Auteur Topic: [Kandidaat] Anke de Jong  (gelezen 31801 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #260 Gepost op: 5-02-2023, 20:40:09 »
Ten eerste, je kunt heel simpel de oudere seizoenen hier nalezen en zien dat ik altijd wel de goede mol heb. Wil niet zeggen dat ik al bij aflevering 5 goed zit hoor, ik heb maar 3x gehad dat ik vanaf het begin al goed zat.

Ten tweede over de koffertjesopdracht. Dit klopt, ik zocht een geitenpaadje. Ik heb ervan gezegd dat ik 70% tevreden was. Niet helemaal dus. Ik had betere scenario's kunnen bedenken. Maar toch staat Anke altijd nog 2e in de poll. Dus helemaal gek is het niet.

Ik ben nog steeds niet tevreden maar hoop nu op het penningmeesterschap van Anke. Mag dat? Ja dat mag. En maar goed ook voor het spel ::) ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #261 Gepost op: 5-02-2023, 21:07:23 »
Duidelijker dan: onderonsjes die niks met Anke te maken hebben zullen vanaf nu uit het topic verwijderd worden. Hele berichten, dus ook als je toch nog even on-topic gaat. Berichten verwijderen doen we echt niet graag op een forum waar iedereen vrij moet kunnen discussiëren, maar topics moeten wel leesbaar blijven voor iedereen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #262 Gepost op: 6-02-2023, 09:33:23 »

Klopt. En Jurre doet het echt meesterlijk. Hij laat Anke in de waan dat hij het beste met haar voorheeft en moedigt haar aan de joker te pakken omdat die anders bij die twee aan de overkant terecht zou komen. Anke laat zich hier manipuleren! Als Jurre echt een kandidaat was, dan had hij gewild dat Anke de pot zou spekken, want hij had zijn joker immers al binnen. Elke rechtgeaarde kandidaat wil voor zichzelf een joker, maar graag dat anderen de pot spekken. Anke aanmoedigen de joker te nemen, was bijzonder mols!

Hilarisch dat iedereen hier intrapt. 'Mol' Jurre zegt tegen Anke dat in het geld dus de joker zit. Ik zie hier een gefrustreerde kandidaat (boos op Soy) die Anke ook een joker gunt (en dus niet soy) als wraak. Anke moet goed hebben gelachen achteraf.

Belgian Mol (he is not English) blijft ook graag tunnelen, tot op de dag van vandaag nog Charlotte. Nou, perfect. Laat hem wellicht verkeerd zitten met Anke net zoals ik. En bovendien hebben we beiden gezegd Jurre helemaal niet uit te sluiten.


Altijd fijn complimenten te krijgen van een andere grote tunnelaar. Ik begin stilaan wel over Charlotte heen te geraken, maar ik ga nog even in haar tunnel zitten.

Dit alles ter zijde. Anke blijft mijn mol omdat ik nog net niet genoeg rede zie deze tunnel te verlaten en de alternatieven (Jurre en Nabil) blijven steken laten vallen.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2023, 09:36:50 door Belgian Mol »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #263 Gepost op: 6-02-2023, 10:42:28 »
Sorry, maar ik ga voortaan een troll alert plaatsen als iemand pertinente onwaarheden schrijft.

Hilarisch dat iedereen hier intrapt. 'Mol' Jurre zegt tegen Anke dat in het geld dus de joker zit. Ik zie hier een gefrustreerde kandidaat (boos op Soy) die Anke ook een joker gunt (en dus niet soy) als wraak. Anke moet goed hebben gelachen achteraf. 


Transcriptie van wat Jurre hier zegt:

"Zij gaan ook voor hun eigen belang."

"Zij kiezen ook voor zichzelf. Daarom zeggen ze het euroteken."

"Nu krijgen zij ook wat mee, bij die niet."

"Ze adviseren jou het euroteken."


Bron: ondertiteling bij npostart.

De bewering dat Jurre tegen Anke zegt dat in het geld dus de joker zit, is niet waar!


Natuurlijk kan ook Anke de Mol zijn en is het helemaal prima dat je argumenten bedenkt waarom zij het is, maar argumenten voor een Mol zijn wat anders dan onwaarheden over een andere kandidaat verspreiden.

