Auteur Topic: Wie zit op wie?  (gelezen 30741 keer)

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #280 Gepost op: 4-03-2023, 22:34:10 »
Het is zeker ook een keer voorgekomen dat niemand op de mol zat in de finale volgens mij.
Huh wanneer dan?

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #281 Gepost op: 4-03-2023, 22:39:35 »
Het is zeker ook een keer voorgekomen dat niemand op de mol zat in de finale volgens mij.

In de Nederlandse en Vlaamse mol was er in de finale altijd minimaal één kandidaat die de mol goed had.

Offline Deluxenite

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #282 Gepost op: 4-03-2023, 22:41:27 »
Het is zeker ook een keer voorgekomen dat niemand op de mol zat in de finale volgens mij.
Dat was de halve finale tijdens het seizoen met
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
in Vlaanderen. in de finale zaten beide finalisten eindelijk wel juist.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2023, 12:43:55 door Heinz, Reden: spoilertags »

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #283 Gepost op: 4-03-2023, 22:41:56 »
Ik dacht dat er een seizoen geweest was waar niemand goed zat en het uiteindelijk ging om de snelste tijd. Ik weet zo alleen even niet meer welke dat was. Volgens mij wel met bnners en een Nederlandse.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #284 Gepost op: 4-03-2023, 22:43:52 »
Ik dacht dat er een seizoen geweest was waar niemand goed zat en het uiteindelijk ging om de snelste tijd. Ik weet zo alleen even niet meer welke dat was. Volgens mij wel met bnners en een Nederlandse.
niet dat ik weet! En kijk al sinds 2005.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #285 Gepost op: 4-03-2023, 23:00:44 »
Nee dat is er niet geweest

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #286 Gepost op: 4-03-2023, 23:00:49 »
Kan zijn dat ik me dan vergis hoor of zelf een keer op de verkeerde zat. Ik kijk het al vanaf het begin maar heb alle seizoenen maar 1x gezien. Dus is ook allemaal al lang geleden en ik ben ook niet meer de jongste. Ik heb altijd top geheugen gehad maar het begint nu laatste tijd echt wat minder te worden merk ik.
Zat er uiteindelijk wel iemand goed op Dennis? Dat was voor mij toch nog steeds een van de beste mollen.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2023, 23:02:32 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #287 Gepost op: 4-03-2023, 23:02:47 »
Kan zijn dat ik me dan vergis hoor of zelf een keer op de verkeerde zat. Ik kijk het al vanaf het begin maar heb alle seizoenen maar 1x gezien. Dus is ook allemaal al lang geleden.
Zat er uiteindelijk wel iemand goed op Dennis? Dat was voor mij tocb nog steeds een van de beste mollen.
Ja Edo, maar Edo zat wel lang ook op Patrick, en hij switched in de finale naar de goede mol.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #288 Gepost op: 4-03-2023, 23:07:38 »
 
Misschien dat er idd bij die dan sprake is geweest dat dat kon gebeuren ofzo. Dat er idd kandidaten op dezelfde zaten zoals nu.

Ik dacht echt dat het 1x gebeurd was dat ze idd beide fout zaten en dat er dan wordt gekeken naar minste fouten of snelste tijd. Maar dan zal het wel niet anders hadden wel meer mensen dat nog geweten. Haha
« Laatst bewerkt op: 4-03-2023, 23:28:41 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #289 Gepost op: 4-03-2023, 23:15:31 »
Het is nog nooit gebeurd hoor.
Eenmaal dat een finalist pas in de finale op de juiste mol zat.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #290 Gepost op: 4-03-2023, 23:21:19 »
Ja dan zal dat wel met Dennis zijn geweest dan omdat Edo zo laat geswitched is. Want dat was eigenlijk het seizoen wat zo in mijn hoofd opkwam.
Ik zat al vanaf het begin op Dennis met hele theorieën dus we zullen toen idd ook dat wel als optie besproken hebben omdat er pas zo laat mensen op hem zaten.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #291 Gepost op: 4-03-2023, 23:26:00 »
Ranomi vulde een vraag in "Hoeveel pakbonnen had de mol?" Ze vulde 5 in. Daniël was afgegaan met zogezegd 2 bonnen, Jurre had de 4 bonnen van Nabil. Of heeft Jurre er nog een extra gepakt dan? Dan is er toch iets wat wij niet gezien hebben.
Wie had er 5 dan? Zijzelf?
Nu begin ik aan alles te twijfelen.
Daar is hier uitgebreid naar gekeken. Rik zei na afloop van de opdracht dat er 13 van de 15 pakbonnen gepakt zijn. Wij hebben er maar 10 op beeld gezien.  We missen er dus 3. Het viel hier op dat Daniel meer pakbonnen in zijn hand had dan de 2 die de montage doet voorkomen. Het lijkt er nu dus inderdaad op dat Daniel 5 pakbonnen had en de montage hier iets verdoezeld heeft. Waarschijnlijk om hem als finalist een verdachte edit te geven.

