Auteur Topic: [Kandidaat] Daniël Verlaan  (gelezen 50701 keer)

Offline Mollonia

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #460 Gepost op: 11-03-2023, 11:58:41 »
Maar hij verdient nog steeds 1000 euro. Waarom als mol met het enige juiste voorstel komen voor maximaal geld - en dan als 4e gaan met het enorme risico dat de 3 kandidaten voor je precies uitvoeren wat er moet gebeuren om de maximale score binnen te halen. Nee, dat wil er bij mij echt niet in.
De kans dat 3 kandidaten voor de mol 3000 euro verdienen en alle jokers links laten liggen is nihil. Als de mol als 1e of 2e gaat, kunnen de laatste 3 alsnog 3000 euro verdienen en daar heb je als mol dan 0 invloed op. Als je als laatste gaat heb je vrijwel geen keuze meer. Dus 3e of 4e was de beste plek voor de mol. Jurre zorgt ervoor dat er geen 3000 verdiend kan worden, maar na hem had er alsnog 2000 verdiend kunnen worden. Daniël zorgt ervoor dat er geen 2000 meer verdiend kan worden. En ja, daarmee verdient hij wel 1000, maar daar had Anke anders toch al voor gezorgd. En op deze manier blijft hij de fanatieke kandidaat en dus onverdacht. Als hij ook jokers had gekozen die dan dus niet meer geldig waren geweest, zou hij meteen veel verdachter over komen. En dan was Anke alsnog op die 1000 gaan staan.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #461 Gepost op: 11-03-2023, 12:03:01 »
Maar hij komt nog steeds met het voorstel voor de perfecte score - waarom kandidaten wijzer maken dan nodig. Ik denk echt niet dat je als mol als 4e (en ook niet als 5e) wil. Je geeft de regie aan anderen.

Offline marver1982

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #462 Gepost op: 11-03-2023, 12:49:24 »
Maar hij komt nog steeds met het voorstel voor de perfecte score - waarom kandidaten wijzer maken dan nodig. Ik denk echt niet dat je als mol als 4e (en ook niet als 5e) wil. Je geeft de regie aan anderen.

Ik vind het prima in zijn spelstrategie passen mocht hij de Mol zijn. Het zaadje “voor jezelf gaan” is allang gepland bij de eerdere opdrachten door zijn houding en gedrag. Daniël komt met zijn idee na een lang verhaal van Soy en weet waarschijnlijk dat de discussie niet afgemaakt kan worden. De kans dat de eerste drie jokers kiezen is erg groot. Dan blijven er twee bedragen over en dan is het een kwestie van blokken van de hoogste. Het wijzer maken van de groep levert veel op, want Soy benadrukt in de groep gratis en voor niks dat het beste idee van Daniël kwam.

Offline marver1982

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #463 Gepost op: 11-03-2023, 12:59:26 »
Wat me opviel in een biecht, volgens mij in Niet De Mol, is dat Daniël aangeeft bij wijze van spreken al te weten wat hij over 2 weken eet. Dit versterkt mijn idee dat we hier te maken hebben met een vooruitdenkende en plannende Mol die handelt met een lange termijnvisie  :) #hopeso

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #464 Gepost op: 11-03-2023, 13:32:41 »
In afl. 7 noemde Soy Jurre al als 2e bij de test. De verdenkingen vind ik echt wel naar Daniël wijzen, maar elk tunneltje kun je passend krijgen. Ik ga voor Daniël.

Grootste aanwijzing vind ik de keuze voor het vliegtuigje i.p.v. de grote badeend. Het is helemaal Rick om zo'n molactie te bedenken. Mooiere beelden als de Mol in het vliegtuigje zit en de kandidaten aan het ploeteren zijn. Ik hou er niet van, maar probeer me in de makers te verplaatsen.

