Ja de acteerprestatie is denk ik wel de grootste molactie hier. Geld uit de kistjes van het lasergamen halen, ook erg gewaagd al konden wij dat niet zien. Inderdaad de container weg halen onder het oog van nog maar drie kandidaten. Erg grappig, het laatste flesje stuk slaan in de test opdracht 
Geld halen uit de kistjes van Welmoed, Hila, Kim en Fresia halen, die waren al afgeschoten. Een echte mol actie zou het kistje van Arno, Laetitia of Sahil legen, briefje er in "de Mol was here".
In het fort twee sleutels vinden en 1 inleveren, dat is 1 teveel, verspeeld de kans om 5 minuten door te zoeken. Schiet 4 pijlen goed, 1 pijl had in het Kremlin aan moeten komen.
De zakkenroller was heel leuk en origineel en natuurlijk ook het kapot slaan van de laatste fles. De container vond ik niet zo bijzonder, Thomas ergens anders bezig, Kim en Fresia die niet goed kunnen zien welke container verplaatst wordt.
Het achterlangs varen ronduit laf, groot doen als ze met hun rug naar je toe staan, zo klein als een vlo en wegduiken als ze de minste keerbeweging maken. Ik zou het gedurfd vinden als je op een stoel zou zitten open en bloot, draaien ze om, ok part of the game.
Mol is penningmeester, er verdwijnt slechts 100 euro, kleingeld.
In de laatste aflevering nog doorgaan met geld binnen brengen voor de pot als een kandidaat. De held uithangen in de woning en betrapt worden was het minste wat hij had kunnen doen. Laatste opdracht, kompleet genegeert door Kim en Fresia, goed is -1000,-, maar niet met hulp van de mol.
Om toch nog goed af te sluiten, het plan om de vrijstelling te krijgen is goed bedacht en uit gevoerd.
De aanwijzingen waren overigens heel goed (maar er waren ook aanwijzingen naar anderen, althans zo konden ze wel uitgelegd worden).
Het zal de teleurstelling van de verkeerde molverdachte zijn. Everon-verdenkers, echt wel goed gedaan.