Auteur Topic: [Aflevering 5] - Opdracht 1: Altaar Ego  (gelezen 17015 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 1: Altaar Ego
« Reactie #120 Gepost op: 10-02-2023, 19:11:01 »
Op het moment dat Jurre de painter omschrijft met klein puntig baardje, begint zij met "We weten niet of dat uh...." Jurre heeft deze persoon prima omschreven, toch zit ie op een foute plek.
Van deze kerkganger hebben ze geen notitie gemaakt, waarschijnlijk omdat er op het lijstje 'artist' stond en dit een 'painter' was. Op het moment dat hij de kerk binnenkomt zegt Ranomi, waar gaan we deze meneer plaatsen. Het kan heel goed zijn dat Ranomi vergeten was dat dit de artist / painter was. Er lijkt ook wel een beetje stress op dat moment te zijn want er komen alsmaar kerkgangers binnen die geplaatst moeten worden. Zonder aantekeningen wordt het dan lastig.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 1: Altaar Ego
« Reactie #121 Gepost op: 10-02-2023, 19:15:03 »
Over Aunt Susan: mij viel daar juist op dat Anke het niet goed verstaat. Of doet alsof ze het niet goed verstaat. Ze maakt er 'atsoeren' en dan begint de porto te storen.
Anke herhaalt hier precies wat die mevrouw ook zei. Ik hoor haar ook iets als 'artsoeren' zeggen. Maar zoals ik al schreef kreeg ze de kans niet om hierover verder te communiceren met R+D.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 1: Altaar Ego
« Reactie #122 Gepost op: 22-02-2023, 19:06:25 »
Lachen dit. Wat heeft Judas nog in een kerk te zoeken? Hij was er niet. Soy is de Judas. Er hing ook een Kroonluchter (type lamp).

Deze opdracht is mogelijk het selectie moment om te bepalen welke van de vier kandidaten het meest geschikt is voor de afspraak met de mol. Dan is altaar ego zonder mol gespeeld.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Opdracht 1: Altaar Ego
« Reactie #123 Gepost op: 14-03-2023, 11:56:31 »
Ben benieuwd naar wie 'witte broek en geel shirt' heeft verzonnen. Grote kans dat Ranomi het opschreef.
Dezelfde persoon die ook steeds op de porto stond te drukken om de communicatie tussen Anke en Daniel en Ranomi te verstoren.