Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Janneh  (gelezen 6251 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #60 Gepost op: 12-01-2023, 16:44:24 »
Richard Groenendijk, 2006, maakt deze lijst af.
Barbara had een rood scherm gekregen als ze niet gered was door haar medekandidaten. Zij kon destijds in principe ook niet de Mol meer zijn.

Ik schrijf Sarah voorlopig af, tenzij Sarah haar lot in eigen handen heeft volgende week. Dan hoop ik wel op een hintje dat er met de uitslag van de test kan zijn gerommeld.
...óf niet!

Offline Doctor WidM?

  • Forumlid
  • Brilliant!
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #61 Gepost op: 12-01-2023, 17:54:51 »
Ik denk ook dat het spel altijd voor de app gaat. Als de makers iets in het spel willen doen waar de app niet goed mee om kan gaan (zoals het terughalen van een afvaller), dan moet de app maar aangepast worden. Ik denk (hoop) dat ze zich bij het bedenken van plottwists niet laten beperken door wat de app toevallig wel en niet kan. :)

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #62 Gepost op: 12-01-2023, 20:04:29 »
Ik ben maar eens in de archieven gedoken. In die van seizoen 2014 vond ik een topic "Wie is de Mol app". De eerste post in dit topic zegt: Nieuw dit jaar: de Wie is de Mol? app!
De app is er dus vanaf 2014, net na het seizoen dat er voor het laatst een kandidaat met een rood scherm is teruggekeerd (2013, Tim Haars).

Ik bedoel idd dat de app van 2013 is (want je kon in december al inzetten), maar het seizoen natuurlijk dat van 2014 is  ::jaja::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #63 Gepost op: 12-01-2023, 22:51:48 »
Zoals gezegd zijn er nu mensen die al hun punten op Sarah hebben gezet al hun punten kwijt. Dan lijkt het me redelijk onmogelijk dat ze alsnog de mol is. Doordat je nu weet dat ze de mol niet meer kan zijn weten de andere kandidaten dat ook. De kijker thuis heeft dan nog twee opties maar de kandidaat die weet dat hij zelf de mol niet is die heeft nog maar 1 andere optie.

Maar de opnames zijn toch allang voltooid dus dat weten de kandidaten toch helemaal niet? In het spel bedoel ik. En de kans is groot dat ze nu al wel weten hoe het zit, de finalisten althans.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2023, 22:53:39 door tureluurs »

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #64 Gepost op: 13-01-2023, 19:32:33 »
Wanneer heeft hij dit gezegd?

Het is alweer een tijd geleden, maar op de Molfandag van 2009 zei kandidatenbegeleider JP naar aanleiding van het rode scherm van Anniek: 'Het idee is ontstaan dat de Mol geen rood scherm kan krijgen. Wij hebben het nooit gezegd.'
Ik was er niet bij, maar in Huizen (seizoen 7) was er onder meer een tuk-tuk-race. En een tent waar mensen van de productie bij waren (waren er toen ook kandidaten bij, ik weet het niet). Tijdens die bijeenkomst is er ook al op ingegaan. Sommige mensen hier weten dat nog.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #65 Gepost op: 14-01-2023, 21:45:55 »
Zo goed gedaan met de zenuwenspiraal en dan tóch die exit.
Ik had het met haar te doen. Jammer.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #66 Gepost op: 14-01-2023, 21:47:29 »
Nou inderdaad. Zelfs met 100% bij de spiraal was ze eruit geweest. Dat is toch wel zuur en een beetje een misser van de makers wat mij betreft. Maar ja het is geen schoolreisje natuurlijk. ;)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #67 Gepost op: 14-01-2023, 21:51:22 »
Goh we zien haar gewoon terug in all stars 2.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #68 Gepost op: 14-01-2023, 21:52:23 »
Ik heb niks met kandidaten die terugkomen dus vind t prima zo

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #69 Gepost op: 14-01-2023, 23:42:30 »
Zo goed gedaan met de zenuwenspiraal en dan tóch die exit.
Ik had het met haar te doen. Jammer.

