Je moet echt gerust over me heenlezen hoor, maar het maakt het spelletje niet leuker. Iedereen kan nu makkelijk in de Jurre tunnel kruipen maar het is toch juist veel leuker als de molloten een beetje verspreid zitten?! Dus beperk je een beetje in dit soort uitlatingen
je eigen mening (die ook vorig jaar niet juist bleek)
Ja, ik zat een keertje fout omdat ik in de Maskerhint trapte. Ik had daarom Kim-Lian. Fout, als 3 keer totaal in 23 jaar, dat is nog wel 20 keer goed. En wellicht neem ik dit jaar wel Jurre als mol en heb ik het weer goed. Maar daar GAAT het toch allemaal niet over?!
Ik denk dat Belgian Mole al ontsnapt is en nu op zoek is naar een nieuwe tunnel.
Dit soort opzweepmuziek is gewoon stom. Belgian Mol (he is not English) blijft ook graag tunnelen, tot op de dag van vandaag nog Charlotte. Nou, perfect. Laat hem wellicht verkeerd zitten met Anke net zoals ik. En bovendien hebben we beiden gezegd Jurre helemaal niet uit te sluiten.
Het grote verschil is dat ik niet het Jurre forum zit te stoken of al eerder het Sander forum of welk forum dan ook. Je zult daar geen berichtje van mij aantreffen. Puur om wat Heinz al zegt, zoek het niet op. Wat Tunnelgraver dus graag wel doet, die komt graag stoken.
Houd het lekker bij zelf, getuig wat jij gelooft, val een ander niet persoonlijk aan. That's all we need, even Belgian Mole.