Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Typische moltactiek is hier natuurlijk om zoveel mogelijk geld te pakken en je vervolgens af laten gaan. Maar we hebben een a-typische mol dit seizoen zo blijkt maar weer!
Was er een bedoeling met die rode touwtjes eigenlijk? Of was dat alleen maar als geheugensteuntje "deze foto hoort bij deze locatie"? Het was mij niet helemaal duidelijk wat ze precies met die foto's moesten. Edit: en er was geen tijdslimiet, leek het.
Het geld zit in het boek met de kaft 'Pride and Prejudice'.Een karakter uit dat boek heet Bingley.Verder hebben we een boek met geld over Enver Hoxha. Daar zit Everon in (in lijn met de afleveringtitel dat je naar een deel van een woord moet kijken).
Het blijft klein bier. Ik snap er niks van. Hartstikke goed je best doen buiten het zicht van de anderen en dan € 10 wegmoffelen?
In deze fase van het spel? Ik vind het ook een beetje vreemd...
Daar stond een hint op schat ik, dus die moest weg.
Kim-Lian vindt alle plekken met geld zonder hulp van de twee in de controle room, hoezo?
Is dat zo? Of wil de productie ons dat laten geloven…Een mol zou toch juist niet met t meeste geld naar buiten komen..
Stiekem is Kim gewoon een hele goede dief!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
359 gasten en 7 vaste bezoekers