Auteur Topic: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Analoge Test  (gelezen 16879 keer)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Analoge Test
« Reactie #120 Gepost op: 24-02-2023, 08:39:14 »
En als kandidaat kan Soy helemaal niet zeker zijn.......
Hij heeft hoogstwaarschijnlijk het rode scherm gehad.
Zag zijn mol Nabil vertrekken waarbij hij nog hard "nee" schreeuwde.

In de testbiechten is zijn hoofdverdachte Nabil, neigt hij naar een tunnel.
Ranomi heeft hij 1x genoemd bij het spreiden.

Soy blijft verdacht. Misschien toch de mol of een finalist die verdacht neergezet moet worden??


Offline Mollonia

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Analoge Test
« Reactie #121 Gepost op: 24-02-2023, 09:20:11 »
OK maar je moet wel heel zeker zijn om in dit stadium alles op 1 te zetten.
En daar moet dan een reden voor zijn.
Maar wie zegt dat hij alles op Ranomi heeft gezet? Hij zelf niet, hij zegt dat hij Ranomi verdacht vindt, maar dat Jurre het ook heel goed zou kunnen zijn. We zien hem maar 5 vragen beantwoorden, allemaal op Ranomi. Maar dan zijn er nog genoeg vragen over die hij (deels) op Jurre heeft kunnen inzetten. Of op nog iemand anders, want die biechten hoeven helemaal niet de (hele) waarheid te zijn.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Analoge Test
« Reactie #122 Gepost op: 24-02-2023, 10:29:52 »
Volgens Daniwidm op 19-02, in een gekleurde tabel, heeft Soy alle vragen op Ranomi ingevuld.
Vandaar mijn post.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Analoge Test
« Reactie #123 Gepost op: 24-02-2023, 10:38:04 »
Volgens Daniwidm op 19-02, in een gekleurde tabel, heeft Soy alle vragen op Ranomi ingevuld.
Vandaar mijn post.
Dat waren, maar 5 van de 19 vragen wat hij ingevuld heeft. Dus dit zegt niks. Maar ik denk wel dat de meeste vragen net zoals Anke inderdaad op Ranomi ingezet is, anders is de opmerking van Ranomi vreemd dat ze zag dat bij veel vragen haar antwoorden werden aangevinkt en als goed is heeft zij meer antwoorden gezien dan wij. En voor mijn gevoel zeg je dit niet als het, maar 1 persoon is en ze sprak volgens mij in het meervoud dus kandidaten
« Laatst bewerkt op: 24-02-2023, 10:39:38 door Mol1991 »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Analoge Test
« Reactie #124 Gepost op: 24-02-2023, 10:52:16 »
Ja, ik had moeten zeggen: Alle voor ons zichtbare antwoorden.
Maar toch, soms heb je ergens een gevoel bij.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Analoge Test
« Reactie #125 Gepost op: 24-02-2023, 11:04:22 »
Ja, ik had moeten zeggen: Alle voor ons zichtbare antwoorden.
Maar toch, soms heb je ergens een gevoel bij.
Ik ben het er mee eens en heb dit gevoel ook. En ik denk dat Ranomi toen dacht tijdens de test maken ik zie dat Soy en Anke op mij zitten, ben het zeker niet en ik wilde vol op Soy, maar ik kan beter kiezen voor spreiden dan is de kans groter dat ik doorga. Ze is een ongelofelijk slimme kandidaat die goed tegen druk kan door haar zwemcarrière en dus als het goed is helder blijft kunnen denken in een spannend moment en ze houdt van Spelletjes in spelletjes dus zo verzorgt ze ook dat de kandidaten niet door hebben wie ze eigenlijk nou als mol heeft.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Analoge Test
« Reactie #126 Gepost op: 24-02-2023, 14:31:51 »
Volgens Daniwidm op 19-02, in een gekleurde tabel, heeft Soy alle vragen op Ranomi ingevuld.
Vandaar mijn post.

Vergeet niet dat de montage ons dit laat zien, en dus graag wil dat we deze conclusie trekken dat Soy vol op Ranomi zit. Als hij de andere 14 vragen op Jurre heeft ingevuld (stel, we zien het niet en weten het dus niet), dan is de waarheid dus anders.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 7] - Opdracht 3: Analoge Test
« Reactie #127 Gepost op: 14-03-2023, 11:46:39 »
Op de officiële AvroTros website staat 45 minuten.
In een interview met De Telegraaf na de finale is bevestigd dat er geen tijdslimiet was. Dit is goed om te weten. Als er aan het begin van een opdracht niet wordt gesproken over een tijdslimiet dan mogen we er dus vanuit gaan dat die er ook niet is.