Auteur Topic: [Kandidaat] Sander de Kramer  (gelezen 8999 keer)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #60 Gepost op: 22-01-2023, 22:21:55 »
Waarom eigenlijk? Nabil is misschien waarschijnlijker, Nabil kan dat vermoed hebben en er een schepje bovenop gedaan hebben door opzichtig het kistje voorbij te lopen en hem ook nog af te leiden. Het is in ieder geval een man want hij zegt in 'Niet de Mol': "ik dacht: ik heb 'm!"
« Laatst bewerkt op: 22-01-2023, 22:23:36 door Run »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #61 Gepost op: 23-01-2023, 00:48:55 »
Nog even naar de eliminatie gekeken. Nadat Sander zijn rood scherm heeft gekregen kijkt hij naar Anke en geeft haar een schouderklop. Heeft hij misschien op haar ingezet en wil hij hiermee aangeven dat hij zich in haar vergist heeft?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #62 Gepost op: 23-01-2023, 10:59:53 »
klaar voor de strijd

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #63 Gepost op: 23-01-2023, 11:07:39 »
Ja, ik las het ook en was ook erg verbaasd! Dat niemand van alle meesterspeurders online dit heeft opgemerkt. Ook een heftig verhaal trouwens, zo ziek worden en net op tijd genezen.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #64 Gepost op: 23-01-2023, 11:09:16 »
Dat niemand dit gezien heeft:

https://www.rijnmond.nl/nieuws/1542289/sander-de-kramer-overleefde-de-dodelijkste-vorm-van-malaria-ik-dacht-dit-kan-weleens-het-einde-zijn (gepubliceerd in augustus 2022)

Op instagram al een bijeenkomst van kandidaten. Froukje was er ook bij, staat alleen niet op alle foto’s.
Sander (bezig baasje en erg ziek geweest) en Ranomi (getrouwd) snap ik dat ze er niet zijn. Jurre is als enige wel verwacht maar niet aanwezig. Vorig jaar was de mol ook wat teruggetrokken en uit beeld. Dan kan je je ook niet zo snel verspreken. Maar nu valt het wel op.

« Laatst bewerkt op: 23-01-2023, 11:13:46 door foxhunter »

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #65 Gepost op: 23-01-2023, 11:58:04 »
bedoel niet gelinkt aan een vroegtijdig afvallen.

Daar was Sander bang voor omdat Malaria in Zuid-Afrika amper aanwezig was.
klaar voor de strijd

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #66 Gepost op: 23-01-2023, 12:02:27 »
Je gaf aan dat niemand dit gezien heeft. Dat was niet juist en is het enige wat ik wil laten zien, het was gezien en gepost.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #67 Gepost op: 23-01-2023, 16:23:57 »
Je gaf aan dat niemand dit gezien heeft. Dat was niet juist en is het enige wat ik wil laten zien, het was gezien en gepost.

heb je gelijk in, drukte mij slecht uit
klaar voor de strijd

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #68 Gepost op: 23-01-2023, 20:06:36 »
Heb ik ook wel eerder gelezen, maar die malariabesmetting kon toch ook op een reis na WIDM zijn geweest? Hij gaat zo vaak…

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #69 Gepost op: 23-01-2023, 20:21:22 »
Heb ik ook wel eerder gelezen, maar die malariabesmetting kon toch ook op een reis na WIDM zijn geweest? Hij gaat zo vaak…
klopt, had niks met WIDM te maken, maar met een volgende reis naar Sierra Leone.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #70 Gepost op: 23-01-2023, 20:40:27 »
klopt, had niks met WIDM te maken, maar met een volgende reis naar Sierra Leone.

In Niet de mol vertelde Sander dat hij de reis heeft gemaakt in de tijd dat de rest in het afvallershotel zat en dat hij samen met de rest naar huis is gereisd. Het had dus wel degelijk te maken met Widm.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Sander de Kramer
« Reactie #71 Gepost op: 23-01-2023, 21:57:26 »
In Niet de mol vertelde Sander dat hij de reis heeft gemaakt in de tijd dat de rest in het afvallershotel zat en dat hij samen met de rest naar huis is gereisd. Het had dus wel degelijk te maken met Widm.
ik schreef dit eind november en toen las ik een artikel hierover uit augustus. https://www.rijnmond.nl/nieuws/1542289/sander-de-kramer-overleefde-de-dodelijkste-vorm-van-malaria-ik-dacht-dit-kan-weleens-het-einde-zijn
Daarin werd niet gerept over 'wie is de mol' . uiteraard niet.

Edit: maar hij is hier niet ziek geworden op deze reis! Dat was dan weer een volgende vlucht naar Sierra Leone vanuit Nederland. Hij is al zeker 141 keer daar naar toe gevlogen. Hij had malaria tropicana, dat moet binnen 24 uur behandeld worden.
Had dus niks met WIDM te maken.
« Laatst bewerkt op: 23-01-2023, 23:44:50 door foxhunter »