Op het andere forum werd ook nog opgemerkt dat de kist in Haarlem, waar Daniël bekend werd gemaakt, door 4e afvaller Lakshmi werd geopend. Weer het getal 4 wat zo makkelijk aan Daniël te linken is, maar ook aan de Mol. Je zou bijna gaan denken dat het om een en dezelfde persoon gaat ; )

De kist van Ranomi en Nabil wijst naar Deventer, de N348 is een weg die dwars door die gemeente loopt. /via Vonne1968

De opdrachttitel was Gulden Middenweg.

Omdat de Mol op een andere locatie bekend werd gemaakt en Ranomi de Mol eigenlijk niet meer kan zijn is het misschien wel een aanwijzing naar de mysterieuze man die naast Rob Dekay liep. Die heeft qua frame wel wat weg van Daniël.

Online Molshoop_

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #465 Gepost op: 11-03-2023, 13:41:02 »
De keuze voor het vliegtuig is nu voor mij net de opdracht waarom Daniël de mol niet kan zijn.
Ze kunnen perfect berekenen hoe lang het duurt om tot aan het eindpunt te vliegen. Maar toch cirkelt hij minutenlang boven de kandidaten.
Als ze wat sneller waren met ontcijferen, dan was de opdracht gelukt dankzij Daniël.
Als Annick wat helderder zou communiceren, dan was de opdracht gelukt dankzij Daniël.

Als ze beslissen daar de mol te zetten, dan komt hij toch net op het eindsignaal aangevlogen?
(zonder invloed op de envelop zelf)


In combinatie met enkele valse verdachtmakingen in de montage, kan het Daniël gewoon niet zijn.

Offline DanielleHaarman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #466 Gepost op: 11-03-2023, 13:42:31 »
Wat me opviel in een biecht, volgens mij in Niet De Mol, is dat Daniël aangeeft bij wijze van spreken al te weten wat hij over 2 weken eet. Dit versterkt mijn idee dat we hier te maken hebben met een vooruitdenkende en plannende Mol die handelt met een lange termijnvisie  :) #hopeso

Eens, een hele strategische en slimme mol!
De kans dat 3 kandidaten voor de mol 3000 euro verdienen en alle jokers links laten liggen is nihil. Als de mol als 1e of 2e gaat, kunnen de laatste 3 alsnog 3000 euro verdienen en daar heb je als mol dan 0 invloed op. Als je als laatste gaat heb je vrijwel geen keuze meer. Dus 3e of 4e was de beste plek voor de mol. Jurre zorgt ervoor dat er geen 3000 verdiend kan worden, maar na hem had er alsnog 2000 verdiend kunnen worden. Daniël zorgt ervoor dat er geen 2000 meer verdiend kan worden. En ja, daarmee verdient hij wel 1000, maar daar had Anke anders toch al voor gezorgd. En op deze manier blijft hij de fanatieke kandidaat en dus onverdacht. Als hij ook jokers had gekozen die dan dus niet meer geldig waren geweest, zou hij meteen veel verdachter over komen. En dan was Anke alsnog op die 1000 gaan staan.
En ook hiermee volledig eens.
 
Overigens wel leuk dat deze tunnel zo lekker actief blijft ::bravo::
Het wordt hier vanavond nog veel drukker ;)

Offline DanielleHaarman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #467 Gepost op: 11-03-2023, 13:44:02 »
De keuze voor het vliegtuig is nu voor mij net de opdracht waarom Daniël de mol niet kan zijn.
Ze kunnen perfect berekenen hoe lang het duurt om tot aan het eindpunt te vliegen. Maar toch cirkelt hij minutenlang boven de kandidaten.
Als ze wat sneller waren met ontcijferen, dan was de opdracht gelukt dankzij Daniël.
Als Annick wat helderder zou communiceren, dan was de opdracht gelukt dankzij Daniël.

Als ze beslissen daar de mol te zetten, dan komt hij toch net op het eindsignaal aangevlogen?
(zonder invloed op de envelop zelf)


In combinatie met enkele valse verdachtmakingen in de montage, kan het Daniël gewoon niet zijn.
Ze kunnen ook precies berekenen hoe laag ze moeten vliegen voor een leesbaar nummer. Je kunt best een paar keer overvliegen als je maar net hoog/ver genoeg weg blijft. Bovendien: het is toch nog gelukt ook?

