Auteur Topic: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Padvinders  (gelezen 16212 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Padvinders
« Reactie #180 Gepost op: 7-03-2023, 13:35:54 »
Dit wordt allemaal weer opgerakeld? doordat er een finale vraag was over hoeveel pakbonnen 2,4 of 5.
In de antwoorden kan een stukje misleiding zitten? Daniël pakte er ook twee net zoals Ranomi? En Jurre 4 of 5. Dus 1 antwoord slaat niet op een kandidaat. Prima toch.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Padvinders
« Reactie #181 Gepost op: 7-03-2023, 13:57:05 »
Denk dat alle antwoorden wel op de kandidaten slaan. Alleen zag ik niemand ergens verbaasd kijken, dus ik denk zelf dat de kandidaten hebben ze geweten wie er 5 heeft gepakt. Zal hooguit voor ons in de edit minder duidelijk zijn gemaakt. En dan is het het meest aannemelijk dat Daniel dan de 5 binnen had. Ranomi immers naar buiten gekomen.

Of Daniel moet er bijvoorbeeld 4 hebben gehad en Jurre 5 (om de voor ons vermiste 3 te vinden). Maar dat verwacht ik zelf niet.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Padvinders
« Reactie #182 Gepost op: 7-03-2023, 14:01:09 »
Dit wordt allemaal weer opgerakeld? doordat er een finale vraag was over hoeveel pakbonnen 2,4 of 5.
In de antwoorden kan een stukje misleiding zitten? Daniël pakte er ook twee net zoals Ranomi? En Jurre 4 of 5. Dus 1 antwoord slaat niet op een kandidaat. Prima toch.

Vind ik nu ook vossenjager.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Padvinders
« Reactie #183 Gepost op: 7-03-2023, 16:00:08 »
Volgens mij zou dat voor het eerst zijn dat ze een antwoord er bij doen, dat niet van toepassing zou zijn. Daar geloof ik niet zo in.

Dus dan is het meest logisch dat Ranomi er 2 had, Jurre 4 en Daniël dus 5.

Blijft de vraag: wordt Daniël in beeld minder verdacht gemaakt door het te laten lijken dat hij er maar 2 heeft omdat hij de mol is?

Tja, lastig. Ik zit teveel in de Jurre tunnel om dit goed te beoordelen, denk ik.

Offline Autonoompje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Padvinders
« Reactie #184 Gepost op: 9-03-2023, 18:58:33 »
Jurre zegt bij het invullen van de finaletest, dat Daniël in het gedeelte van de Mazerunner liep waar de hoogste bedragen lagen voordat hij afging.

Hoe weet Jurre eigenlijk, dat in dat gedeelte de hoogste bedragen lagen?

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 4] - Opdracht 1: Padvinders
« Reactie #185 Gepost op: 9-03-2023, 19:25:32 »
Jurre zegt bij het invullen van de finaletest, dat Daniël in het gedeelte van de Mazerunner liep waar de hoogste bedragen lagen voordat hij afging.

Hoe weet Jurre eigenlijk, dat in dat gedeelte de hoogste bedragen lagen?
Heel simpel, voorkennis omdat hij de mol is.

Of kan ook nog dat Daniël de mol is en dit leuk aan kandidaten doorgeeft om ze te helpen met de test. ;)