Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Janneh  (gelezen 6374 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
[Kandidaat] Sarah Janneh
« Gepost op: 21-12-2022, 17:37:52 »
Sarah


Praat mee over het doen en laten van Sarah Janneh
Lees hier de bio van Sarah en een paar opvallende quotes van haar uit het programma.

« Laatst bewerkt op: 21-12-2022, 18:10:49 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #1 Gepost op: 29-12-2022, 13:48:10 »
Edit: een mogelijke hint naar Sarah heb ik in het hint-topic gezet, maar de kans is natuurlijk aanwezig dat het helemaal niks is. ;)

Hoe dan ook: ik vind het zelf een warrige mollicitatie. Het kan nog alle kanten op, denk ik, maar voorlopig houd ik haar maar goed in de gaten.
« Laatst bewerkt op: 2-01-2023, 19:29:15 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #2 Gepost op: 6-01-2023, 20:23:42 »
Was naast Ranomi de enige die niet volmondig ja antwoordde op de vraag of ze Mol wilde zijn. Maar ik krijg desondanks een enorme molvibe bij haar. Ik denk dat ze heel goed de spontane warrige kandidaat kan spelen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #3 Gepost op: 7-01-2023, 22:25:18 »
Kan zij nog de Mol zijn? Eerder is er ook wel iemand teruggekomen in het spel. Paul Rabbering toen.

Zou goede stunt zijn en dan de hele pot weer op nul euro  ::bravo::

Offline #DeMolJager

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #4 Gepost op: 7-01-2023, 22:59:21 »
In andere seizoenen kon een kandidaat met een rood scherm theoretisch nog de Mol zijn. Het vreemde deze keer is dat Sarah in de app niet meer kan worden gekozen als Mol. Iedereen die punten op Sarah heeft ingezet is deze punten kwijt. Wat betekent dit? Ligt Sarah er volgende week écht uit? Of keert ze terug in het spel en kan ze de Mol niet meer zijn?
“Het spel verandert niet voor je ogen, het spel verandert altijd achter je rug."

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #5 Gepost op: 7-01-2023, 23:06:20 »
Een mol hoeft nooit naar huis , Sarah is niet naar huis.   Volgens mij zijn er wel mollen geweest die een rood scherm hebben gehad maar door twists toch weer in het spel kwamen .

Dus ik denk dat als Sarah de mol blijkt te zijn , de app die punten weer terug gaat geven ( zelf geloof ik niet echt dat Sarah de mol is, maar ik vind de scène waarin ze belt in dat hotel wel erg gespeeld overkomen )

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #6 Gepost op: 7-01-2023, 23:07:31 »
Lijkt mij qua app-spel inderdaad uitgesloten, want de gemiste punten door haar afvallen kun je nu niet meer inzetten voor de tweede aflevering en het lijkt me sterk dat de app dat gaat corrigeren als ze er weer in komt...

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #7 Gepost op: 7-01-2023, 23:14:20 »
Inderdaad, punten op haar ben je kwijt en je kan niet op haar inzetten, dus ze is niet de mol.

Kan me ook niet voorstellen dat een mol ooit een rood scherm heeft gehad.

Offline #DeMolJager

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #8 Gepost op: 7-01-2023, 23:19:30 »
Kan me ook niet voorstellen dat een mol ooit een rood scherm heeft gehad.

Klopt, dat is nog nooit gebeurd! Maar eens moet de eerste keer zijn (dit seizoen waarschijnlijk niet). In De Mol Vlaanderen houden ze er altijd rekening mee dat de terugkerende kandidaat nog de Mol kan zijn.
« Laatst bewerkt op: 7-01-2023, 23:22:38 door #DeMolJager »
“Het spel verandert niet voor je ogen, het spel verandert altijd achter je rug."

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #9 Gepost op: 7-01-2023, 23:21:54 »
Klopt, dat is nog nooit gebeurd! Maar eens moet de eerste keer zijn (maar dit seizoen waarschijnlijk niet). In De Mol Vlaanderen houden ze er altijd rekening mee dat de terugkerende kandidaat nog de Mol kan zijn.
het zou wel voor nog meer dynamiek zorgen

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #10 Gepost op: 7-01-2023, 23:30:29 »
Ik denk dat als je morgen weer punten op Sarah kan inzetten en iedereen weer punten terug krijgt de mening behoorlijk gaat omslaan of Sarah de mol nog kan zijn .
Voor mij is het zolang ze niet naar huis is of niet meer actief deelneemt aan het spel , is ze mogelijk de mol.

Offline #DeMolJager

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #11 Gepost op: 7-01-2023, 23:33:05 »
Ik denk dat als je morgen weer punten op Sarah kan inzetten en iedereen weer punten terug krijgt de mening behoorlijk gaat omslaan of Sarah de mol nog kan zijn .
Voor mij is het zolang ze niet naar huis is of niet meer actief deelneemt aan het spel , is ze mogelijk de mol.

Zo denk ik ook inderdaad. Hoewel ik niet denk dat ze dit nog gaan aanpassen in de app…
“Het spel verandert niet voor je ogen, het spel verandert altijd achter je rug."

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #12 Gepost op: 7-01-2023, 23:35:17 »
Was het met Tim Haars niet zo dat je de punten terug kreeg, en ze ook automatisch verdubbeld werden? Kan het me niet zo goed meer herinneren.

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #13 Gepost op: 7-01-2023, 23:36:29 »
Toen was er nog geen app
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #14 Gepost op: 7-01-2023, 23:37:12 »
Ik weet niet of de mol app officieel gelieerd is aan avrotros en op de hoogte van de identiteit van de mol. Maar zou het een slechte zaak vinden als een speler straks terug in het spel is en we aan de hand van de app al kunnen vaststellen dat die persoon niet de mol kan zijn . 

Los daarvan zag ik in Sarah weinig wat me haar deed verdenken tot de eliminatie en de scènes Erna.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #15 Gepost op: 8-01-2023, 00:30:39 »
Toen was er nog geen app

Tijdens Ron wel, ik kan me alleen niet meer herinneren hoe dat toen ging in de app...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #16 Gepost op: 8-01-2023, 11:29:36 »
Ron kwam toch niet terug? Hij had de kans daarvoor, maar zijn mede-kandidaten hielden dat tegen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline #DeMolJager

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #17 Gepost op: 8-01-2023, 11:57:38 »
In aflevering 1 van 2018 werd er nog niet gesproken over een eventuele terugkomst van Ron. Het is al een tijdje geleden, maar ik kan me herinneren dat de app spelers hun punten kwijt waren na deze aflevering (net als dit jaar).
“Het spel verandert niet voor je ogen, het spel verandert altijd achter je rug."

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #18 Gepost op: 8-01-2023, 12:16:55 »
Het was toen niet nodig om iets met de app punten te doen, omdat Ron door de medekandidaten niet teruggehaald werd naar het spel.


Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Sarah Janneh
« Reactie #19 Gepost op: 8-01-2023, 13:14:55 »
Precies! De makers wisten natuurlijk al dat hij toch niet meer terugkwam. Dus kun je uit het feit dat de punten voor Sarah weg zijn ook wel een conclusie trekken over het vervolg van haar aanwezigheid.

En dat die scene met dat telefoongesprek er wat gekunsteld uitzag, is ook wel te verklaren. Waarschijnlijk was ze zó verbouwereerd toen ze werd gebeld, dat die opname over moest worden gedaan. Ik acht de kans groot dat ze in eerste instantie dingen zei als 'Ik snap er helemaal niks van' of zelfs vragen ging stellen aan de cameraploeg.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!