Offline eevski

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #468 Gepost op: 11-03-2023, 14:30:24 »
De Jurre-gelovers die de Daniël-tunnelaars soms een beetje belachelijk maken lijken te vergeten dat de mol geen vrij spel heeft en soms niet kan voorkomen dat er geld verdiend wordt of dat hij/zij dat zelf doet.

Het spel wordt evengoed beïnvloed door de kandidaten, die ook nog eens in de meerderheid zijn.

‘Zelf geen geld verdienen’ is niet de enige opdracht die de mol heeft. Dat zou makkelijk zijn.

Onopvallend saboteren, manipuleren, misleiden, acteren, liegen, niet ontdekt worden enz, compliceren de rol van de mol. En dat is maar goed ook, anders was er voor ons geen zak aan.

Daarom neig ik meer naar Daniël dan naar Jurre. Daniël heeft wat mij betreft het spel gewiekster en completer gespeeld, als hij de mol is. Jurre ‘platter’, als hij het blijkt te zijn.

Het is een kwestie van smaak denk ik. Het verschil tussen een mooie wedstrijd en resultaatvoetbal.

Ik ben een beetje klaar met het ‘doe niet zo dom, ALLES wijst naar Jurre’ adagium. Er wijst veel naar Jurre inderdaad (daarom lichte twijfel),  maar dat geldt ook voor Daniël (en misschien ook voor Ranomi, ik heb niet meer zo op haar gelet).

Ik zit in ieder geval vanavond tot de ontknoping net zo te zenuwen als kandidaten die hun scherm te zien krijgen, omdat het volgens mij helemaal geen uitgemaakte zaak is. Ik heb er zin an!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #469 Gepost op: 11-03-2023, 14:40:30 »
Daniel zat op een onmogelijke molpositie in die opdracht, bij de laatste twee.
Zijn idee was perfect, maximaal geld en 1 joker voor iedereen. Stel hij is de mol, en Soy, Ranomi en Jurre voeren exact zijn plan uit en landen op de 3+2 jokers en de 1000 euro. Dan moet Daniel zelf toch wel naar de 2000 toe, en dat is toch juist als mol wat je niet wil? Want het zou dan toch totaal ongeloofwaardig zijn om je eigen pefecte plan niet te volgen. Nee Daniël was hier heel kandidaats en de keuze voor de 1000 euro ipv de 2000 was een stomme fout.

Overigens wel leuk dat deze tunnel zo lekker actief blijft ::bravo::
Zo had ik er nog niet tegenaan gekeken, maar inderdaad een extra reden waarom Daniel de Mol niet kan zijn. De enige perfecte molactie komt van Jurre, zoals bekend. Behalve dat er dan gegarandeerd €1000 minder in de pot komt, wakkert het ook nog de strijd om jokers aan. 6 jokers zijn immers niet gelijk te verdelen over 5 kandidaten. Hoe meer reuring hoe beter dit is voor de mol.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #470 Gepost op: 11-03-2023, 14:40:48 »
De Jurre-gelovers die de Daniël-tunnelaars soms een beetje belachelijk maken lijken te vergeten dat de mol geen vrij spel heeft en soms niet kan voorkomen dat er geld verdiend wordt of dat hij/zij dat zelf doet.

Als Daniël door veel kandidaten werd verdacht vond ik dit een goed argument. Maar als je, op de finale na, maar door één persoon verdacht wordt mag je wat mij betreft echt wat meer risico nemen. Bij Daniël vind ik dat lastig terug te zien.
Daarnaast als ik zie hoe vaak Daniël zich in de positie van zijn eerste keus heeft kunnen manoeuvreren, lijkt hij toch best vaak wel dat vrije spel te hebben gehad.

