Auteur Topic: [Kandidaat] Soy Kroon  (gelezen 26734 keer)

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #260 Gepost op: 5-03-2023, 22:48:17 »
Misschien wilde Soy nog spreiden tussen Ranomi en Jurre bij de laatste test, en had hij de eerste tien vragen op Ranomi ingezet? Dan was het voor hem wel een flinke uitdaging om toch evenwichtig ook op Jurre te stemmen.

Toen Ranomi vorige week niet afgeschoten werd bij de laseropdracht, zei hij nog: 'Ik weet niet of deze vraag goed is'. Lijkt me dus dat hij nog twijfelde.
Het kan natuurlijk, maar waarom zou hij dat doen? Hij had inzage in de testen van de anderen bij de analoge test. Een blinde kon zien dat Anke vooral op Ranomi zat en eruit ging. Ik denk dat Soy het toen niet meer wist en is gaan spreiden op Jurre en Daniël.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #261 Gepost op: 5-03-2023, 22:50:30 »
Het kan natuurlijk, maar waarom zou hij dat doen? Hij had inzage in de testen van de anderen bij de analoge test. Een blinde kon zien dat Anke vooral op Ranomi zat en eruit ging. Ik denk dat Soy het toen niet meer wist en is gaan spreiden op Jurre en Daniël.
Maar dan had Ranomi eruit gelegen waarschijnlijk, want die nam Soy echt nog mee tijdens de test maken en lijkt dat ze Jurre toch niet verdenkt. Zeker als Jurre het is. Toch? Of zie ik dit fout. Of Soy heeft echt gewoon volkomen verkeerd gegokt!
« Laatst bewerkt op: 5-03-2023, 22:52:05 door Mol1991 »

Online mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #262 Gepost op: 5-03-2023, 23:21:23 »
Maar dan had Ranomi eruit gelegen waarschijnlijk, want die nam Soy echt nog mee tijdens de test maken en lijkt dat ze Jurre toch niet verdenkt. Zeker als Jurre het is. Toch? Of zie ik dit fout. Of Soy heeft echt gewoon volkomen verkeerd gegokt!
Ranomi heeft ook die analoge test gezien en zag dat Anke en Soy op haar zaten. Daardoor kreeg ze de kans om te spreiden op Soy, Jurre en Daniël bij de analoge test, misschien zelfs ook Anke, maar grotendeels op Soy, aangezien ze zegt dat ze hem altijd verdacht.
Maar ze is bij de laatste test helemaal gewisseld van mol, of ze heeft nog een beetje gespreid, en net één vraag meer goed dan Soy, dat kan allemaal.
Misschien heeft ze gegokt op Daniël als mol om te zien wat hij haar te bieden heeft, geen idee, maar dat zijn allemaal aannames. Ze gaan ons echt niet alles laten zien, alles is altijd omkeerbaar.
Dat ze zelf de mol is lijkt mij niet meer te kunnen, één van de 2 mannen, maar ja, dat wisten we al.


Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #263 Gepost op: 6-03-2023, 08:07:00 »
Ze heeft zelf gezegd in de aflevering: ik zit in de finale, maar heb tot het eind op Soy ingezet. Misschien heeft zij waarschijnlijk beter gespreid dan Soy. Misschien hebben de makers dit expres erin gezet kan, maar het feit blijft ze heeft het wel gezegd in de finale en niet ergens daarvoor. Maar het kan natuurlijk wel zijn dat na de analoge test zij besloot om minder op Soy in te zetten, maar dit weet ik niet.

Offline jorge

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Soy Kroon
« Reactie #264 Gepost op: 8-03-2023, 00:11:55 »
Luisterend naar wat Soy vertelde bij Niet de mol kan ik nog steeds wel erin meegaan dat hij Jurre verdacht, deze de mol is en dat hij er toch uit ligt.

Hij gaf aan voor 60% op onderbuikgevoel te gaan en 40% voor de feiten. Zijn onderbuik dreef hem richting Ranomi, terwijl de feiten de kant van Jurre opwijzen.
Ranomi en Daniel brengen immers meer geld in het laatje.

Stel je bent van plan om 60% op Ranomi in te vullen en daarmee start, dan richt je vraag 1 tm 12 op haar. Vervolgens vult hij 13,14,15 in op Jurre en ineens volgen er vragen die nog moeten plaatsvinden.

Hij gaf aan dat dit niet goed uitgepakt heeft en dan eindig je dus met een slechte score en is hij per ongeluk verslagen door toch nog spreiden van Ranomi.

Dit, of het is Daniel en hij zit als enige er volledig naast  ::rofl::