Auteur Topic: [Kandidaat] Soy Kroon  (gelezen 27181 keer)

Offline Dusss

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #200 Gepost op: 28-02-2023, 13:38:40 »
haha prima dit mag, dan speelt Soy dit keer eindelijk zichzelf
Hij speelt dan ook een open boek.

Dit seizoen moet je alles omdraaien. Spiegels, letters. En dus ook pokerface = open boek.
« Laatst bewerkt op: 28-02-2023, 13:40:49 door Dusss »

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #201 Gepost op: 28-02-2023, 13:43:05 »
Hij speelt dan ook een open boek.
Ik geef een tip, jouw keus als je dit doet. Zoek op YouTube iets van Soy op voorbeeld een stuk van een spelprogramma of een interview. En dan zie je vanzelf de zelfde Soy terug als in widm.😉

Offline Dusss

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #202 Gepost op: 28-02-2023, 13:49:51 »
Ik geef een tip, jouw keus als je dit doet. Zoek op YouTube iets van Soy op voorbeeld een stuk van een spelprogramma of een interview. En dan zie je vanzelf de zelfde Soy terug als in widm.😉
Oh vast, maar het is ook niet nodig dat hij in WIDM een totaal ander karakter speelt. Hij hoeft alleen maar regelmatig verbazing en nervositeit te veinzen. En net te doen alsof hij dingen nog niet weet. En voor de lol zegt hij af en toe dingen die hem zouden kunnen verraden. Dat is het allerleukste. Zoals bij de kisten met stoelen, na een opmerking van Anke: "Nee, we zijn niet alledrie... "
(kandidaten, vul maar in).

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #203 Gepost op: 28-02-2023, 13:56:22 »
Nou ik ben blij voor je dat je dit allemaal gelooft! En misschien heb je achteraf gelijk, dan gefeliciteerd.

Maar naast zijn gedrag etc, heb ik genoeg bewijs dat hij het niet is. Alleen zijn gedrag speelt daar bij de belangrijkste rol. Want hij komt te onzeker en te zenuwachtig over naar mijn mening.

Offline Dusss

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #204 Gepost op: 28-02-2023, 14:09:34 »
18.02 in aflevering 6  ::rofl::.
Dat fragment bij de kisten.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #205 Gepost op: 28-02-2023, 15:05:33 »
Ik zou het geweldig vinden als Soy het blijkt te zijn. Maar voor nu geloof ik er echt niet in.

Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #206 Gepost op: 28-02-2023, 16:21:41 »
Ik ken Soy totaal niet, dus ik zoek gewoon nog overal wat achter  ;)

Bij het extra filmpje zegt Soy dat hij zijn charmes gaat inzetten om ervoor te zorgen dat hij in ieder geval een extra vraagje goed heeft. Voor een mol inderdaad een vraagje, voor een kandidaat een vraag.

Soy zegt niet ‘gefeliciteerd allemaal’, maar hij feliciteert iedereen persoonlijk met het feit dat hij in de finale zit. Voor hij dat doet bereidt hij zich voor op deze felicitaties, ze zijn niet spontaan. Droge mond van de spanning?

Envelop 2 houdt Soy met 2 vingers op vreemde wijze vast, 2 keer de 2 vingers naar beneden maakt een M.
Een zwart/wit foto met nijlpaard, dat in de leader onderduikt in het groen, alsof een mol onderduikt in het gras.
Een zwart/wit foto met een witte vogel erbij, zat in zwarte kist in opdracht 1 en hij heeft een ongebruikelijke witte vrijstelling in zijn envelop.
Wie er ook zou winnen, zijn pokerface was niet best. Die vrijstelling ging er echt wel uit en het geld blijft uit de pot.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #207 Gepost op: 1-03-2023, 11:13:16 »
Ik kan ook alleen nog maar geloven dat t Jurre is maar bij Soy staat in zn voorstelfilmpje tijdens de glitch als enige de letter M (rechts onder)

Snap niet zo goed waarom ze dat soort dingen doen als Jurre de mol is en dat kan toch bijna niet anders?

Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #208 Gepost op: 1-03-2023, 12:10:50 »
Ik geloof dat iemand al zag dat de M een kledingmerk is.

Zelf let ik vooral niet op deze hints, die ook niet altijd hints zijn. Ik let op gedrag, met name bij de praatjes van Rik, bij elaminaties, opdrachten enz. Je ziet soms aan de gezichten of ze nieuwe informatie horen en of ze echt opgelucht zijn of gespeeld.
Soy is natuurlijk een acteur, toch vind ik hem oprecht overkomen en is daardoor voor mij geen mol.