100% kan ik het niet uitsluiten, maar ik heb echt heel veel vragen mocht Daniël de mol blijken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline eevski

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #471 Gepost op: 11-03-2023, 14:53:30 »
Als Daniël door veel kandidaten werd verdacht vond ik dit een goed argument. Maar als je, op de finale na, maar door één persoon verdacht wordt mag je wat mij betreft echt wat meer risico nemen. Bij Daniël vind ik dat lastig terug te zien.
Daarnaast als ik zie hoe vaak Daniël zich in de positie van zijn eerste keus heeft kunnen manoeuvreren, lijkt hij toch best vaak wel dat vrije spel te hebben gehad.

100% kan ik het niet uitsluiten, maar ik heb echt heel veel vragen mocht Daniël de mol blijken.

Als hij de mol is zijn er 2 finalisten die dat in de gaten hebben gehad.  Als Jurre de mol is, is dat er maar één. Zij zaten er dichter op dan wij, dat zegt wel wat over de invloed van de montage. Ook dat is voor mij een reden voor twijfel. Wat mij betreft valt voor zowel Jurre als Daniël een overtuigend betoog te schrijven. 

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #472 Gepost op: 11-03-2023, 15:14:53 »
Dit is ook enigste wat ik echt vreemd vind, dat ik denk het zou toch niet waar zijn dat het Daniël wel is, maar ik denk gewoon echt dat Soy pas Jurre meenam bij de toekomst vragen en daar de mist is ingaan, maar kan ook zijn dat het verschil tussen en Soy en Ranomi zo klein was dat Ranomi gewoon geluk heeft gehad.

Dat zou misschien ook kunnen. Het kan ook zijn dat Ranomi per ongeluk wat vragen op Jurre goed had (voor het geval Jurre toch de mol is) en dat ze in de veronderstelling was dat het over Daniël ging. Zoals Olcay die vragen op haar mol Ruben wilde beantwoorden en per ongeluk invulde op Jan. Maar ja: het lijkt mij dat Ranomi wél haar molboekje zorgvuldig bijhoudt.  ;D En toch wel een beetje op Daniël zat, gezien de molafspraak. Ik ben benieuwd wat er klopt.  :)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #473 Gepost op: 11-03-2023, 16:06:12 »
Ik heb de doolhofopdracht nog eens nagelopen. Misschien dat het op de valreep nog wat mensen kan overtuigen. De volgende dingen weten we met zekerheid:

- Op beeld hebben we gezien dat er 10 pakbonnen zijn gepakt. Maar volgens Rik zijn er 13 gepakt
- Volgens de testantwoorden hebben de finalisten twee, vier en vijf pakbonnen gepakt. Daniël of Ranomi heeft dus geen twee maar vijf pakbonnen gepakt
- Op basis van bovenstaande informatie is nog niet te zeggen of het een molactie is of dat er gewoon geknipt is in de beelden

Hier de plattegrond met waar hij geweest is in de volgorde waarin het gemonteerd is:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

1 t/m 3: Daniël start uit het doolhof, pakt de eerste pakbon en drukt op de knop die het middelste deel van het doolhof zichtbaar maakt. Tot zover niets geks
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

4: Daniël drukt op de knop die het rechterdeel van het doolhof zichtbaar maakt. Opvallend hierbij is dat hij uit een doodlopend stuk van het doolhof komt gelopen. Hij moet hier dus al eerder zijn langsgelopen, maar toen vond hij het niet nodig om op de knop te drukken, of hij heeft hem echt niet gezien.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

5: Vanaf de knop loopt Daniël weer richting het middelste deel van het doolhof.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

6: Dit shot is op dezelfde locatie als 5, maar toch is het een ander moment. De deur die net open was, is nu dicht, en hij wordt achterna gezeten door het mannetje, wat ook genoemd wordt door de kandidaten. Waarschijnlijk is dit een later shot dat er hier ingeplakt om de indruk te wekken dat hij al eerder op de hielen gezeten werd door het mannetje dan in werkelijkheid het geval was.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

