Auteur Topic: Wie zit op wie?  (gelezen 30768 keer)

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #300 Gepost op: 5-03-2023, 00:31:26 »
Ze zal toen nog op Soy gezeten hebben …
denk ik ook, ik denk dat de toekomstvragen het verschil heeft gemaakt en misschien dat zij als mol een man heeft ingevuld en Soy een vrouw. En dat verder redelijk gelijk kon oplopen.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #301 Gepost op: 5-03-2023, 00:33:45 »
Ja en daarbij is het goed om te realiseren dat tussen test 7 en 8 maar 1 opdracht zat.

Wat er denk ik gebeurd is:
- Soy zat op Nabil, wist het daarna niet meer.
- Is in de analoge test op Ranomi gaan zitten (deels gespreid?)
- heeft dit doorgetrokken in de laatste test

Maar heeft zich daarna gerealiseerd dat het toch Jurre moet zijn. Niet onwaarschijnlijk naar mijn idee… bijv doordat hij zich realiseerde dat Anke er op Ranomi uit gevlogen is? Dat kon hij weten door de analoge test… ze waren natuurlijk na 1 opdracht nog niet helemaal voorbereid voor een nieuwe test dus mogelijk had hij die nieuwe info nog niet goed verwerkt..

Maar 1 opdracht? Ze moesten toch meerdere opdrachten voorspellen De test was toch al voor de foto en laser opdracht want ze wisten dat ze die gingen krijgen toch? Dus heeft best wel wat tijd tussen gezeten toch?

Edit of bedoel je tussen analoge en de test daarna?
« Laatst bewerkt op: 5-03-2023, 00:35:43 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #302 Gepost op: 5-03-2023, 01:38:51 »
Ja en daarbij is het goed om te realiseren dat tussen test 7 en 8 maar 1 opdracht zat.

Wat er denk ik gebeurd is:
- Soy zat op Nabil, wist het daarna niet meer.
- Is in de analoge test op Ranomi gaan zitten (deels gespreid?)
- heeft dit doorgetrokken in de laatste test

Maar heeft zich daarna gerealiseerd dat het toch Jurre moet zijn. Niet onwaarschijnlijk naar mijn idee… bijv doordat hij zich realiseerde dat Anke er op Ranomi uit gevlogen is? Dat kon hij weten door de analoge test… ze waren natuurlijk na 1 opdracht nog niet helemaal voorbereid voor een nieuwe test dus mogelijk had hij die nieuwe info nog niet goed verwerkt..
Helemaal mee eens. Kijk ook maar eens naar de reactie van Soy na zijn rood scherm als hij afscheid neemt van Jurre. Daar spreekt voor mij heel duidelijk uit: jij was het dus, smiecht!

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #303 Gepost op: 5-03-2023, 08:23:37 »
Maar 1 opdracht? Ze moesten toch meerdere opdrachten voorspellen De test was toch al voor de foto en laser opdracht want ze wisten dat ze die gingen krijgen toch? Dus heeft best wel wat tijd tussen gezeten toch?

Edit of bedoel je tussen analoge en de test daarna?
Ja ik bedoel tussen analoog en de “voorspeltest”. Soy zat nog niet lang bij Ranomi (want daarvoor Nabil) en toen kwam al de voorspeltest. Eerder werd hier gesteld dat het onlogisch zou zijn als Soy door 2 opdrachten zou switchten van Ranomi naar Jurre als hij al lang op Ranomi zat. Maar mijn stelling is dus dat hij hier kort op zat en het dus niet onwaarschijnlijk is dat hij geswitcht is.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #304 Gepost op: 5-03-2023, 10:50:03 »
Soy zei in niet de mol, dat hij eerst altijd 60% naar zijn gevoel luisterde en 40% naar de feiten. En voor het eerst wist hij echt niet wie de mol is en heeft hij voor het eerst gespreid bij de test.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2023, 10:51:47 door Mol1991 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #305 Gepost op: 5-03-2023, 11:20:40 »
OK dat zou dan verklaren waarom hij Jurre naar de 3e abseilplek wilde leiden. Immers was Ranomi al beneden, dus aan haar kon hij de vraag niet meer goed hebben. De enige op zijn mollijstje die over was, dat was Jurre. Dus ging hij zelf maar gauw als 2e want als 3e wilde hij zeker niet, want dat is zeker fout.

Storm in een glas water dus. Hij had vast het liefst Ranomi als 3e zien gaan maar Jurre was een goede tweede optie.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #306 Gepost op: 5-03-2023, 11:31:11 »
Ze stonden nog gewoon met zijn vieren op het moment dat ze de volgorde bepaalden. Ranomi was nog niet beneden.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #307 Gepost op: 5-03-2023, 11:37:51 »
Bij wijze van spreken.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #308 Gepost op: 5-03-2023, 11:48:23 »
En waarschijnlijk, heeft hij onbewust, omdat hij niet meer wist ook op Daniël gestemd denk ik. Het leek dat het vooral aan de toekomstvragen ligt dat hij niet door ging, maar het kan ook deels de vragen over de eerste opdracht en over de algemeen info van de mol zijn. Dat hij misschien echt volledig verkeerd zat tijdens de test, omdat wat hij zei in niet de mol, ik wist echt niet meer wie de mol is.