Ik heb het fragment zojuist dus nogmaals bekeken en het viel me wel op dat Jurre daar erg zenuwachtig is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #264 Gepost op: 6-02-2023, 14:06:45 »
'Ze kiezen voor zichzelf, ze adviseren jou het euroteken'. Dat wil zeggen, het euroteken is de joker, dus neem deze enveloppe. Je kan hier alle kanten mee op. Ik snap jou interpretatie ook, maar een troll alert is wel zwaar overdreven.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #265 Gepost op: 6-02-2023, 14:19:06 »
Nee, want 'ze kiezen voor zichzelf' zou in tegenstrijd zijn met dat ze de joker in de euro-envelop zouden hebben gedaan. In dat geval zouden ze immers zelf geen joker krijgen.

En verder is wat jij schreef gewoon niet zo gezegd. Ik zie de laatste tijd steeds vaker dat forumleden kandidaten woorden in de mond leggen, terwijl die dat absoluut niet gezegd hebben. Vandaar dat troll alert. We kunnen de Mol alleen vinden als we feitelijk weergeven wat iemand heeft gezegd, niet als we gaan opschrijven wat we zouden willen dat iemand heeft gezegd.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #266 Gepost op: 6-02-2023, 14:49:36 »
Verder zijn het geen persoonlijk aanvallen (ik ken jou immers niet persoonlijk), maar valt het gewoon op dat jij wel erg vaak een loopje met de waarheid neemt om jouw argumenten kracht bij te zetten. Iedereen mag natuurlijk zijn of haar Mol verdedigen, maar doe dat alsjeblieft gewoon met echte argumenten en niet met verzinsels of zelfs aantoonbare onwaarheden. Dat irriteert. En echt niet alleen mij.

Troll alert? Het lijkt wel of ik meer posts van jou hier in het Anke topic lees dan in Jurre's eigen topic (en nee, je hoeft ze niet stuk voor stuk te gaan tellen en weer iemand van misinformatie te betichten nu ;)). Het leuke van dit forum is dat er verschillende tunnels verdedigd worden. Hulde aan iedereen die stug argumenten blijft zoeken voor hun aanvankelijke mol of wensmol. Tot het echt niet meer te verdedigen is. In plaats van snel van schip te wisselen om maar die 'Ik had de mol goed (uiteindelijk...)' score onderling te kunnen opvijzelen. Zou wat zijn als iedereen op dit forum zich nu massaal in de Jurre tunnel laat kletsen. Dan zitten we nog een half seizoen saai eensgezind te zijn hier. Alleen al daarom hoop ik dat Jurre zeker niet de mol is. Zo ja, dan is het een veel te overduidelijke mol. Hoop absoluut dat Anke de mol is en mijns inziens zijn er nog genoeg molacties aan haar toe te schrijven op het moment.

Zou haar een geweldige mol vinden; cool, calm en collected. Geen hysterische sprongen of nerveuze bloopers. Gebruik makend van andermans aanzetten om niet voor geld te gaan. Ik geloof er helemaal niets van dat Anke Jurre's aanmoedigingen nodig had om voor een joker te gaan aan het einde van de spookhuisopdracht. Maar als ze de mol is dan speelt ze het geweldig door de indruk te wekken dat ze wel degelijk openstond voor zijn (veel te opzichtige/nerveuze) stookpogingen. Zolang Anke nog in het spel zit en geen mega kandidaatsacties vertoont (zoals Daniel jammer genoeg wel doet; had hem de Über Mol van dit seizoen gevonden eerlijk gezegd), dan is het toch heerlijk dat er nog mensen zijn die Anke stug blijven verdedigen. Daar zouden ook karakterpunten voor gegeven moeten worden onderling op het forum hier  :)
« Laatst bewerkt op: 6-02-2023, 15:04:01 door Nat007 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #267 Gepost op: 6-02-2023, 15:07:19 »
Het lijkt wel of ik meer posts van jou hier in het Anke topic lees dan in Jurre's eigen topic (en nee, je hoeft ze niet stuk voor stuk te gaan tellen en weer iemand van misinformatie te betichten nu ;)).
Nou precies, puur trolwerk dus troll alert ::jaja:: ::)     

