Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 22017 keer)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #40 Gepost op: 29-01-2023, 10:57:30 »
Lo brengt dit als de spoiler die aantoont dat Anke de mol is (vanuit zijn Anke tunnel) maar ik vind het echt de grootst mogelijke onzin dat hiermee Anke als mol zou worden verraden (een Belgische site die zou weten wie de mol is en ook nog eens haar foto in beeld)? Nee dit slaat nergens op.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #41 Gepost op: 29-01-2023, 10:59:19 »
Feit is wel dat het een opvallend iets is dat ze maar een deelnemer als “logo” gebruiken ipv een groepsfoto of het echte widm logo .

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #42 Gepost op: 29-01-2023, 11:06:18 »
Lo brengt dit als de spoiler die aantoont dat Anke de mol is (vanuit zijn Anke tunnel) maar ik vind het echt de grootst mogelijke onzin dat hiermee Anke als mol zou worden verraden (een Belgische site die zou weten wie de mol is en ook nog eens haar foto in beeld)? Nee dit slaat nergens op.


Precies. Alsof de mensen van WIDM aan een of andere Belgische site zouden gaan vertellen wie de Mol is, terwijl er juist hoge boetes staan op uit de school klappen. Slaat inderdaad helemaal nergens op.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Vensterbank

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #43 Gepost op: 29-01-2023, 11:30:31 »
Feit is wel dat het een opvallend iets is dat ze maar een deelnemer als “logo” gebruiken ipv een groepsfoto of het echte widm logo .

Na de 'maskerhint' van vorig jaar met zomaar kandidaat Kim-Lian achter het masker, geloof ik hier niet meer in.  ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #44 Gepost op: 29-01-2023, 11:41:03 »
Lo brengt dit als de spoiler
Ik bracht niks maar zat gewoon een beetje te trollen ::rofl::. Ik verbaasde mij al vanaf het begin dat er dit jaar geen spoilers waren, zie begin topic. En toen zag ik ergens een spoiler, in potentie een hele grote, en die stond hier geeneens. Dus bleef ik die noemen. Maar kon het al nergens meer vinden en hechtte ik er weinig waarde aan. De uitleg hoe zo'n kastje werkt klinkt logisch, je krijgt bij de aflevering een afbeelding te zien van de eerste in het alfabet, Anke, om de verschillende afleveringen te rangschikken vanwege plaatsgebrek. Ofzo. Daarom is het nog wel een hele leuke spoiler ::regenboog:: Veel meer hebben we niet dit jaar.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #45 Gepost op: 29-01-2023, 11:59:16 »
Ik bracht niks maar zat gewoon een beetje te trollen ::rofl::. Ik verbaasde mij al vanaf het begin dat er dit jaar geen spoilers waren, zie begin topic. En toen zag ik ergens een spoiler, in potentie een hele grote, en die stond hier geeneens. Dus bleef ik die noemen. Maar kon het al nergens meer vinden en hechtte ik er weinig waarde aan. De uitleg hoe zo'n kastje werkt klinkt logisch, je krijgt bij de aflevering een afbeelding te zien van de eerste in het alfabet, Anke, om de verschillende afleveringen te rangschikken vanwege plaatsgebrek. Ofzo. Daarom is het nog wel een hele leuke spoiler ::regenboog:: Veel meer hebben we niet dit jaar.

TrolLo vanaf nu voor mij  ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #46 Gepost op: 29-01-2023, 12:03:23 »
Ha ha!   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #47 Gepost op: 30-01-2023, 14:30:28 »
Dit topic zet het forum wel in vlam, Jurre door de spoiler wordt nu gestemd als afvaller, terwijl hij toch ook als mol wordt gestemd. Dat wordt een leuke zaterdag!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #48 Gepost op: 30-01-2023, 15:00:00 »
Dit topic zet het forum wel in vlam, Jurre door de spoiler wordt nu gestemd als afvaller, terwijl hij toch ook als mol wordt gestemd. Dat wordt een leuke zaterdag!

Jurre door de spoiler? De spoiler die geen spoiler is mbt zijn geboorteplaats bedoel je TrolLo? ::)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #49 Gepost op: 30-01-2023, 15:02:58 »
Die ken ik niet? Wat is dat dan, tRollzz75?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #50 Gepost op: 30-01-2023, 15:07:57 »
TRolzzz gheheh, leuk gevonden  ::rofl::
Ik dacht dat jij daarnaar verwees, elders wordt genoemd dat de Geb plaats van Jurre niet bij de eliminatie antwoorden stond, daar stond Wageningen ipv Veenendaal.
Maar blijkt in Wageningen geboren te zijn en woonde in Veenendaal. Dus dat was geen spoiler.

