Auteur Topic: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo  (gelezen 24688 keer)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #20 Gepost op: 17-01-2023, 23:41:35 »
Doet Ranomi wel mee eigenlijk, echt bijna onzichtbaar
Begrijp me niet verkeerd want lijkt me een leuke kandidaat maar ze komt zo weinig in beeld? Er is echt niks zinnigs over te zeggen behalve dat ik denk dat ze misschien ver komt maar zou het ook echt intens saai vinden als de Mol in de eerste twee afleveringen zo goed als niet te zien is.

Nu ik er zo over nadenk, doet het me ook enigszins aan Hind denken. Hmm.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #21 Gepost op: 18-01-2023, 00:06:04 »
Ik snap je wel Conejo, over haar denk ik hetzelfde. Soms komen mensen wat minder in beeld omdat 'hun tijd nog wel komt'. Maar dat kan ook afl. 3 zijn (veel screentime), en dat ze er dan aan het einde uit ligt. Ze doet me denken aan Rocky. Beide vlot en lief, maar voor Reality imo toch ook wel een beetje braaf. Maar dat is de laatste tijd al vaak bij WIDM, niet echt te vergelijken met de 2010-2014 era. Ik blijf wel benieuwd, ze kan zeker nog verassen.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #22 Gepost op: 18-01-2023, 07:33:37 »
Ik heb ook dat "Rocky" gevoel bij Ranomi. Ze lijkt mij een wat verlegen persoon, niet het type voor de mol, zou je zeggen. Haar verraste reactie als Rik na Propvol de test aankondigt ziet er spontaan, niet gespeeld uit.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #23 Gepost op: 18-01-2023, 10:24:14 »
Ja, eens met jullie. Rocky is dominanter, maar verder heel veel raakvlakken. Reageerde ongeveer hetzelfde bij de executies.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #24 Gepost op: 18-01-2023, 10:28:24 »
Ik heb ook dat "Rocky" gevoel bij Ranomi. Ze lijkt mij een wat verlegen persoon, niet het type voor de mol, zou je zeggen. Haar verraste reactie als Rik na Propvol de test aankondigt ziet er spontaan, niet gespeeld uit.
Bij de mollicitatie was ze ook niet erg enthousiast voor die rol.

Offline Elliebellie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #25 Gepost op: 21-01-2023, 01:28:39 »
Ik kan er toch niet goed omheen dat de mol zich maar 2 weken kon voorbereiden, en dat we daarom te maken hebben met een stressbestendige persoonlijkheid. Als in nog meer dan andere seizoenen.
 
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik denk persoonlijk dat Ranomi hiervoor de meest geschikte in de groep zou zijn. En al helemaal omdat ze spelletjes ook leuk vindt. Hopelijk worden we morgen wat wijzer.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #26 Gepost op: 21-01-2023, 12:46:32 »
Ik sluit mij bij de meesten van jullie aan die niet goed weten wat ze met Ranomi aan moeten.
Het blijft vaag. Wat mij wel opvalt is dat ze, zo te zien, geen goede conditie heeft. Als ze zich bij 2.1 moet inspannen en/of traplopen hoor je haar hijgen. Ze loopt ook steeds achter de anderen aan. Ranomi heeft tevens dat geheimzinnige Oosterse in haar blik, moeilijk te peilen.
Bij 2.2 doet ze wel rare dingen zoals een vissenkop door laten gaan voor een vogel. Heb niet gezien dat er naar een vogel werd gezocht maar wij zien ook lang niet alles.
Al met al een raadsel voorlopig.


Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #27 Gepost op: 21-01-2023, 13:48:31 »
Ranomi kan prima de mol zijn, want wat al gezegd is: als (ex)topsporter weet je goed om te gaan met druk.
Tegelijkertijd vind ik die onzichtbaarheid best opvallend. Ik zie zo weinig van haar. Als ze de mol is, dan is er ook veel van haar weggeknipt.  ???
Minder conditie vind ik ook opvallend, al zou het misschien ook kunnen komen doordat ze traplopen/rennen niet (meer) volledig traint. Misschien dat haar kracht vooral in de armspieren zit? (en sowieso minder getraind nu ze gestopt is).

