Auteur Topic: Wat vond jij de beste molactie?  (gelezen 3186 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Wat vond jij de beste molactie?
« Gepost op: 6-03-2022, 02:52:37 »






Ik zit de molacties na te kijken en uiteraard is de acteerprestatie om die 5000 uit de pot te spelen de grootste actie.

Maar ik zie nu de weggebrachte container en dat was toch ook een waagstuk. Zeker omdat hij al zo verdacht was. Dan toch zonder overleg de container met geld wegbrengen  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 6-03-2022, 17:48:28 door Heinz »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #1 Gepost op: 6-03-2022, 03:00:36 »
Ja de acteerprestatie is denk ik wel de grootste molactie hier. Geld uit de kistjes van het lasergamen halen, ook erg gewaagd al konden wij dat niet zien. Inderdaad de container weg halen onder het oog van nog maar drie kandidaten. Erg grappig, het laatste flesje stuk slaan in de test opdracht   ::rofl::

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #2 Gepost op: 6-03-2022, 08:13:08 »
Het saboteren van de porto en de container denk ik.

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #3 Gepost op: 6-03-2022, 09:11:41 »
Geld weghalen bij het lasergamen vond ik zeer gewaagd!!
De fragmenten van hem op de boot vond ik ook mooi. Ook leuk om te zien dat hij zich niet de hele tijd probeerde te verstoppen. Hilarisch dat moment dat hij Lae staat uit te dagen en ineens snel moet wegduiken ::rofl::
De sleutels weggooien bij die opdracht met de pijlen vond ik ook gewaagd! Voor het zelfde geld komt Lae of Fre er ineens aanlopen.

Al met al een top mol ::bravo::

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #4 Gepost op: 6-03-2022, 09:27:20 »
Ik vind Everon een goede mol.

Goed vertrouwen gewekt de eerste aflevering om zodoende de vrijstelling te bemachtigen en 5000 euro uit de pot te spelen. De hoogte van het bedrag is natuurlijk bepaald door de productie en daardoor ben ik ook nooit zo onder de indruk van de "laagste pot ooit".

Kistjes openen tijdens lasergamen was erg riskant, zeker omdat ik me kan voorstellen dat er veel geluid en chaos om je heen is en er dus ineens iemand naast je kan staan.

Voor het oog van iedereen een extra container weg laten zetten was ook risicovol.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline AnnaNiem

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #5 Gepost op: 6-03-2022, 09:43:40 »
Ik vind Everon een leuke, actieve mol en ik heb het idee dat we nog maar een deel van zijn acties gezien hebben.

Zijn actie op het Zwanenmeer met de porto, terwijl Leatitia het blijkbaar onverdacht vindt dat de porto ineens niet meer werkt als ze in het water heeft gelegen. Dat was gewoon full in haar face. Of de foto van de Birdwatcher laten verdwijnen terwijl ze beiden op hem zaten. Hoeveel van die geintjes heeft hij nog meer uitgehaald? Ik hou van dat soort gemol. Klein, subtiel maar ontzettend effectief en gedurfd.

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #6 Gepost op: 6-03-2022, 10:05:57 »
Ja de acteerprestatie is denk ik wel de grootste molactie hier. Geld uit de kistjes van het lasergamen halen, ook erg gewaagd al konden wij dat niet zien. Inderdaad de container weg halen onder het oog van nog maar drie kandidaten. Erg grappig, het laatste flesje stuk slaan in de test opdracht   ::rofl::
Geld halen uit de kistjes van Welmoed, Hila, Kim en Fresia halen, die waren al afgeschoten. Een echte mol actie zou het kistje van Arno, Laetitia of Sahil legen, briefje er in "de Mol was here".
In het fort twee sleutels vinden en 1 inleveren, dat is 1 teveel, verspeeld de kans om 5 minuten door te zoeken. Schiet 4 pijlen goed, 1 pijl had in het Kremlin aan moeten komen. 
De zakkenroller was heel leuk en origineel en natuurlijk ook het kapot slaan van de laatste fles. De container vond ik niet zo bijzonder, Thomas ergens anders bezig, Kim en Fresia die niet goed kunnen zien welke container verplaatst wordt.
Het achterlangs varen ronduit laf, groot doen als ze met hun rug naar je toe staan, zo klein als een vlo en wegduiken als ze de minste keerbeweging maken. Ik zou het gedurfd vinden als je op een stoel zou zitten open en bloot, draaien ze om, ok part of the game.
Mol is penningmeester, er verdwijnt slechts 100 euro, kleingeld.
In de laatste aflevering nog doorgaan met geld binnen brengen voor de pot als een kandidaat. De held uithangen in de woning en betrapt worden was het minste wat hij had kunnen doen. Laatste opdracht, kompleet genegeert door Kim en Fresia, goed is -1000,-, maar niet met hulp van de mol.
Om toch nog goed af te sluiten, het plan om de vrijstelling te krijgen is goed bedacht en uit gevoerd.
De aanwijzingen waren overigens heel goed (maar er waren ook aanwijzingen naar anderen, althans zo konden ze wel uitgelegd worden).