Op welke spoiler doelde jij dan? Of snap ik je opmerking verkeerd?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #51 Gepost op: 30-01-2023, 15:17:05 »
Gewoon de grote spoiler waar ze het hierboven over hebben. Die foute podcast. Dat is nu al 4x uitgekomen, 4x de afvaller bekend. Nu dan de 5e keer met Jurre ??? ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #52 Gepost op: 30-01-2023, 15:42:54 »
Of Nabil of geen afvaller.........

Het is ook geen spoiler meer. Aan het eind van de podcast van Rik komen steeds 2 kandidaten aan het woord. De afvaller en een andere kandidaat. De spoiler was dat Daniël en Annick te vroeg genoemd werden.  Kennelijk verkeerde podcast geüpload.Het enige duo dat nog niet aan de beurt is geweest zijn Jurre en Nabil. Als zij nu aan de beurt komen en er valt niemand af beginnen we weer opnieuw.

Wie was dan ook alweer de eerste Anke >:D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #53 Gepost op: 30-01-2023, 15:49:10 »
Of Nabil of geen afvaller.........

Het is ook geen spoiler meer.
Hoezo? Ik dacht dat Rik dit in een volgorde zegt, en daaruit hebben we nu al 4x de afvaller gehaald  ??? Waarom is het dan de 5e keer geen spoiler meer of zou er ineens geen afvaller zijn?

Nabil geeft ook duidelijk zijn verdenkingen af. Jurre zegt helemaal niets. Ze proberen duidelijk wat te verdonkeremanen, net als bijv. met Annick en Sander die geen verdachte afgaven voor hun exit. Zou dus wel logisch zijn als Jurre nu gaat.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #54 Gepost op: 30-01-2023, 16:06:45 »
Nee hoor, de podcast komt pas na de aflevering en voorspelt niets over de afvaller. Aan het eind van de podcast komen 2 kandidaten aan het woord. Aan de volgorde valt ook niets af te leiden. Om en  om wordt de afvaller eerst of als 2e genoemd:

Afl.1  Anke en Sarah
Afl. 2 Froukje en Soy
Afl.3  Ranomi en Sander
Afl.4  Annick en Daniel.

De enige spoiler was echt dat Annick en Daniel na aflevering 2 genoemd werden. Dat was te vroeg.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #55 Gepost op: 30-01-2023, 16:11:56 »
Nee hoor, de podcast komt pas na de aflevering en voorspelt niets over de afvaller
Dit noem ik dan niet de enige spoiler want we zitten dan nu ook weer aan een spoiler, doordat we 8 namen kunnen uitsluiten. De podcast voorspelt dus de laatste 2 nu. Als de volgorde dan niks uitmaakt dan kies ik Jurre van de 2 ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #56 Gepost op: 30-01-2023, 16:27:16 »
Zo voorspelbaar zal het wel niet zijn.....

De aflevering zonder afvallers is nog niet geweest.....als dat komende aflevering is en de laatste 2 kandidaten, die nog niet aan de beurt geweest zijn in de podcast zitten,  begint het weer van voor af aan.

Misschien zijn het dan in aflevering 6, 7 en 8 alleen de laatste 3 afvallers. Als het weer duo's worden zouden de finalisten immers ook  bekend zijn.
Zo gemakkelijk maken ze het niet.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2023, 16:31:15 door Marimol »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #57 Gepost op: 30-01-2023, 16:32:31 »
Dat zou heel gek zijn, de 10 zijn nog niet geweest en dan al de uitzending zonder afvaller? Nee. Het rijtje moet eerst af, daarna de aflevering zonder afvaller. Komt trouwens ook mooi uit want dat is Anke dus ze wijzen zo meteen de mol aan ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #58 Gepost op: 30-01-2023, 16:57:27 »
via Tim / widm_pro

Weet niet of deze al ontkracht is, maar Tim had het in een YT video van 8 dagen geleden over gekke 'foutjes' in de WIDM-app. Sommige mensen kregen als de score werd berekend een rood vlak bovenin hun telefoon te zien.

Dat gebeurde alleen bij Nabil, Annick, Soy, Jurre en Daniël. Niet bij Anke en Ranomi.

Alsof Anke vs Ranomi het molduel wordt. Geloof ik niet in. Misschien een aanwijzing dat zowel Anke als Ranomi bij de laatste 4 zitten. Een van hen misschien de laatste afvaller, de ander finalist maar niet de Mol?

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #59 Gepost op: 30-01-2023, 17:22:21 »
Ik denk gewoon een foutje. Er zijn in het verleden ook wel kandidaten grijs geweest in de app nog voordat het seizoen begon. Verder is het volgens mij ook zo dat de beheerders van de app geen idee hebben van het spelverloop, omdat er in eerdere seizoenen bij de testvragen ook wel eens een antwoord tussen heeft gezeten wat alleen op de afvaller kon slaan en dus sowieso fout was.