Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Op facebook kwam ik tegen dat ook Soy aan badeendjes te linken is. Helaas kan ik de post niet meer vinden dus ik weet niet wie de bron was en er zat een iets andere foto bij dan de foto die ik zelf vond maar zie hier Het is een foto voor de film "Wil de Krokodil" waar Soy een voiceover in doet. De foto op facebook had alleen Soy in beeld en de badeend nog prominenter maar die foto kan ik zo snel ook niet vinden.
Was dat niet de foto van Victor Mids? Die heb ik voorbij zien komen ergens een keer. Zal eens zoeken.Edit: was het deze? Ik kan er geen vinden met Soy, alleen met Victor. Soy en de andere stemacteurs staan bij de palmbomen afgebeeld. Maar toch goed gevonden van je, de badeend is heel overduidelijk aanwezig bij die film!
De film 'Lyle, Lyle, Crocodile' is pas in december in première gegaan, toch? Lijkt me niet dat ze daar nu al hints naar gebruiken. Bovendien heeft het badeendje denk ik niet een hele belangrijke rol heeft in de film zelf, of wel?
Ik denk dat de badeendjes net als de ogen/maskers van vorig seizoen een mooi dwaalspoor zijn.
Bij de Olympische Spelen van 2008 in Peking won Kromowidjojo met de Nederlandse estafetteploeg goud op de 4×100 meter vrije slag
Ranomi die kwam met Pekingeend... in welk bad haalde deze 'badeend' haar eerste gouden plak op de Spelen ooit?
Ja, toch rekening mee houden, en kijken of er op het schip ergens eentje was.
Tot nu toe is Ranomi 100% betrokken bij iedere (verwijzing naar) badeendjes.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
312 gasten en 0 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland