Auteur Topic: [Aflevering 9] - Bedriegen  (gelezen 10698 keer)

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #20 Gepost op: 26-02-2022, 21:55:29 »
Fijn dat het einde open blijft tot aan de ontknoping.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #21 Gepost op: 26-02-2022, 21:55:38 »
Leuke opdrachten. Ik vond de eerste twee opdrachten wel een beetje vergelijkbaar qua opzet. Geld/producten zoeken terwijl je het risico loopt om betrapt/afgeschoten te worden.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #22 Gepost op: 26-02-2022, 21:58:24 »
Fijn dat het einde open blijft tot aan de ontknoping.

Dat wordt super leuk en spannend volgende week. ::jaja::

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #23 Gepost op: 26-02-2022, 21:59:41 »
Inderdaad een geweldige aflevering!  ::bravo::


Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #24 Gepost op: 26-02-2022, 22:00:13 »
Een van de beste finales ooit ::bravo:: ::bravo::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #25 Gepost op: 26-02-2022, 22:00:35 »
Heerlijk om een topic eens eensgezind te zijn  ::rofl::
Hulde inderdaad, waanzinnig goeie mooie opdrachten, mooi dicht op elkaar, niet te veel tussenscenes in het hotel, veel tijd voor de inhoud, spanning, clues, suspense, heel goed! Wat fijn dit!  ::respect:: ::confettie::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #26 Gepost op: 26-02-2022, 22:08:00 »
Heerlijk om een topic eens eensgezind te zijn  ::rofl::

Geniet er maar van want als de Mol bekend gemaakt wordt is het vast weer verdeeldheid troef. :P

Offline Nick_Theunis

  • Winnaar De Mol pool 2020 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The eagle has landed. Upsilon Gamma.
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #27 Gepost op: 26-02-2022, 22:10:14 »
Beste finale aflevering in jaren, hulde aan de makers. En het blijft spannend, voor het eerst dat ik enorm twijfel over mijn mol...
'Stroop of stroom..' 'Stroom of stroop?' 'Stroom.' 'Met een m?' 'Doe dan maar stroop.' 'Met een p?' 'Ja!' 'Ik denk dat je drop bedoelt' 'Ooh ja....'

Offline gamemoljagt

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #28 Gepost op: 26-02-2022, 22:23:13 »
Eerste keer dat ik reageer dit seizoen, want ik ben meer een lezer. Maar echt, super! Eindelijk een aflevering die ik terug wil kijken. Zie herkenningen uit andere seizoenen, maar dan net wat verfijnder. Mijn complimenten! Top gedaan WIDM mensen. ::bravo:: ::bravo::
Kom pas uit de duisternis als je het verdraaid lekkere eten zingend kunt vinden. Wat is een tunnel?

Offline MaxvdBroek

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #29 Gepost op: 26-02-2022, 22:24:30 »
De opdrachten van deze aflevering waren subliem!  ::bravo::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #30 Gepost op: 26-02-2022, 22:26:01 »
Ik heb bijzonder genoten van deze aflevering  ::bravo::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #31 Gepost op: 26-02-2022, 22:30:33 »
Wat een mooie aflevering! Superleuke opdrachten, humor, diepgang (mooie koppeling met de geschiedenis van Albanië), echt genieten! Ook mooi dat we terug zijn bij het begin met dat gemaskerde bal. Wat was het gaaf geweest als alle afleveringen zo waren!

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #32 Gepost op: 26-02-2022, 22:32:35 »
Net op tijd thuis vanuit de wintersport in Zwitserland en wat werd ik beloond! Heerlijke aflevering met leuke opdrachten. De laatste opdracht vond ik geweldig goed in elkaar steken, de andere twee waren gewoon geweldig om naar te kijken.

Overall ben ik heel blij met dit seizoen, het maakt me niet eens meer uit wie de mol is, zelfs niet als het toch Kim-Lian blijkt te zijn, want ik heb genoten!
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Memmymol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #33 Gepost op: 26-02-2022, 22:37:22 »
Wij hebben bij ons thuis enorm genoten en gelachen. Superleuke, spannende opdrachten!  ::bravo:: ::joehoe::
Dank voor een heerlijke avond!

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #34 Gepost op: 26-02-2022, 23:01:12 »
Wat een geweldige opdrachten deze aflevering!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #35 Gepost op: 26-02-2022, 23:08:40 »
wat een waaaaaanzinnige aflevering, spanning, actie, puzzels.... ik houd ervan! dank dank dank, wat een heerlijke finale!

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #36 Gepost op: 26-02-2022, 23:10:31 »

Overall ben ik heel blij met dit seizoen, het maakt me niet eens meer uit wie de mol is, zelfs niet als het toch Kim-Lian blijkt te zijn, want ik heb genoten!
Helemaal mee eens! Heerlijke aflevering en ik blijf nu idd voor het eerst met het gevoel achter dat het me niet meer uitmaakt wie de mol is ::ok::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #37 Gepost op: 26-02-2022, 23:11:38 »
Ik kan alleen maar aansluiten bij het enthousiasme. Drie toffe opdrachten, superleuke aflevering. Ik vond de eerste opdracht gaaf, met de alarmen. Deed sterk denken aan een Vlaamse opdracht. Ik hou van opdrachten die "traag" gaan. Die leveren spanning op, zeg maar in de betekenis van "suspense", in plaats van "excitement". Bij de supermarkt was de cassière natuurlijk het allerbeste detail :P En de derde opdracht was ook fantastisch. Ik hou van die mysterieuze opdrachten, en opdrachten met verschillende "stappen". Supermooi gedaan, heb genoten. ::bravo::

Enige puntje van kritiek, dat ik niet alleen zei maar ook mijn ouers, was dat de eerste 2 opdrachten eigenlijk erg op elkaar leken. Het was allebei zeg maar "ongezien iets doen" / "blijf uit handen van ..." Dus dat had misschien beter in 2 verschillende afleveringen gekund.

Maar over het algemeen ben ik denk ik toch wel te spreken over de opdrachten dit seizoen. In het begin kwam het wat langzaam op gang, maar uiteindelijk hebben we best wel veel echt toffe spellen gezien.

Oh, en Fresia is de mol. Maar nog steeds geen zekerheid. Kan ook Everon nog zijn. Kim-Lian is het niet.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline rkmccullough

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #38 Gepost op: 26-02-2022, 23:19:58 »
Geniet er maar van want als de Mol bekend gemaakt wordt is het vast weer verdeeldheid troef. :P

ik zou niets anders verwachten.

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Bedriegen
« Reactie #39 Gepost op: 26-02-2022, 23:20:49 »
Wat een héérlijke aflevering. En nog steeds alle 3 verdacht.

Maar ik blijf bij mn mol Everon ookal deed hij goed zn best. het zou me echt niks verbazen als het 1 van de dames is.

Zijn er meer mensen die de muziek opvallend vonden? Ik kreeg er op een gegeven moment een beetje gtst-tune vibes van.

Of ik wilde gewoon té graag iets vinden dat naar Everon wijst