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #209 Gepost op: 1-03-2023, 17:26:26 »
Ik kan ook alleen nog maar geloven dat t Jurre is maar bij Soy staat in zn voorstelfilmpje tijdens de glitch als enige de letter M (rechts onder)

Snap niet zo goed waarom ze dat soort dingen doen als Jurre de mol is en dat kan toch bijna niet anders?

Ik zat net idd naar het theorieën filmpje van Siem te kijken. Nu zit ik zelf ook keihard in een Jurre tunnel - maar die M is er wel ingeplakt. Vooral als je een shot ziet zonder glitch.

Maar doe ik hier iets mee? Nee.
::rofl::
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #210 Gepost op: 1-03-2023, 17:33:12 »
Ik ook niet   ::rofl:: het is duidelijk Jurre.

Maar ik hoop dat ik nog verbaasd wordt

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #211 Gepost op: 2-03-2023, 09:48:15 »
Ik geloof dat iemand al zag dat de M een kledingmerk is.


Dat zou ik niet weten. Misschien kunnen de vrouwelijke molloten hier tussenkomen?

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #212 Gepost op: 2-03-2023, 13:58:24 »
Dat zou ik niet weten. Misschien kunnen de vrouwelijke molloten hier tussenkomen?

Nou nee. Volgens mij kun jij best zelf googelen.
::oordoppen::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #213 Gepost op: 2-03-2023, 18:21:09 »
Ik kom nu pas de M tegen. maar ik geloof dat het ontstaan is door een combinatie van glitches en de plooien van zijn jas. Bij andere kandidaten zie je ook wel eens een geel vierkantje. Als je goed kijkt naar de M zie je dat deze ook niet helemaal recht is, maar gevormd wordt door het contour van de jas.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #214 Gepost op: 2-03-2023, 19:28:37 »
Ik zit niet op Soy, maar dit is toch wel echt een M hoor die erin gemonteerd is. Die staat niet origineel op zijn jasje.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #215 Gepost op: 2-03-2023, 19:47:00 »
Die M is niet bv mooi egaal groen, maar bestaat uit meerdere elementen met een eigen kleur. Rood geel groen. De glitch zou dan uit regenboogkleuren kunnen bestaan, ik noem maar wat. De boord van zijn jas is bv rood geel blauwgroen en paars.
Lijkt me een beetje toeval -naden- en een beetje inkleuren om er een M van te maken.
Bij zijn rechteroor zie je rood geel groen. Dat is de regenboogvolgorde.

Meest opvallend naar mijn idee de meerkleuren in de glitch. Rood paars geel groen blauwgroen.

De M van Make Up Your Mind?
https://www.veronicasuperguide.nl/nieuws/dit-is-de-winnaar-van-make-up-your-mind?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F
« Laatst bewerkt op: 2-03-2023, 20:26:34 door foxhunter »

Offline JanneMol

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #216 Gepost op: 2-03-2023, 19:51:33 »
Ik kom nu pas de M tegen. maar ik geloof dat het ontstaan is door een combinatie van glitches en de plooien van zijn jas. Bij andere kandidaten zie je ook wel eens een geel vierkantje. Als je goed kijkt naar de M zie je dat deze ook niet helemaal recht is, maar gevormd wordt door het contour van de jas.

Even heel erg ingezoomd en de helderheid vergroot: ik zie inderdaad ook dat het een soort blokje is waarbij een soort kleurfilter en extra verzadiging overheen zit. Je ziet naar beneden vooral goed hoe de lijnen doorlopen.

Maar dan is het nog wel de vraag of dat bedoeld of onbedoeld een M lijkt.


Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #217 Gepost op: 2-03-2023, 19:57:49 »
Ik zat net idd naar het theorieën filmpje van Siem te kijken. Nu zit ik zelf ook keihard in een Jurre tunnel - maar die M is er wel ingeplakt. Vooral als je een shot ziet zonder glitch.

Maar doe ik hier iets mee? Nee.
::rofl::

Waarschijnlijk een valse hint inderdaad.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #219 Gepost op: 2-03-2023, 21:54:51 »
Waarschijnlijk een valse hint inderdaad.

Dat zal dan inderdaad zo zijn. Maar ik ben geen fan van valse hints - vooral als het zo overduidelijk erin gemonteerd is. Dan weet je niet meer waar je wél op kunt vertrouwen.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2023, 21:56:57 door Kimi »
Soms is't gewoon nie makkelijk.