Het zal de teleurstelling van de verkeerde molverdachte zijn. Everon-verdenkers, echt wel goed gedaan.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline mollien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #7 Gepost op: 6-03-2022, 10:19:37 »
Geld halen uit de kistjes van Welmoed, Hila, Kim en Fresia halen, die waren al afgeschoten. Een echte mol actie zou het kistje van Arno, Laetitia of Sahil legen, briefje er in "de Mol was here".

Het is niet bekend van wie hij de kistjes open gemaakt toch? Hij zei 7 in totaal. Lijkt me niet dat hij nadacht over wie bij welk kistje hoorde. Vind 7 van de 9 gewoon goed.

Zo’n briefje zou leuk zijn natuurlijk maar dat maakt het wel heel makkelijk. Kan je als kandidaat meteen iedereen afschrijven die nog niet aan de beurt is geweest

Offline AnnaNiem

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #8 Gepost op: 6-03-2022, 10:54:59 »
En weet de Mol waar elk kistje ligt, van wie het kistje is etc. Of vergeet je dat ook weer door de adrenaline? Dat zoveel mogelijk kistjes openen en geld weghalen vind ik logischer.

In die laatste opdracht heeft hij de cruciale foto laten verdwijnen. Dus hoezo heeft hij daar niet meer gemold voor de -1000?

Het kapot slaan van die laatste fles is grappig maar het was geen opdracht met geld maar met een voor/nadeel in de test. Als mol had ik het grootste nadeel willen hebben om mijn medespelers een kans te geven en in mijn biecht verwarring te zaaien voor de kijkers. Ik ga door dus ik ben beter dan de rest ondanks het nadeel of de Mol. "Toch sportief van Fresia dat ze hier haar vrijstelling pas gebruikt om ons een kans te geven voor het voordeel, ze gaat toch wel door... " Prima dwaalspoor, ook in de groep. Hier had meer ingezeten.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #9 Gepost op: 6-03-2022, 11:09:21 »
De laseropdracht vind ik echt fantastisch. Gewaagd (want medekandidaten kunnen elk moment de hoek om komen rennen!) en onder volle adrenaline gedaan. Het zoeken naar sleutels in dat fort is ook leuk, echt 100 procent molactie. Ook het klooien met de porto bij het zwanenmeer en het negeren van zijn eigen zwaan zijn leuke, oldscool molacties.

Helaas heeft Everon ook veel opdrachten niet of nauwelijks gemold. Bij die jetski-opdracht waar hij nota bene mocht coördineren heeft hij niets maar dan ook niets uitgehaald. Hij had net zo goed niet mee kunnen doen aan de opdracht.

Bij de eerste aflevering (die opdracht met de tijd stil zetten) heeft hij zelfs bewust een molactie voorkomen, door niet de klok opnieuw aan te zetten. Ja, hij won hiermee vertrouwen, maar was dat echt nodig om het er zo dik bovenop te leggen? Hoe hadden de medekandidaten Everon kunnen ontdekken als hij in de eerste aflevering niets (!) heeft uitgehaald?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #10 Gepost op: 6-03-2022, 12:01:15 »
Helaas heeft Everon ook veel opdrachten niet of nauwelijks gemold. Bij die jetski-opdracht waar hij nota bene mocht coördineren heeft hij niets maar dan ook niets uitgehaald. Hij had net zo goed niet mee kunnen doen aan de opdracht.

De kandidaten hebben hem daar gewoon genegeerd juist omdat hij geen goede informatie gaf en de kandidaten doorhadden dat ze het spel ook zonder Everon konden spelen. Kan hij niets aan doen.

Over zijn beste molactie moet ik nog even nadenken (en eerst de uitzending eens terugkijken) want de keuze is reuze. ::ok::

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #11 Gepost op: 6-03-2022, 12:33:41 »
De laseropdracht vind ik echt fantastisch. Gewaagd (want medekandidaten kunnen elk moment de hoek om komen rennen!) en onder volle adrenaline gedaan. Het zoeken naar sleutels in dat fort is ook leuk, echt 100 procent molactie. Ook het klooien met de porto bij het zwanenmeer en het negeren van zijn eigen zwaan zijn leuke, oldscool molacties.

Helaas heeft Everon ook veel opdrachten niet of nauwelijks gemold. Bij die jetski-opdracht waar hij nota bene mocht coördineren heeft hij niets maar dan ook niets uitgehaald. Hij had net zo goed niet mee kunnen doen aan de opdracht.

