Auteur Topic: [Kandidaat] Anke de Jong  (gelezen 31827 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #240 Gepost op: 5-02-2023, 17:57:21 »
Inderdaad, goed gezien en bovendien heel opvallend dat hij zo sturend bezig was, volgende keer zien we vast meer verdenkingen op Jurre.

Wat het ook nog bewijst, is dat Jurre wist dat bij Anke de joker de joker was, en het geld het geld!


Klopt. En Jurre doet het echt meesterlijk. Hij laat Anke in de waan dat hij het beste met haar voorheeft en moedigt haar aan de joker te pakken omdat die anders bij die twee aan de overkant terecht zou komen. Anke laat zich hier manipuleren! Als Jurre echt een kandidaat was, dan had hij gewild dat Anke de pot zou spekken, want hij had zijn joker immers al binnen. Elke rechtgeaarde kandidaat wil voor zichzelf een joker, maar graag dat anderen de pot spekken. Anke aanmoedigen de joker te nemen, was bijzonder mols!
« Laatst bewerkt op: 5-02-2023, 17:58:59 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #241 Gepost op: 5-02-2023, 18:01:00 »
Je probeert je eruit te kletsen! Je beweerde immers eerder dat het een goede molpositie van Anke was om als laatste te gaan. Maar dat was helemaal haar keuze niet!
Dat is totaal geen bewering van mij! Ik beweer nu al weken dat de koffertjesopdracht DE opdracht is voor Anke om zich te bewijzen. Dat heb ik ongeveer 100 x beweerd. Zij heeft hierin de ideale molpositie, dat is mijn bewering steeds geweest. Als jij op 1 enkele "oh ja ik heb ook volgens mij gezien dat ze als laatste ging"-opmerking afgaat en daar De Bewering van maakt dan klets jij je in de rondte, ik niet. Ik heb inmiddels de uitzending voor de 2e keer gezien en inderdaad ging Anke als laatste maar er was al een volgorde. Soit.

Je probeert iedere keer te jijbakken zoals je verleden week in dit topic weer deed dat ik eens een mol niet goed had. Ik heb toch ook nooit gezegd dat jij in de Sander tunnel zat en begraven bent? Dus houdt eens op met die persoonlijke aanvallen en wees blij dat er tenminste nog mensen zijn die Wie is de Mol halverwege de serie nog niet hebben opgegeven. Want dat is wel het geval als landelijk en hier iedereen al op Jurre zit.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #242 Gepost op: 5-02-2023, 18:01:44 »

Klopt. En Jurre doet het echt meesterlijk. Hij laat Anke in de waan dat hij het beste met haar voorheeft en moedigt haar aan de joker te pakken omdat die anders bij die twee aan de overkant terecht zou komen. Anke laat zich hier manipuleren! Als Jurre echt een kandidaat was, dan had hij gewild dat Anke de pot zou spekken, want hij had zijn joker immers al binnen. Elke rechtgeaarde kandidaat wil voor zichzelf een joker, maar graag dat anderen de pot spekken. Anke aanmoedigen de joker te nemen, was bijzonder mols!
Jazeker en als Anke gaat nadenken moet ze nu ook tot die conclusie komen.

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #243 Gepost op: 5-02-2023, 18:03:51 »

Klopt. En Jurre doet het echt meesterlijk. Hij laat Anke in de waan dat hij het beste met haar voorheeft en moedigt haar aan de joker te pakken omdat die anders bij die twee aan de overkant terecht zou komen. Anke laat zich hier manipuleren! Als Jurre echt een kandidaat was, dan had hij gewild dat Anke de pot zou spekken, want hij had zijn joker immers al binnen. Elke rechtgeaarde kandidaat wil voor zichzelf een joker, maar graag dat anderen de pot spekken. Anke aanmoedigen de joker te nemen, was bijzonder mols!
Het kan ook zijn dat kandidaat Jurre inschat dat in de geldenvelop de joker zit en in de jokerenvelop het geld.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #244 Gepost op: 5-02-2023, 18:12:23 »
Dat is totaal geen bewering van mij!

Je bent bezig jezelf vast te kletsen. Kijk maar:

En dat ze dan uiteindelijk voor de joker koos vinden ze dan ook wel weer begrijpelijk, zeker nadat Jurre dat ook al deed, dus een goede molpositie om laatste te gaan.