7: Daniël loopt vanaf rechts een doodlopend stuk in het midden van het doolhof in. De deur waardoor hij hier eerder gekomen moet zijn is nu dicht. De indruk wordt dus gewekt dat hij hier achterna gezeten wordt door het mannetje, maar dit gebeurt in een heel ander deel van het doolhof dus dat kan eigenlijk niet. Uiteindelijk vindt niemand hier iets ondanks de centrale ligging (maar het zou natuurlijk kunnen dat er nooit iets heeft gelegen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

8: Hier pakt Daniël de tweede pakbon die we zien. Misschien dat hij hier inmiddels wel echt achterna gezeten wordt door het mannetje. Qua locatie zou het kunnen, maar het zou wel heel koelbloedig zijn om dan toch nog even een pakbon mee te pakken.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

9 t/m 11: Hier is Daniël in ieder geval zeker op de vlucht voor het mannetje. Door slim om een eiland van kisten heen te lopen weet hij voor even aan het mannetje te ontkomen. Maar omdat een van de deuren precies dichtgaat (vergelijk plaatje 9 met 11) zit hij opgesloten.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

12: Dit is het beruchte moment waar Daniël meer dan twee pakbonnen vast lijkt te hebben. Anderen hebben dit een stuk scherper in beeld gekregen dan ik.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

13 en 14: Hier wordt Daniël ingesloten door het mannetje en raakt hij af. Er was nog wat discussie over of hij nou twee of drie pakbonnen vast heeft, maar het zijn er in ieder geval zeker geen vijf.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Voor mij lijkt dit heel erg op Merel bij de laseropdracht. Hier bracht Merel uiteindelijk wel geld binnen, maar liet ze ook geld verdwijnen. Het zou me niets verbazen als het ook Daniëls bedoeling was om die twee pakbonnen nog wel binnen te brengen, maar dat hij verrast werd doordat beide deuren dichtgingen precies op het moment dat het mannetje achter hem aan kwam.

Eigenlijk zijn er maar twee alternatieven waarbij dit geen molactie van Daniël is:

- Daniël heeft toch vijf pakbonnen op het moment dat hij afgaat, ondanks dat er geen vijf zichtbaar zijn, of
- Ranomi is de mol en zij heeft drie pakbonnen laten verdwijnen
« Laatst bewerkt op: 11-03-2023, 18:13:40 door SanderFMC »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #474 Gepost op: 11-03-2023, 16:12:26 »
Mooi overzicht SanderFMC! Dit is echt zo'n moment waarop Daniël verdachter is dan Jurre.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Online Molshoop_

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #475 Gepost op: 11-03-2023, 16:34:42 »
Ik heb deze opdracht 100 keer vertraagd bekeken.

Het feit dat hij in terugkerende richting op de knop drukt, vond ik eerst ook enorm verdacht.
Maar dat is te verklaren door een mogelijke andere route.
Maar dat weten we dus niet met zekerheid.


Verder heeft hij volgens mij wel gewoon 5 pakbonnen vast.
Ik zie duidelijk verticale streepjes.


Het verdachtste in deze opdracht is dat wanneer hij ingesloten geraakt, Soy zegt dat de deur open is en we een (andere) deur zien open gaan.
Dit is misleidende montage zowel kwa beeld van de deur als geluid van Soy.
Wat mij betreft spreekt de montage hier tegen Daniël als mol.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #476 Gepost op: 11-03-2023, 16:37:05 »
Mooi uitgezocht SanderFMC!

De Jurre-gelovers die de Daniël-tunnelaars soms een beetje belachelijk maken lijken te vergeten dat de mol geen vrij spel heeft en soms niet kan voorkomen dat er geld verdiend wordt of dat hij/zij dat zelf doet.

Het spel wordt evengoed beïnvloed door de kandidaten, die ook nog eens in de meerderheid zijn.