Bij de eerste aflevering (die opdracht met de tijd stil zetten) heeft hij zelfs bewust een molactie voorkomen, door niet de klok opnieuw aan te zetten. Ja, hij won hiermee vertrouwen, maar was dat echt nodig om het er zo dik bovenop te leggen? Hoe hadden de medekandidaten Everon kunnen ontdekken als hij in de eerste aflevering niets (!) heeft uitgehaald?

Ik weet het nog zo net niet bij de laseropdracht....Hij was in het begin de andere twee in een mum van tijd kwijt en ging zijn eigen ding doen. Bleef als laatste achter en zei aan het eind dat hij het  gevoel van tijd kwijt raakte en twijfelde of hij terug moest gaan. Hij hoefde deze beslissing niet zelf te nemen maar werd (of liet zich afschieten ) afgeschoten. Het zou zo maar kunnen dat het opzet was om als laatste over te blijven en dan voor het oog van de camera geld uit de kistjes te halen. Misschien lijkt het wel spannender dan het was.  Het derde groepje heeft toch nog aardig wat geld uit de kistjes kunnen halen?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #12 Gepost op: 6-03-2022, 13:02:59 »
De kandidaten hebben hem daar gewoon genegeerd juist omdat hij geen goede informatie gaf en de kandidaten doorhadden dat ze het spel ook zonder Everon konden spelen. Kan hij niets aan doen.

Over zijn beste molactie moet ik nog even nadenken (en eerst de uitzending eens terugkijken) want de keuze is reuze. ::ok::
Ja dat zei hij ook ja, dat hij volkomen genegeerd werd. Dus hij werd daar al massaal verdacht. Maar hij was geen Anne Marie die daardoor stopte met mollen. In tegendeel, hij heeft het heel goed gedaan. Heeft precies zo hard gemold zoals je van een mol mag verwachten. En dat klopte nooit helemaal bij Kim-Lian. Zoals de bandiet schieten, de momenten waarop je alleen bent en je dus gewoon echt moet mollen, dat deed hij allemaal goed.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #13 Gepost op: 6-03-2022, 13:04:16 »
Ja dat zei hij ook ja, dat hij volkomen genegeerd werd. Dus hij werd daar al massaal verdacht.

Dat denk ik niet. Ze concludeerden gewoon dat Everon niet goed bezig was, Mol of niet.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #14 Gepost op: 6-03-2022, 13:08:07 »
Tja, Everon zelf beweert van wel. En dat horen we ook van de kandidaten. Ik heb Max een berichtje gestuurd over Laetitia via Instagram, hopelijk heeft hij haar dit ook gevraagd.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #15 Gepost op: 6-03-2022, 13:09:08 »
Everon zei wel dat de kandidaten hem buitenspel zetten, maar niet omdat ze allemaal dachten dat hij de Mol was. Het buitenspel zetten was een gevolg van dat de kandidaten doorhadden dat het zonder Everon beter ging.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #16 Gepost op: 6-03-2022, 13:19:44 »
In 2 verschillende interviews zegt hij letterlijk dat Thomas VOL op hem zat en Sahil VOL op hem zat. Afijn, dat is ook allemaal relatief want Sahil is toch weer veranderd van mol, wat hem de nek kostte. Ik krijg net antwoord over Laetitia, helaas:  :\'(

max_vdbroek's profile picture
Ik kon haar helaas niet spreken!!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #17 Gepost op: 6-03-2022, 17:50:45 »
Ik heb wat filmpjes toegevoegd aan de openingspost. Sommige beelden (ook in het eerste filmpje) zijn niet op tv geweest. Zeker even kijken dus!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #18 Gepost op: 6-03-2022, 17:55:33 »
Ja dat heb ik toch goed gedaan he  ::trots::

(muis zegt tegen olifant: wat stampen we lekker he)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: Wat vond jij de beste molactie?
« Reactie #19 Gepost op: 6-03-2022, 17:58:50 »
Het is niet bekend van wie hij de kistjes open gemaakt toch? Hij zei 7 in totaal. Lijkt me niet dat hij nadacht over wie bij welk kistje hoorde. Vind 7 van de 9 gewoon goed.

Zo’n briefje zou leuk zijn natuurlijk maar dat maakt het wel heel makkelijk. Kan je als kandidaat meteen iedereen afschrijven die nog niet aan de beurt is geweest
Stel de mol zit in de laatste ronde, ook dan kan hij gewoon de kistjes leeghalen. Kistjes van kandidaten die geweest zijn is niet leuk, dat geld kwam al niet meer in de pot. Niets gestolen. Arno, Sahil en Laetitia hadden alledrie een normaal bedrag. Dus die drie heeft ie laten liggen, terwijl hij die juist had moeten hebben.
Ik boycot Rusland & Russische producten!