Verder zijn het geen persoonlijk aanvallen (ik ken jou immers niet persoonlijk), maar valt het gewoon op dat jij wel erg vaak een loopje met de waarheid neemt om jouw argumenten kracht bij te zetten. Iedereen mag natuurlijk zijn of haar Mol verdedigen, maar doe dat alsjeblieft gewoon met echte argumenten en niet met verzinsels of zelfs aantoonbare onwaarheden. Dat irriteert. En echt niet alleen mij.

Kortom: Anke heeft er helemaal niet voor gekozen als laatste haar koffertje open te mogen maken. Dat was een verzinsel van jou. Aantoonbaar niet waar.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #245 Gepost op: 5-02-2023, 18:16:22 »
Het kan ook zijn dat kandidaat Jurre inschat dat in de geldenvelop de joker zit en in de jokerenvelop het geld.
Daar geeft hij geen blijk van.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #246 Gepost op: 5-02-2023, 18:18:35 »
Verder zijn het geen persoonlijk aanvallen (ik ken jou immers niet persoonlijk), maar valt het gewoon op dat jij wel erg vaak een loopje met de waarheid neemt om jouw argumenten kracht bij te zetten. Iedereen mag natuurlijk zijn of haar Mol verdedigen, maar doe dat alsjeblieft gewoon met echte argumenten en niet met verzinsels of zelfs aantoonbare onwaarheden. Dat irriteert. En echt niet alleen mij.

Persoonlijke aanvallen of niet, als je iemands manier van posten irritant vindt dan kan je er ook voor kiezen om die persoon juist een beetje uit de weg te gaan, om de goede sfeer te bewaren.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #247 Gepost op: 5-02-2023, 18:19:41 »
Dit is het Anke topic. Opmerkingen over Jurre misschien in zijn topic plaatsen? :o

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #248 Gepost op: 5-02-2023, 18:22:08 »
Persoonlijke aanvallen of niet, als je iemands manier van posten irritant vindt dan kan je er ook voor kiezen om die persoon juist een beetje uit de weg te gaan, om de goede sfeer te bewaren.


Daar heb je op zich gelijk in. Maar het lijkt me dat we wel moeten voorkomen dat er pertinente onwaarheden niet worden weerlegd. Lezers hier die proberen de Mol te ontdekken hebben toch recht op juiste informatie?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #249 Gepost op: 5-02-2023, 18:22:51 »
Kijk maar:
1 enkele opmerking die door squirleon, niet door jou, is weerlegd. Terwijl ik het 100x heb over de Molpositie. Zelfs gespeculeerd dat topic eens terug te brengen op dit forum. Zoals ik vorig jaar ook deed.

Ik neem verder nooit loopjes met de waarheid maar ik spreek wel uit de vorm "xxx is de mol". Dus alles wat ik zeg gaat vanuit Anke is de mol, tot ze het niet meer is voor mij. Daarbij spring ik niet van de ene op de andere maar tunnel ik, dus je kunt ervan op aan.

Voor Anke heb ik ook zware opdrachten meegegeven om de mol nog te kunnen zijn. Net als voor andere kandidaten. Maar ik blijf nog even dapper bij Anke als mol en mag hopen op zo'n tunnelinstorting als die jij net hebt meegemaakt met Sander. Want dat is toch het mooiste van de serie die wij allemaal als molloten zo fanatiek zitten te bekijken.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #250 Gepost op: 5-02-2023, 18:39:56 »
Nee hoor, niet een enkele opmerking. Dit was ook zo'n pertinente onwaarheid: https://www.wieisdemol.com/forum/2020/nabeschouwing?topic=71574.msg2498729#msg2498729

Doe dat nou alsjeblieft niet. Dat is voor iedereen (ook voor jouzelf!) veel leuker.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #251 Gepost op: 5-02-2023, 18:44:46 »
Ik vind jullie inmiddels beiden irritant worden.
Jullie standpunten zijn helder.