Haar gedrag bij de kist (afl. 1) zit mij niet lekker. En inderdaad 2.2. is ook vreemd.
Ik heb haar (door het onopvallende) niet echt hoog staan, maar ze is zeker niet af te strepen als mol. Hopelijk vanavond iets meer duidelijkheid.  :D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #28 Gepost op: 21-01-2023, 23:08:20 »
Er was meer te zien van Ranomi deze aflevering. Het lijkt wel of ze meer op haar gemak is.
Toch blijf ik haar (voorlopig) als kandidaat zien

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #29 Gepost op: 21-01-2023, 23:27:05 »
Helemaal afstrepen durf ik niet, maar ik denk ook dat de kans het grootst is dat Ranomi kandidaat is.  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #30 Gepost op: 22-01-2023, 16:40:38 »
die onzichtbaarheid best opvallend. Ik zie zo weinig van haar.
Ja dit is een mystery. Vermoedelijk blijft ze langer in het spel zodat je haar meer gaat zien. Ze lijkt wel de 2e schaduwmol. De nepmol die zo geedit wordt dat het een grote tunnel instorting gaat geven als ie exit gaat. De 1e is nu Soy. Gaat die exit dan is Ranomi straks de nummer 1 landelijke verdachte. Zoiets.

Ik blijf Ranomi interessant vinden. Ik denk in elk geval dat de mol een vrouw is. Maar ook dat er nog 2 vrouwen gaan afvallen voor de finale. Dus dan weten we het  ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #31 Gepost op: 22-01-2023, 17:17:01 »
Schaduwmol zou prima kunnen. Ik zou het echt raar vinden als Ranomi de mol is.
Het kan, er zijn mollen geweest die pas veel meer te zien waren nadat er meer mensen waren afgevallen, maar ik geloof het niet. Al denk ik wel dat Ranomi ver komt; afvaller voor afl 6 of 7 verwacht ik (na Soy  ;)).
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #32 Gepost op: 23-01-2023, 00:16:54 »
Echt Rocky vibes hier. Die kwam ook ver, werd uit de montage gelaten, was onverdacht (buiten voor foxhunter ;)) en was een sportster.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #33 Gepost op: 23-01-2023, 00:50:54 »
Gezien de toename in de schermtijd die Ranomi de afgelopen aflevering kreeg zou het ook best zo kunnen zijn dat ze de volgende afvaller is (al had ik dan eerder verwacht dat ze zaterdag al afgevallen zouden zijn). Het blijft verder opvallend hoe groot de discrepantie is tussen enerzijds de weinige aandacht die ze in de montage krijgt en anderzijds de vele verdenkingen die in haar richting uitgesproken worden. Ook Soy wordt veel verdacht, maar krijgt daarnaast ook veel aandacht in de montage, zoals bij de opdracht met de muurschilderingen. Benieuwd wie van de twee als eerste een Sahil/Leonie-vertrek krijgt die de groep eens lekker opschudt.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #34 Gepost op: 23-01-2023, 07:33:25 »
Voor mij is Ranomi momenteel de mol. Sander was wellicht de enige die haar niet verdacht. En toch zien of horen we amper iets waarom mensen haar verdenken. Heel vreemd.
Ik kan ook geen nervositeit bij haar bespeuren als haar scherm getoond wordt.

Maar ook: in geen enkele van de anderen kan ik op dit moment de mol zien.

Offline foxhunter

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #35 Gepost op: 23-01-2023, 11:06:34 »
Echt Rocky vibes hier. Die kwam ook ver, werd uit de montage gelaten, was onverdacht (buiten voor foxhunter ;)) en was een sportster.
Je bedoelt het seizoen dat ik me in aflevering vijf bij Lo voegde in draadje Renee is de mol en jij bleef hangen in charlottisme?

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #36 Gepost op: 25-01-2023, 13:45:37 »
Toch even een duwtje vanaf pagina 2..
Zullen we haar maar "Oh-Ja-Ranomi" gaan noemen?
Blijft gek dat ze zo uit de wind wordt gehouden.


Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #37 Gepost op: 25-01-2023, 23:26:59 »
Ze komt nu meer "los" Zo te zien heeft ze het helemaal naar de zin nu. We zien haar meer praten en lachen. Ze is ook actiever. Zou ze last van jet leg gehad hebben?
Maar de MOL, nee dat denk ik toch niet. ::ohno::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #38 Gepost op: 25-01-2023, 23:29:09 »
Toch even een duwtje vanaf pagina 2..
Zullen we haar maar "Oh-Ja-Ranomi" gaan noemen?
Blijft gek dat ze zo uit de wind wordt gehouden.

Kromowidjoh-ja?
Woosie down?

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #39 Gepost op: 26-01-2023, 19:34:16 »
Ze komt nu meer "los" Zo te zien heeft ze het helemaal naar de zin nu. We zien haar meer praten en lachen. Ze is ook actiever. Zou ze last van jet leg gehad hebben?
Maar de MOL, nee dat denk ik toch niet. ::ohno::

Een jet lag lijkt me niet waarschijnlijk, het is in Zuid-Afrika maar 1 uur later dan in Nederland. Maar ik kan me wel voorstellen dat het even kan duren voordat iemand zich thuis voelt binnen een groep.