Het leuke van dit forum is dat er verschillende tunnels verdedigd worden. Hulde aan iedereen die stug argumenten blijft zoeken voor hun aanvankelijke mol of wensmol. Tot het echt niet meer te verdedigen is. In plaats van snel van schip te wisselen om maar die 'Ik had de mol goed (uiteindelijk...)' score onderling te kunnen opvijzelen. Zou wat zijn als iedereen op dit forum zich nu massaal in de Jurre tunnel laat kletsen. Dan zitten we nog een half seizoen saai eensgezind te zijn hier. Alleen al daarom hoop ik dat Jurre zeker niet de mol is.
   Ja precies dit zei ik dus ook. Alleen dat laatste, ach. We hebben nu elke week een andere mol straal bovenaan staan hier. Daniel, Sander, ook een keer Anke. Dus het kan nog wel een andere kant op. Wordt wel steeds meer gefocust naar het einde toe. Maar laten we hopen dat er nog wat te puzzelen blijft in de tweede helft van de serie ::vergroot:: 8)                                       
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #268 Gepost op: 6-02-2023, 15:13:07 »
Nou inderdaad. Introduceren van een troll alert door een trol, hoe bedenk je het. Prima hoor dat anderen argumenten aandragen waarom ze niet op Anke zitten. Of onderling over feiten willen bakkeleien. En een beetje strijd tussen verschillende tunnels is ook amusant. Maar waar mensen het vandaan halen om hier te komen preken over hoe vaak iemand de mol goed had? We zitten toch niet meer op het schoolplein mag ik hopen.

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #269 Gepost op: 6-02-2023, 15:13:48 »
ik wil nog een duit in het zakje doen voor Anke, als deze tenminste nog niet vermeld is..

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #270 Gepost op: 6-02-2023, 15:19:11 »
Ja ik had hem al ergens gezien. Leuk toch hihi.
te komen preken over hoe vaak iemand de mol goed had? We zitten toch niet meer op het schoolplein mag ik hopen.
Klopt, ik vind het zelf ook het leukste als een tunnel helemaal boven je instort. Dat je echt totaal fout zat. Was wel een beetje zo met Everon vorig jaar want die had ik dus niet, al vertroebelde die Maskerhint het plezier een beetje.

Anke is nog steeds goed mogelijk als mol maar ze moet wel aanpoten nu met dat vertrouwen hoor.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #271 Gepost op: 6-02-2023, 15:43:19 »
ik wil nog een duit in het zakje doen voor Anke, als deze tenminste nog niet vermeld is..

Heel onlogisch hoe Anke daar loopt en stilstaat. Kom je binnen, stop je, en loop je richting de dichtstbijzijnde muur  ::rofl::

Maar is door Rik bevestigd dat de Mol hier geen voorkennis had. Geloof ik niet, maar kunnen ze het niet meer als verborgen aanwijzing gebruiken.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #272 Gepost op: 6-02-2023, 16:01:15 »
Heel onlogisch hoe Anke daar loopt en stilstaat. Kom je binnen, stop je, en loop je richting de dichtstbijzijnde muur  ::rofl::

Maar is door Rik bevestigd dat de Mol hier geen voorkennis had. Geloof ik niet, maar kunnen ze het niet meer als verborgen aanwijzing gebruiken.

Geloof je het niet? De eerste opdracht was 2 weken voor de opnames. In andere seizoenen was de mol ook ongeveer 2 weken van tevoren ingelicht. Er is niet echt een reden dat het nep zou zijn. Ze hebben genoeg tijd om de mol klaar te stomen. Bij de mol van 2009 kan ik me beter voorstellen dat de mol eigenlijk al wist dat die de mol was. Groot risico om een onvoorbereide mol te hebben.

Terug naar Anke, ik denk echt nog steeds dat ze het niet meer kan zijn sinds de kofferonderhandeling. Ze heeft totaal niet de pot negatief kunnen beïnvloeden omdat dus Annick eruit ging met 0 euro (terwijl zij de verdeling maakte) en ze het lot van de twee hoogste bedragen ook nog eens over heeft gelaten aan Soy en Nabil. Het enige is dan dat ze voor de joker is gegaan, maar dat zou ik wel een wat teleurstellend molkarakter vinden. Ik denk dat een mol daadwerkelijk kan beïnvloeden en niet alleen maar een last-minute 'verkeerde' envelop kiest. Daarom denk ik eerder aan Jurre.

Overigens had ze heel makkelijk kunnen mollen omdat ze zo lang alleen was in de kamer van Katie. Ze heeft goed geholpen.