Lo denkt dat Anke t nog kan zijn en Tunnelgraver niet. Helder  ::ok::

 ::)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #252 Gepost op: 5-02-2023, 19:07:02 »
Op een gegeven moment leer je wie hier te vertrouwen is en wie niet… soms door schade en schande. Het programma gaat hier gewoon door.  8) Lo is zo eentje waar je beter overheen kan lezen.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2023, 19:10:54 door Run »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #253 Gepost op: 5-02-2023, 19:59:17 »
Je moet echt gerust over me heenlezen hoor, maar het maakt het spelletje niet leuker. Iedereen kan nu makkelijk in de Jurre tunnel kruipen maar het is toch juist veel leuker als de molloten een beetje verspreid zitten?! Dus beperk je een beetje in dit soort uitlatingen
je eigen mening (die ook vorig jaar niet juist bleek)
Ja, ik zat een keertje fout omdat ik in de Maskerhint trapte. Ik had daarom Kim-Lian. Fout, als 3 keer totaal in 23 jaar, dat is nog wel 20 keer goed. En wellicht neem ik dit jaar wel Jurre als mol en heb ik het weer goed. Maar daar GAAT het toch allemaal niet over?!

Ik denk dat Belgian Mole al ontsnapt is en nu op zoek is naar een nieuwe tunnel.
Dit soort opzweepmuziek is gewoon stom. Belgian Mol (he is not English) blijft ook graag tunnelen, tot op de dag van vandaag nog Charlotte. Nou, perfect. Laat hem wellicht verkeerd zitten met Anke net zoals ik. En bovendien hebben we beiden gezegd Jurre helemaal niet uit te sluiten.

Het grote verschil is dat ik niet het Jurre forum zit te stoken of al eerder het Sander forum of welk forum dan ook. Je zult daar geen berichtje van mij aantreffen. Puur om wat Heinz al zegt, zoek het niet op. Wat Tunnelgraver dus graag wel doet, die komt graag stoken.

Houd het lekker bij zelf, getuig wat jij gelooft, val een ander niet persoonlijk aan. That's all we need, even Belgian Mole.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #254 Gepost op: 5-02-2023, 20:15:59 »
Heb je het weleens goed gehad?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #255 Gepost op: 5-02-2023, 20:17:48 »
20x. Alleen slechte reputatie bij de Junior editie want daarin had ik inderdaad Tunnelgraver's NAOMI (ja daarom)  :-[ ::) ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #256 Gepost op: 5-02-2023, 20:29:17 »
20x. Alleen slechte reputatie bij de Junior editie want daarin had ik inderdaad Tunnelgraver's NAOMI (ja daarom)  :-[ ::) ::rofl::
Ik kan me niet herinneren dat je de laatste jaren goed zat met een mol.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #257 Gepost op: 5-02-2023, 20:31:28 »
Persoonlijke gesprekken/onderonsjes, gezellige en minder gezellige, graag via pb doen of via de chat, desnoods in het off-topic-topic, maar niet hier.

Terug naar Anke! :)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #258 Gepost op: 5-02-2023, 20:34:09 »
JVerder zijn het geen persoonlijk aanvallen (ik ken jou immers niet persoonlijk), maar valt het gewoon op dat jij wel erg vaak een loopje met de waarheid neemt om jouw argumenten kracht bij te zetten. Iedereen mag natuurlijk zijn of haar Mol verdedigen, maar doe dat alsjeblieft gewoon met echte argumenten en niet met verzinsels of zelfs aantoonbare onwaarheden. Dat irriteert. En echt niet alleen mij.
Helemaal mee eens. Vorige week moesten we 327 keer lezen dat de opdracht nog niet was afgelopen en dat Mol Anke er wel voor zou zorgen dat die 2 hoogste koffers uit de pot werden gespeeld. Pure tactiek van de Mol. Dit sloeg dus nergens op en het zou iemand sieren om dit toe te geven. We maken allemaal wel eens verkeerde inschattingen, ikzelf ook. Ze hadden zelfs die 2 koffers kunnen verdubbelen. Dat er nu geld uit de pot ging is meer te danken aan de opzet van het spel dan welke kandidaat of Mol dan ook.
Overigens denk ik dat Mol Jurre hier meer wist dan goed was voor de pot.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #259 Gepost op: 5-02-2023, 20:39:56 »
Ik ben het helemaal met jullie eens. Elke keer als ik denk wat een onzin post scroll ik naar boven en zie ik: ah het is van Lo, negeren dus.

Maar mogelijk is deze discussie nog irritanter om doorheen te scrollen. Dus laten we hier mee stoppen voordat niemand meer de moeite neemt om de berichten door te akkeren.