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #292 Gepost op: 4-03-2023, 23:26:17 »
Het is volgens mij ook wel eens gebeurd dat de finaletest op tijd aankwam, maar toen zaten ze allebei goed, niet allebei fout. Ik weet zo niet meer uit mijn hoofd welk seizoen, maar volgens mij is het niet heel lang geleden.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #293 Gepost op: 4-03-2023, 23:32:32 »
Het is volgens mij ook wel eens gebeurd dat de finaletest op tijd aankwam, maar toen zaten ze allebei goed, niet allebei fout. Ik weet zo niet meer uit mijn hoofd welk seizoen, maar volgens mij is het niet heel lang geleden.

Ja dat sowieso afgelopen jaar nog toch met Everon ook.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #294 Gepost op: 4-03-2023, 23:37:51 »
Ah, juist. Zo recent dus nog  ;D

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #295 Gepost op: 5-03-2023, 00:05:29 »
De biechten voorafgaand aan de analoge test  van  Soy en Ranomi aflevering 7.

Soy; Mijn hoofdverdachte, Nabil is eruit. En dat is gewoon een soort mind fuck waar je niet doorheen kan komen.Maar ik ben gaan rekenen, de afgelopen dagen.En dan kom ik toch wel heel erg dicht bij iemand...die ik eigenlijk al die tijd heel erg heb vertrouwd. En dat is Ranomi. Ze is altijd heel erg fanatiek, lief, open. En zich heel erg bewust van alles. Maar dat neemt niet weg dat Jurre...degene die altijd voor zichzelf kiest...ook heel goed de Mol zou kunnen zijn.

Ranomi; Soy is eigenlijk vanaf het begin al wel mijn verdachte. Maar hoe beter ik 'm leer kennen, hoe minder ik hem betrap op mollen.Maar juist misschien het gedrag tussen de opdrachten door.Het feit dat hij geen bondje met me wil. 't Feit dat-ie me niet echt opzoekt.Dat vind ik juist verdacht.

Eerder zei Ranomi: Als Jurre de Mol is, is het natuurlijk...geniaal dat hij een afspraak had met zichzelf.Maar ik denk eigenlijk dat hij iemand anders heeft gezien.

Testbiechten van aflevering 8 van Soy en Ranomi:

Ranomi: Van tevoren had ik zo'n gevoel dat ik...of als een van de eersten eruit zou gaan of heel ver zou komen.En inmiddels ben ik heel ver, ik zit bij de laatste vier.Ja, en dan komt de topsporter toch ook weer naar boven...en die topsporter wil winnen,die wil door.

Soy:
Ik was heel blij met één vraag namelijk: Is de Mol de penningmeester ?Toen dacht ik: nou, dit is een hele fijne vraag voor mij...want ja, de Mol is niet de penningmeester. Heb ik in ieder geval één vraag in die test al goed.


 Verder geeft Soy aan dat het gokken en raden is en dat de opdrachten te sturen zijn. Ranomi geeft aan dat ze niet precies meer weet wat ze ingevuld heeft.

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #296 Gepost op: 5-03-2023, 00:10:47 »
Ja en daarbij is het goed om te realiseren dat tussen test 7 en 8 maar 1 opdracht zat.

Wat er denk ik gebeurd is:
- Soy zat op Nabil, wist het daarna niet meer.
- Is in de analoge test op Ranomi gaan zitten (deels gespreid?)
- heeft dit doorgetrokken in de laatste test

Maar heeft zich daarna gerealiseerd dat het toch Jurre moet zijn. Niet onwaarschijnlijk naar mijn idee… bijv doordat hij zich realiseerde dat Anke er op Ranomi uit gevlogen is? Dat kon hij weten door de analoge test… ze waren natuurlijk na 1 opdracht nog niet helemaal voorbereid voor een nieuwe test dus mogelijk had hij die nieuwe info nog niet goed verwerkt..

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #297 Gepost op: 5-03-2023, 00:12:58 »
Misschien dat Ranomi toevallig meer goed had met het gokken op de toekomst. Sowieso als ze op Daniel zit heeft ze waarschijnlijk ook enkele Jurre vragen goed. Want b.v zowel Daniel als Jurre waren af bij lasergamen.

Ik denk dat het best wel close is geweest tussen Ranomi en Soy. We zagen in het doolhof al dat Ranomi eigenlijk nog steeds teveel spreiden. Ze lijkt nu al bij vragen niet meer te weten wat ze ingevuld heeft. Lijkt mij niet dat ze een hele overtuigende test heeft ingevuld. Soy waarschijnlijk ook niet na dat rode scherm en Nabil die eruit moest. Denk dat beide wellicht toch wat onzeker waren en daardoor toch beide fouten hebben gemaakt of teveel gespreid. Dus valt weinig te halen uit hun testen omdat ze niet heel duidelijk en overtuigend op 1 persoon zitten zoals bv Daniel wel.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2023, 00:17:25 door xania »
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #298 Gepost op: 5-03-2023, 00:17:25 »
Ze zal toen nog op Soy gezeten hebben …

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie zit op wie?
« Reactie #299 Gepost op: 5-03-2023, 00:27:10 »
Ja dat sowieso afgelopen jaar nog toch met Everon ook.
En het jaar toen Kim Pieters de mol was en jaar van Renee ook.