Hoe leuk het ook zou zijn Lo, ze is het écht niet. :P

Vraag me af waarom ze zo verdacht wordt door NL.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #273 Gepost op: 6-02-2023, 16:26:35 »
Hoe leuk het ook zou zijn Lo, ze is het écht niet. :P
Dat verdict is nog niet uit 8)! Immers is mijn hele theorie gebaseerd op het vertrouwen dat ze won. Eerst de koffertjesopdracht, ze pakt de macht en deelt de koffertjes perfect uit. 4750 euro op het spel. Waarvan 3/4 lukte, alleen Daniel niet. Ben meteen met je eens dat als Anke daar zelf de geld envelop had gepakt, je haar had moeten schrappen als mol. Maar ze deed het goed, en er kwam een zeer goed resultaat uit dankzij haar allereerste zet, die macht grijpen. Peanuts vergeleken met die 0 van Annick, ze won daar 100% vertrouwen, speelde volgens Marlijn 4000 euro uit de pot en verkreeg het penningmeesterschap. Dat is een voortzetting van de koffertjesopdracht voor mij...... het is voor mij nog steeds een geitenpaadje. Als ze niet nogmaals grote bedragen uit de pot speelt met haar machtspositie dan is ze de mol inderdaad niet. Voorlopig heeft ze opnieuw de ideale mogelijkheid gecreeerd om eens flink uit te halen ::tandpastasmiley::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #274 Gepost op: 6-02-2023, 16:29:31 »
Ja ik had hem al ergens gezien. Leuk toch hihi.Klopt, ik vind het zelf ook het leukste als een tunnel helemaal boven je instort. Dat je echt totaal fout zat. Was wel een beetje zo met Everon vorig jaar want die had ik dus niet, al vertroebelde die Maskerhint het plezier een beetje.

Anke is nog steeds goed mogelijk als mol maar ze moet wel aanpoten nu met dat vertrouwen hoor.
Wordt ze soms winnaar? Vorige keren was het ook dat de winnaar lang gepromoot werd als mol op het forum.

Je moet echt gerust over me heenlezen hoor, maar het maakt het spelletje niet leuker.

Scheelt veel tijd als je weet welke berichten je kan overslaan.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2023, 17:39:15 door Run »

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #275 Gepost op: 6-02-2023, 16:53:29 »
Terug naar Anke, ik denk echt nog steeds dat ze het niet meer kan zijn sinds de kofferonderhandeling. Ze heeft totaal niet de pot negatief kunnen beïnvloeden omdat dus Annick eruit ging met 0 euro (terwijl zij de verdeling maakte) en ze het lot van de twee hoogste bedragen ook nog eens over heeft gelaten aan Soy en Nabil. Het enige is dan dat ze voor de joker is gegaan, maar dat zou ik wel een wat teleurstellend molkarakter vinden. Ik denk dat een mol daadwerkelijk kan beïnvloeden en niet alleen maar een last-minute 'verkeerde' envelop kiest. Daarom denk ik eerder aan Jurre.

Overigens had ze heel makkelijk kunnen mollen omdat ze zo lang alleen was in de kamer van Katie. Ze heeft goed geholpen.

Hoe leuk het ook zou zijn Lo, ze is het écht niet. :P

Vraag me af waarom ze zo verdacht wordt door NL.

Zo veel wordt ze niet meer verdacht. Zeker niet meer dan Jurre, en landelijk ook niet meer dan Soy en Nabil.

Veel mensen zullen haar na de onderhandelingen met de koffers hebben afgeschreven. Dat snap ik ook goed, maar er is wel iets wat me hiermee dwarszit. Ik vraag mij af of de opdracht van deze aflevering met het speelgeld ook op dezelfde manier zou zijn gespeeld als bij de koffers wél dat andere 2000+ bedrag eruit was gegaan. Dan zou er in twee opeenvolgende opdrachten bijna €7000 uit de pot kunnen verdwijnen, dat is zelfs voor WIDM-begrippen wel erg gortig en voor veel mensen ook niet leuk om te zien, twee opdrachten na elkaar met enorme minbedragen.

Bovendien vond ik het een rare gang van zaken. Nabil en Soy die een hele opdracht niet mee mogen doen (waarom niet...?) en dan de opdracht in het spookhuis die eigenlijk ook niet echt heel veel uitmaakte. Zelfs al zouden alle woorden correct gevonden zijn, zou alsnog al het geld uit de pot kunnen gaan door de verkeerde keuzes te maken. Alsof het geld er uit móést.
Dat komt op mij toch over als een last minute plan B-scenario wat niet helemaal goed doordacht is, wat ingezet zou worden als er bij de koffers een laag bedrag uit zou gaan.