Online Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #309 Gepost op: 5-03-2023, 18:14:20 »
En waarschijnlijk, heeft hij onbewust, omdat hij niet meer wist ook op Daniël gestemd denk ik. Het leek dat het vooral aan de toekomstvragen ligt dat hij niet door ging, maar het kan ook deels de vragen over de eerste opdracht en over de algemeen info van de mol zijn. Dat hij misschien echt volledig verkeerd zat tijdens de test, omdat wat hij zei in niet de mol, ik wist echt niet meer wie de mol is.

Soy wilde daarom ook iedereen uit het spel schieten bij de lasergame dan wist hij zeker dat de mol erbij zat. Hij had ingevuld dat de mol geen levens meer had. De volgorde maakte niet zoveel uit, iedereen moest geraakt worden. Helaas lukte het hem niet om Ranomi te raken.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #310 Gepost op: 5-03-2023, 18:28:45 »
Bij wijze van spreken.

Maar Ranomi had ook nog niet de eerste plek geclaimd toen. Soy deed het eerste voorstel - Jurre als derde. En daarna noemde hij het mislukt omdat Daniël 3e stond. Op dàt moment vond hij Daniël dus blijkbaar geen mol en Jurre wel (meer dan Ranomi, want dit was zijn eerste voorstel).

Of Ranomi moet buiten beeld die eerste plek al succesvol geclaimd hebben natuurlijk. Want je weet niet of we begin van de onderhandeling zien (wel dat Daniël vindt dat Soy te veel wil sturen, maar niet of Ranomi daar voor al vroeg of ze eerst mocht).


Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #311 Gepost op: 5-03-2023, 18:41:27 »
Soy zat op Daniël.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #312 Gepost op: 5-03-2023, 18:50:45 »
Ranomi vulde een testvraag in op Daniël bij de finale test.

Re: Wie zit op wie?
« Reactie #313 Gepost op: 5-03-2023, 18:52:56 »
Soy was iets te laat om nog wat vragen op Jurre (in de toekomst) goed te hebben, Ranomi heeft kennelijk iets gespreid.
In ieder geval zaten zowel Soy als Ranomi verkeerd en had Ranomi iets meer goed.  ;D

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #314 Gepost op: 5-03-2023, 19:03:33 »
Soy zat op Daniël.
Soy had gespreid, dus zat niet vol op Daniël. Waarschijnlijk nam hij gewoon alle drie de kandidaten mee, omdat hij het echt niet meer wist. En hij had gespreid zegt hij zelf in de aflevering niet in de mol, toen ze beelden lieten zien net na dat hij afgevallen is.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2023, 19:09:36 door Mol1991 »

Offline Dusss

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #315 Gepost op: 5-03-2023, 19:12:45 »
Dan zou Daniel de mol zijn.
Want Jurre en Ranomi op Daniel, Soy gespreid.

Als Jurre de mol is zou Ranomi eruit zijn gegaan, dan zou Soy voordeel van het spreiden hebben gehad.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #316 Gepost op: 5-03-2023, 19:22:57 »
Zou kunnen, maar hou wel in je achterhoofd dat Soy blijkbaar tijdens dit seizoen voor het eerst echt gespreid had, zei hijzelf en dus elke keer waarschijnlijk volledig fout zat (toen Nabil eruit ging zat hij voor 70% ofzo op hem) en niet meer wist wie de mol is en dat hij deze keuze maakte en waarschijnlijk te weinig informatie had van de echte mol. Ranomi heeft Soy vanaf begin meegenomen bij de test maken en had wat ik weet vanaf begin af aan gespreid. Maar denk dat ze nu inderdaad vol op Daniël zit. Maar dat Soy eruit is bewijst niet dat het nu Daniël moet zijn. Ik denk dat Ranomi net iets beter de test gemaakt heeft.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2023, 19:35:21 door Mol1991 »

Offline JanneMol

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #317 Gepost op: 5-03-2023, 19:41:15 »
Dan zou Daniel de mol zijn.
Want Jurre en Ranomi op Daniel, Soy gespreid.

Als Jurre de mol is zou Ranomi eruit zijn gegaan, dan zou Soy voordeel van het spreiden hebben gehad.

Ranomi zat toch op Soy? Als Soy dan een beetje goed gespreid had heeft zij echt heel veel geluk gehad.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #318 Gepost op: 5-03-2023, 19:43:25 »
Waarschijnlijk hebben de toekomstvragen hem genekt. En waarschijnlijk had hij toch te veel vragen op Ranomi ingezet. Of het ging om tijd, maar meestal wordt dit dan wel gezegd..
« Laatst bewerkt op: 5-03-2023, 20:04:56 door Mol1991 »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #319 Gepost op: 5-03-2023, 20:48:30 »
Soy wilde dat Jurre als derde ging abseilen en niet Daniël en verdenkt dus Jurre.

Ranomi met haar Daniël verdenking is raar. De geboren winnaar laat de winst aan Daniël? Dat is vreemd.

Het beeld dat wordt voorgespiegeld is ‘Jurre kan het niet zijn’.