Vorig jaar was dat ook zo hoor, door de "maskerhint" die er geen bleek te zijn en de verdachte edit van Kim Lian.
Terwijl voor mij Everon veel meer voor de hand liggend was, kon je dat bijna niet zeggen zonder dat velen die Kim verdachten erop gingen alsof het echt niet anders kon dan dat zij de mol was.
Toen werd er ook al geopperd dat ze voor 1x de mol helemaal hadden getoond in de montage, en dat daar niks mis mee was.

Voor mij is daar wel iets mis mee, dan verander je alles waar WIDM voor staat en wordt het iets als "de verraders".

Nu is het gewoon niet anders, alleen zonder de hint. Jurre heeft volgens mij echt wel de held willen uithangen waardoor hij op veel momenten er net was toen het mis liep. En dat wordt dan handig in beeld gebracht, zeker als dan blijkt dat hij finalist is.
Jurre kan de mol zijn, maar voor mij is het toch eerder Daniël.

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #477 Gepost op: 11-03-2023, 17:37:57 »
Mocht Daniel toch de mol zijn dan moet hij wel ook toegeven dat de paraglide-opdracht een mislukte opdracht is. Dan kan het. Ik wilde iedereen in de war brengen en hoopte zo dat 2 man op 1000 stonden.
Maar het ergste vind ik dan dat het waarschijnlijk gebracht wordt als een goed gelukte molopdracht.

Maar ik denk eigenlijk nog steeds niet dat hij de mol is maar een heel fanatieke kandidaat.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #478 Gepost op: 11-03-2023, 18:12:39 »
Mocht Daniel toch de mol zijn dan moet hij wel ook toegeven dat de paraglide-opdracht een mislukte opdracht is.

Dat zei Klaas ook in MolTalk. Van: als Daniël de Mol is was het niet z'n finest hour. Hij had het in die aflevering als Mol heel lastig, volgens mij. Werd daarnaast uit de edit gehouden toen Jurre terugkwam van z'n molafspraak. De focus daar vol op Jurre en Soy (en een beetje Ranomi).

Citaat
Maar het ergste vind ik dan dat het waarschijnlijk gebracht wordt als een goed gelukte molopdracht.

Dat gebeurt vaker. Ik noem geen namen.

Renée was echt bescheiden, wat ik enorm in haar waardeer. Kreeg veel teveel **** over zich heen, vond ik. Ik had echt met haar te doen.

Offline Mollout

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Daniël Verlaan
« Reactie #479 Gepost op: 11-03-2023, 18:50:52 »
De Jurre-gelovers die de Daniël-tunnelaars soms een beetje belachelijk maken lijken te vergeten dat de mol geen vrij spel heeft en soms niet kan voorkomen dat er geld verdiend wordt of dat hij/zij dat zelf doet.

Het spel wordt evengoed beïnvloed door de kandidaten, die ook nog eens in de meerderheid zijn.

‘Zelf geen geld verdienen’ is niet de enige opdracht die de mol heeft. Dat zou makkelijk zijn.

Onopvallend saboteren, manipuleren, misleiden, acteren, liegen, niet ontdekt worden enz, compliceren de rol van de mol. En dat is maar goed ook, anders was er voor ons geen zak aan.

Daarom neig ik meer naar Daniël dan naar Jurre. Daniël heeft wat mij betreft het spel gewiekster en completer gespeeld, als hij de mol is. Jurre ‘platter’, als hij het blijkt te zijn.

Het is een kwestie van smaak denk ik. Het verschil tussen een mooie wedstrijd en resultaatvoetbal.

Ik ben een beetje klaar met het ‘doe niet zo dom, ALLES wijst naar Jurre’ adagium. Er wijst veel naar Jurre inderdaad (daarom lichte twijfel),  maar dat geldt ook voor Daniël (en misschien ook voor Ranomi, ik heb niet meer zo op haar gelet).

Ik ben het zo met je eens! Ik begrijp niet helemaal waarom Daniël-tunnelaars zo snel belachelijk worden gemaakt haha. Ik vind zijn manier van mollen echt geniaal. We zullen zien wie gelijk gaat krijgen :)