Ik wil Anke niet afstrepen op basis van de koffertjes. Het kan zijn dat ze gewoon niet wist wie de twee slechtsten waren (of in ieder geval niet wie de op een-na-slechtste was) en verkeerd heeft gegokt. En we weten niet wat er allemaal nog is gezegd, er is flink geknipt in die opdracht. En ik heb het al ergens eerder gezegd, op het moment dat de opdracht op een dood punt zat komt ze opeens met de missende €2000 van het schip aanzetten. Dit kwam echt enorm gescript over, net als dat Jan Versteegh 'waar in Kiev zijn jullie?'' vroeg toen na een tijd nog steeds niemand doorhad dat ze in verschillende landen zaten.
En deze aflevering gebeuren er weer rare dingen rondom Anke. Bij de eerste opdracht lijkt ze het goed te doen, maar toch zijn er maar 7 kerkgangers goed waarvan één gegokt. En in het spookhuis is ze ook een tijdje alleen geweest, ze kan zomaar de knop bij Ranomi even snel uit & aangezet hebben om de code door de war te gooien. Ze is een tijd alleen geweest en deelde ook bewust niets met Nabil en Soy op het moment dat ze alleen verder ging met de opdracht.
Verder wordt er dit seizoen regelmatig raar geknipt in stukken van Anke, zoals in het doolhof. En zo zijn er tijdens de opdracht in het spookhuis ook nog wel een paar momenten waarop de chronologie niet klopt.
Tot slot, bij het kiezen van de envelop, kiest ze voor een joker en gaat er geld uit de pot. En ik denk niet dat ze Jurre's advies daarvoor nodig had.

Dus ja, ik blijf gewoon in deze tunnel totdat het écht niet meer te verklaren is. Het hoeft echt niet allemaal volledig te kloppen bij de mol, dat deed het de afgelopen seizoenen ook niet. Het zou me niet verbazen als het toch Jurre is, maar aan de andere kant snap ik dan niet dat het dan in aflevering 5 al zo duidelijk is. Ik denk wel dat het een van die twee is. De rest van de groep heb ik inmiddels afgeschreven.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2023, 17:19:35 door Rinusoide »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #276 Gepost op: 6-02-2023, 17:00:16 »
Er is daar ook heel vreemd geknipt, want ze komt opeens met een sleutel aan.


Die sleutel zat toch in het dagboekje dat ze opende met behulp van de code die ze op de natte jurk vond?
« Laatst bewerkt op: 6-02-2023, 17:12:20 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #277 Gepost op: 6-02-2023, 17:12:41 »

Die sleutel zat toch in het dagboekje dat ze opende met behalve van de code die ze op de natte jurk vond?

Klopt inderdaad, niet helemaal goed opgelet. :-[ Blijft alsnog opmerkelijk dat ze dit alleen doet en niets deelt met Nabil en Soy.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #278 Gepost op: 6-02-2023, 17:15:17 »
Ik heb een aantal berichten verwijderd die niet over Anke gingen. Gezeur over getroll mag je achterwege laten. Een negeerlijst is er niet, dus probeer de discipline zelf op te brengen om niet te reageren op berichten die je vervelend vindt. Of meldt ze aan de moderator als ze de regels overtreden.

Probeer tot slot een beetje te relativeren. We bespreken hier een tv-spelletje. Niks meer of minder. Doe dat een beetje gezellig.


Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anke de Jong
« Reactie #279 Gepost op: 6-02-2023, 17:19:43 »
Geloof je het niet? De eerste opdracht was 2 weken voor de opnames. In andere seizoenen was de mol ook ongeveer 2 weken van tevoren ingelicht. Er is niet echt een reden dat het nep zou zijn. Ze hebben genoeg tijd om de mol klaar te stomen. Bij de mol van 2009 kan ik me beter voorstellen dat de mol eigenlijk al wist dat die de mol was. Groot risico om een onvoorbereide mol te hebben.

Een Mol met voorkennis kan kalmer reageren. Lijkt me een groot voordeel, omdat de Mol hier een pokerface moest houden. Als je dan pas hoort dat je de Mol bent zou je kunnen schrikken / jezelf geen houding kunnen geven. Is een risico voor de makers.


Citaat
Overigens had ze heel makkelijk kunnen mollen omdat ze zo lang alleen was in de kamer van Katie. Ze heeft goed geholpen.

Als Anke de Mol is is ze heel voorzichtig, zie haar mollicitatie. Ze trekt de pot alleen leeg als ze dat op een überkandidaatse manier kan doen, of buiten het zicht van de rest. Ik verwacht geen Thomas Cammaert acties van haar als Mol. Ze is slinks. Ze leek trouwens niet blij dat Rik dat daarna ook nog eens benadrukte. Vond ik mols.

En wat Rinusoide zei... ze kan ervoor hebben gezorgd dat de code van Ranomi in de war werd gegooid. Waarom zouden Daniël of Jurre dat als Mol doen als dat alleen aan een van hen te linken was?
« Laatst bewerkt op: 6-02-2023, 17:40:22 door Amethyst »