Poll

Wie is de Mol?

Daniël
39 (14.4%)
Jurre
218 (80.4%)
Ranomi
14 (5.2%)

Totaal aantal stemmen: 271

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 93035 keer)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #380 Gepost op: 28-01-2023, 21:44:56 »
Ik ben compleet in de war.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #381 Gepost op: 28-01-2023, 21:45:06 »
Dat heb ik ook met Jurre. Maar dat kan ook "tunnelvisie" heten. Maar hoe graag en snel ie die envelop met het vraagteken open wilde hebben was niet normaal.
Dat maakt m juist iets onverdachter .. het was iets te

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #382 Gepost op: 28-01-2023, 21:45:13 »
De vraag is of Anke, als ze de mol zou zijn, wist wie de op een na slechtste kandidaat was. Ik denk dat in het geval dat Anke de mol is, Daniel grote kans had om de oorspronkelijke afvaller te zijn. Hem laten afvallen, als bondje was wel opvallend geweest.

Verder deed ze, als ze niet wist wie de een na slechtste was, wat een mol kon doen: zelf een lage koffer pakken en zo de kans vergroten om er een hoge koffer uit te laten gaan.

Verder was het als mol ook wel logisch om Annick een lage koffer te geven, want zij gaf aan niet te spreiden en dus wel goed te moeten zitten. Als Anke niet wist op wie Annick volledig was gegaan, maar ze geloofde wel dat ze een groen scherm had, dan kon ze Annick het beste een 0 euro koffer geven, want áls ze inderdaad niet gespreid en wel groen had, maakte ze daarmee de kans nog groter op een hoog bedrag eruit.
 

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #383 Gepost op: 28-01-2023, 21:45:22 »
Exact. Dat laatste was het "moment of fame" van deze mol. In aflevering 4 kruipt hij echt uit zn schulp

Dit  ::jaja::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #384 Gepost op: 28-01-2023, 21:46:17 »
Dat maakt m juist iets onverdachter .. het was iets te

Dat heb ik dus met Soy. Jurre leek in een tweestrijd te zitten: heel graag dat ding open en snel maar toch niet te verdacht worden. Maar goed ik zei al: kan prima tunnelvisie zijn.

Offline Raptor

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #385 Gepost op: 28-01-2023, 21:46:30 »
Anke kan niet meer denk ik? Zij verdeelde de koffers en zorgde ervoor dat 0 euro eruit ging.

Maar weet de Mol wie een rood scherm had?
Als mol wil je in ieder geval zelf een lag bedrag lijkt me. Zodat er meer hoge bedragen bij potentiële afvaller ligt.

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #386 Gepost op: 28-01-2023, 21:48:02 »
Nou, dat is al de derde keer dit seizoen dat ik een mol zien vertrekken. Dan zal het wel Nabil of Jurre zijn. Ik ga voorlopig voor Nabil denk ik, maar ga er nog eens over nadenken.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #387 Gepost op: 28-01-2023, 21:48:35 »
Maar weet de Mol wie een rood scherm had?
Als mol wil je in ieder geval zelf een lag bedrag lijkt me. Zodat er meer hoge bedragen bij potentiële afvaller ligt.

Ja verdacht dat Anke zichzelf een laag bedrag geeft. Iets wat n mol zou doen.
Denk niet dat de mol wist wie de tweede slechtste was en misschien niet eens wie rood had

Offline Femke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Waarom duurt een week altijd zo lang?
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #388 Gepost op: 28-01-2023, 21:55:09 »
Zat vorige aflevering nog heel 50/50 op Anke en Jurre, nu kan ik gelukkig met overtuiging Jurre stemmen.
Niets is wat het lijkt...

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #389 Gepost op: 28-01-2023, 22:01:55 »
Jurre
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #390 Gepost op: 28-01-2023, 22:06:45 »
Jurre
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #391 Gepost op: 28-01-2023, 22:07:10 »
Jurre
...óf niet!

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #392 Gepost op: 28-01-2023, 22:08:01 »
Jurre

Offline Mollonia

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #393 Gepost op: 28-01-2023, 22:08:30 »
Maar weet de Mol wie een rood scherm had?
Als mol wil je in ieder geval zelf een lag bedrag lijkt me. Zodat er meer hoge bedragen bij potentiële afvaller ligt.
Maar wat er gebeurt er volgende aflevering met de twee hoogste bedragen en speelgeld? Afhankelijk daarvan zou de mol mogelijk juist wél een hoog bedrag willen hebben. Zodat het niet verdubbeld wordt of wellicht zelfs verloren kan worden.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #394 Gepost op: 28-01-2023, 22:37:07 »
Ja verdacht dat Anke zichzelf een laag bedrag geeft. Iets wat n mol zou doen.
Denk niet dat de mol wist wie de tweede slechtste was en misschien niet eens wie rood had
Er was toch alle tijd om dit door te briefen?! Dus dat wist ze wel. Als mol dus een laag koffertje pakken, en ze was verplicht om Daniel een hoog koffertje te geven, want dat is haar bondje. Logisch dat die het op 2 na hoogste kreeg. Ze had alleen om het helemaal perfect te spelen Annick haar 750 moeten geven, dan was dat vast uit de pot.

Nu moeten de heren met het hoogste koffertje dus nog wat klaarspelen, Soy had vast rood, en zal het wegspelen met behulp van Anke.... dan moet dat hoge bedrag er wel uit. Dan heeft Anke het EN subtiel gespeeld EN het geld eruit.  Frustrerend dat dit doorgeschoven wordt naar volgende week, maar ja, we wilden toch lange draadjes?!?!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #395 Gepost op: 28-01-2023, 22:38:49 »
Ze blijft iig mijn hoofdverdachte

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #396 Gepost op: 28-01-2023, 22:41:48 »
Jazeker, ze heeft het prachtig gespeeld door het heft in handen te nemen! Alleen nu moeten er wel spijkers met koppen geslagen worden. Dat koffertje moet nu absoluut worden weggespeeld volgende week anders laat mol Anke het compleet liggen. Maar ik heb vertrouwen  8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #397 Gepost op: 28-01-2023, 22:42:56 »
Ze schreef al een M op t verbindingen bord in afl 1.
It’s her  ::ok::

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #398 Gepost op: 28-01-2023, 22:43:14 »
Jurre. Is al sinds het begin mijn mol en vandaag heb ik hem weer genoeg verdachts zien doen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #399 Gepost op: 28-01-2023, 22:44:25 »
Ik kijk nooit naar volgende week in widm ( dus dat laatste stukje ) en omdat ik hier nu dus lees dat er dus nog iets met de koffertjes gebeuren kan , maakt dat het concluderen over opdracht drie van afl4 dus veel lastiger.