Lian met Hila samen. Mogelijk bondje: Sahil en Fresia.
'Nepbondje' (want volgens mij gebaseerd op wantrouwen van Fresia: Everon en Fresia.

Verder kreeg ik de indruk dat Fresia en Kim-Lian samen Everon in de gaten hielden.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #48 Gepost op: 21-02-2022, 08:45:35 »
Ik vond sommige van die (nep)bondjes wel leuk om te zien. Die tussen Josh en Splinter, Merel en Jamie, Mil en Buddy bijv.

Als de opdrachten tegenvallen zie ik daar liever iets meer van. Heb je wat meer afwisseling.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #49 Gepost op: 21-02-2022, 10:02:30 »
Sinds aflevering 1 was het zeer duidelijk dat Fresia en Everon -meer dan- een bondje zijn  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 21-02-2022, 20:26:31 door Mollem »

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #50 Gepost op: 21-02-2022, 10:38:05 »
Hoezo "meer dan"?
Ze hebben de nodige opdrachten samen gedaan en zijn vanaf het begin slapies geweest maar dat zie je in WIDM wel vaker, toch?

Offline Grabmill

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #51 Gepost op: 21-02-2022, 12:39:21 »
Ik vind het ook nooit erg om wat meer sociale interactie tussen de spelers te zien, juist als het gaat om zaken die echt het spel zelf betreft. Er zijn zoveel verschillende dingen die getoond kunnen worden: de groep die lekker gezellig zit te eten, Ellie die intussen een cursus etherdiscipline geeft, maar daar kun je als mollenjager vaak niet veel mee. Juist de 1-op-1 gesprekjes zijn vaak wel interessant in mijn ogen.
Als voorbeeld dit seizoen: het gesprek om de 250 euro tussen Everon en Kim-Lian. Dat vond ik een erg leuke scene.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #52 Gepost op: 21-02-2022, 15:17:00 »
Hoezo "meer dan"?
Ze hebben de nodige opdrachten samen gedaan en zijn vanaf het begin slapies geweest maar dat zie je in WIDM wel vaker, toch?

Everon valt op mannen :). Hem en zijn dushi zijn volgens mij al 6 jaar samen. Fresia en Everon kenden elkaar al, dus vrij logisch dat ze vaak samen zijn.

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #53 Gepost op: 21-02-2022, 15:50:07 »
Dat weet ik, daarom snap ik de opmerking "meer dan" van Mollem ook niet.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #54 Gepost op: 21-02-2022, 15:53:21 »
Dat weet ik, daarom snap ik de opmerking "meer dan" van Mollem ook niet.

Ik bedoelde het ook meer naar Mollem toe.

Offline horreure

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #55 Gepost op: 21-02-2022, 16:43:25 »
Everon valt op mannen :). Hem en zijn dushi zijn volgens mij al 6 jaar samen. Fresia en Everon kenden elkaar al, dus vrij logisch dat ze vaak samen zijn.

En Fresia heeft een vriendin..

Sowieso raar om ervan uit te gaan dat mannen en vrouwen niet 'alleen' vrienden kunnen zijn.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #56 Gepost op: 21-02-2022, 20:30:38 »
Dat weet ik, daarom snap ik de opmerking "meer dan" van Mollem ook niet.

Aha, simpel. Als bondje wil je vaak niet bij elkaar in een verdeelde groep om samen alles te bespreken wat je hebt gezien.
Everon en Fresia zijn vaak onafscheidelijk binnen het spel en hebben vaak ook een duo gevormd.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #57 Gepost op: 22-02-2022, 11:54:45 »
Ja het is opvallend dat ze dan juist vaak samen klitten, meestal ingegeven door fresia. Je zou denken dat je inderdaad juist bij anderen wilt zodat je het later kunt bespreken. Nu zien ze alleen elkaar ;-)
Mols van Fresia (niemand kan haar dan zien en Everon vertrouwt haar (althans zeker in het begin) of onmols omdat ze zelf Everon in de gaten wil houden? Maar dan zou Everon toch juist zeggen dat hij met iemand anders wil?

‘Mollenvangers’ worden veel op het voetbalveld gebruikt ;-)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #58 Gepost op: 22-02-2022, 12:03:59 »
Ja het is opvallend dat ze dan juist vaak samen klitten, meestal ingegeven door fresia. Je zou denken dat je inderdaad juist bij anderen wilt zodat je het later kunt bespreken. Nu zien ze alleen elkaar ;-)
Mols van Fresia (niemand kan haar dan zien en Everon vertrouwt haar (althans zeker in het begin) of onmols omdat ze zelf Everon in de gaten wil houden? Maar dan zou Everon toch juist zeggen dat hij met iemand anders wil?

‘Mollenvangers’ worden veel op het voetbalveld gebruikt ;-)

Fresia heeft een rare tactiek als kandidaat widm.

Als ik mol was zou ik kleine onderdelen zo ver mogelijk van strandbedden zetten omdat je weet dat kandidaten te veel richten op  strandbedden.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Mollenvanger
« Reactie #59 Gepost op: 22-02-2022, 12:59:14 »
Of je verstopt ze juist bij de bedden omdat daar overal signalen vandaan komen. Dan verwacht je, net als Thomas het doet, dat ze er voorbij lopen.
Er is ook bijna niets gevonden.
Ik vond het onmols dat fresia haar schoenen vast dicht deed.. zit me niet lekker.

Excuus hoort eigenlijk bij een ander topic!