Inderdaad jammer. Maar ze zei zelf ook dat ze "mokervaak" de spiraal heeft geraakt. Dat heeft met drones en schokken ook de kandidaten beïnvloedt. Dus ondanks dat ze ver kwam heeft ze daar wel steken laten vallen.
You'll never walk alone

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #70 Gepost op: 15-01-2023, 01:06:15 »
Ik heb niks met kandidaten die terugkomen dus vind t prima zo

Van deze woorden vertolk ik graag de echo. Omdat de andere kandidaten - met uitzondering van de mol, althans zo neem ik aan - ook niet wisten van het spel dat zij op de achtergrond speelde, ontbrak de al vaak ingezette moreeldilemmafactor. (Niet dat ik daar nou op zit te wachten, maar dat element heeft weleens tot vermakelijke televisie geleid).
Woosie down?

Offline Leek

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #71 Gepost op: 15-01-2023, 07:15:36 »
Van deze woorden vertolk ik graag de echo. Omdat de andere kandidaten - met uitzondering van de mol, althans zo neem ik aan - ook niet wisten van het spel dat zij op de achtergrond speelde, ontbrak de al vaak ingezette moreeldilemmafactor. (Niet dat ik daar nou op zit te wachten, maar dat element heeft weleens tot vermakelijke televisie geleid).

Sinds het theatermoment van Ron, denk ik dat de kandidaten een afgevallen deelnemer nooit meer vrijwillige terug zouden halen. Hoewel het al eerder is gebeurd dat afgevallen deelnemers de mogelijkheid krijgen om terug te keren, vind ik wel dat elke deelnemer dan een kans zou moeten krijgen om de volgende aflevering nog terug te keren. Hier zou een deelnemer natuurlijk ook weer misbruik (als je afvalt weet je immers dat je met de test de vragen niet heel goed gemaakt hebt) kunnen maken, maar dan wel met veel risico.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #72 Gepost op: 15-01-2023, 12:24:27 »
Ik zag haar vannacht in de herhaling van All Stars, mooie rol, en grappig is dat toch dat je de kandidaten nu opeens overal ziet opduiken. Ik had voorheen nooit van Sarah gehoord maar had haar dus al wel eens zien acteren blijkbaar.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #73 Gepost op: 15-01-2023, 22:23:15 »
Nou inderdaad. Zelfs met 100% bij de spiraal was ze eruit geweest. Dat is toch wel zuur en een beetje een misser van de makers wat mij betreft. Maar ja het is geen schoolreisje natuurlijk. ;)
Ik denk dat het meer een misser is van de nep-mollende kandidaten. Ze hadden makkelijk een paar honderd euro meer kunnen scoren en dan was Sarah met 90% wel aan de 1500 gekomen.
En daarnaast is het ook wel een beetje aan Sarah zelf te danken want die had voor minder elektrische schokken kunnen zorgen waardoor er minder knikkers verloren zouden zijn gegaan. Tijd genoeg om die spiraal af te lopen zonder de draad te raken. Voldoende rustpunten tussendoor.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #74 Gepost op: 15-01-2023, 23:25:23 »
Jammer Sarah! Je had stalen zenuwen en verdiend om door te kunnen gaan.
Ben geen fan van dit soort 2e kansen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #75 Gepost op: 16-01-2023, 13:13:55 »
Inderdaad jammer. Maar ze zei zelf ook dat ze "mokervaak" de spiraal heeft geraakt. Dat heeft met drones en schokken ook de kandidaten beïnvloedt. Dus ondanks dat ze ver kwam heeft ze daar wel steken laten vallen.

Ook waar.  :)
En er is natuurlijk ook nog een mol aan de andere kant, dus een moeilijke missie. Al had het mij wel leuk geleken als er meer dan 1500 was opgehaald; er werd ook wel veel geklooid door iedereen. Een extra brancard nemen en een ander groep maar zoeken, waarom?  ::) Sarah had ook niet echt een kans zo: voor haar wat wrang, lijkt mij.

Al ben ik het ook wel met de mensen eens die zeggen dat een 2e kans niet zo hoeft. Wel een fijne opdracht trouwens.  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)