Auteur Topic: Wie is de mol 2023  (gelezen 50622 keer)

Offline evelienh1986

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de mol 2023
« Reactie #380 Gepost op: 23-09-2022, 15:52:52 »
Lijkt me niet

Offline JP1999

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • snellie lust
« Reactie #381 Gepost op: 23-09-2022, 16:55:06 »
Merijn zou wel een WIDM-naam zijn!

Ik weet zeker dat het beleid is dat je elkaar niet gaat volgen op Instagram na de opnames. Meerdere BN'ers die nog niets te maken hebben met WIDM volgen Rick (bijv. Sylvia Geersen). Deze mensen lijken me gewoon fan van WIDM, net als OrtŠl.

Misschien kennen jullie het wel, het SBS-programma De Alleskunners VIPS. Hierin strijden momenteel 68 (!!!) BN'ers tegen elkaar. Er zitten vast toekomstige WIDMmers tussen. Merijn zat er vorig seizoen in trouwens. Als je aan zoiets wilt meedoen, wil je vast ook aan de mol meedoen ;)

Offline Thunderclaw

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #382 Gepost op: 25-09-2022, 13:07:46 »
Merijn zou wel een WIDM-naam zijn!

Ik weet zeker dat het beleid is dat je elkaar niet gaat volgen op Instagram na de opnames. Meerdere BN'ers die nog niets te maken hebben met WIDM volgen Rick (bijv. Sylvia Geersen). Deze mensen lijken me gewoon fan van WIDM, net als OrtŠl.

Misschien kennen jullie het wel, het SBS-programma De Alleskunners VIPS. Hierin strijden momenteel 68 (!!!) BN'ers tegen elkaar. Er zitten vast toekomstige WIDMmers tussen. Merijn zat er vorig seizoen in trouwens. Als je aan zoiets wilt meedoen, wil je vast ook aan de mol meedoen ;)

Het is zeker een WIDM-naam! Alleen denk ik nog steeds niet dat hij dit jaar meedoet, aangezien die vakantie op Malta iets te dicht op de opnametijd zit.
« Laatst bewerkt op: 29-09-2022, 11:19:41 door Thunderclaw »

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #383 Gepost op: 28-09-2022, 17:58:57 »
De pijlers op foto 1 en 3 van Rick zijn mogelijk van de Katima Mulilo brug. Ik was alleen vergeten te melden dat deze brug niet in NamibiŽ ligt, maar in het aangrenzende Zambia. Dus ik hoop voor je dat je het juiste boek uitgezocht hebt.  ;D

Ja, maar die brug ligt vlakbij de grens met NamibiŽ en is zelfs genoemd naar de Namibische grensplaats Katima Mulilo.
NamibiŽ heeft een enorm lang (circa 400 km) uitstekende deel, dat zorgt dat Angola en Botswana nergens aan elkaar grenzen.

Deze zogenoemde Caprivistrook eindigt net niet in een vier landenpunt. Wel zijn er daar twee drielandenpunten die op 100 meter van elkaar liggen.
Namelijk het drielandenpunt tussen NamibiŽ, Botswana en Zambia en het drielandenpunt tussen Zambia, Zimbabwe en Botswana. Precies dwars er doorheen loopt ook nog eens een brug, die officieel alleen op het grondgebied van Botswana en Zambia ligt. Mocht Wie is de Mol inderdaad in deze contreien zijn opgenomen, dan acht ik de kans groot dat we ook deze brug te zien krijgen. Het is immers een uniek situatie in de wereld.

Streetview ter plekke.
2019 the double: Merel en Vlaamse Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: Renee en de Vlaamse Mol ontmaskerd. 2022: De Mol goed voor ze het zelf wist.