Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
en geen eindeloos getut met slechtzittende avondjurken en tenenkrommende toespraakjes van Rik
Eens. Geen suffe maar spannende spellen. De mooiste finaleopdracht vond ik trouwens nog altijd in de trein in Zuid-Afrika.
saaie mol aflevering. Zat weinig spanning in.
Het was inderdaad Bedriegen maar dat kan je in de topictitel niet zo zetten. Met drie kun je alle kanten uit qua mogelijke hints. (Zie hint-topic.)
Bij de laatste opdracht hoorde ik volgens mij muziek uit Sherlock Holmes. Niet de filmmuziek (van Zimmer) maar de muziek uit de serie (die er stiekem best wel veel op lijkt). Was in ieder geval toepasselijk bij de opdracht!(En om maar eens een onlogische anagram erin te gooien: Holmes is natuurlijk een anagram van "He's mol", dys het us een "hij" )
Ik hoorde ook duidelijk Sherlock muziek uit de steengoede BBC serie.
Lijkt wel of iedereen elkaar hier zit na te papegaaien.
Viel mij ook op. Wat was dat toch een fantastische serie. He's mol, goed gevonden!
Helemaal mee eens. Ik vond het een matige aflevering en zeker geen finale waardig. Wel goed dat we niet die ellenlange toespraken van de presentator hoefden uit te zitten. Lijkt wel of iedereen elkaar hier zit na te papegaaien.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
149 gasten en 0 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland