Auteur Topic: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep  (gelezen 20387 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #20 Gepost op: 25-02-2023, 21:32:44 »
Dit was zo fake allemaal  ::rofl::

De omgevingsbeelden en de dieren waren wel prachtig.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #21 Gepost op: 25-02-2023, 21:34:53 »
Als Jurre nr 2 (van Soy)  wel had gepakt was het 'twist' gedoe op het eind niet gebeurd.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2023, 21:38:42 door Mollem »

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #22 Gepost op: 25-02-2023, 21:37:35 »
Het voelde wel een beetje alsof er wéér een laag aan een opdracht werd toegevoegd waardoor de mol m alleen maar in hoeft e te koppen

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #23 Gepost op: 25-02-2023, 21:37:54 »
Nadat de Mol vorige week met zichzelf ging bellen, was het nu inderdaad wel een beetje te veel van het goede.
Het was overduidelijk dat Jurre zijn thema voor de fotosafari van tevoren had bedacht. En ook dat toespraakje natuurlijk.
Dit is scripted reality en ik krijg er nu wel wat moeite mee...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #24 Gepost op: 25-02-2023, 21:39:02 »
Dat zijn aannames.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #25 Gepost op: 25-02-2023, 21:40:18 »
Dat zijn aannames.

Zolang de finale niet is geweest weten we het niet zeker, maar het ligt er gevoelsmatig wel erg dik bovenop.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #26 Gepost op: 25-02-2023, 21:40:34 »
Dat zijn aannames.

Eens! Kan natuurlijk ook zijn dat hij vanwege zijn beroep gewoon goed is met taal en snel zo’n tekstje in elkaar weet te flansen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #27 Gepost op: 25-02-2023, 21:41:48 »
Het suffe is dat er zo weinig manieren waren om te mollen. Een was als eerste een nul-envelop/vrijstelling pakken en na je te hebben voorbereid heel goed te fotograferen. Tweede was zoals Jurre het deed. Of zie ik iets over het hoofd?

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #28 Gepost op: 25-02-2023, 21:42:06 »
Aannames gebaseerd op ervaren kijken. Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid. Je kunt er bijna niet om heen.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #29 Gepost op: 25-02-2023, 21:42:56 »
Het suffe is dat er zo weinig manieren waren om te mollen. Een was als eerste een nul-envelop/vrijstelling pakken en na je te hebben voorbereid heel goed te fotograferen. Tweede was zoals Jurre het deed. Of zie ik iets over het hoofd?

Eventueel €2000 pakken en slechte foto's maken. Maar dan kan er wel nog €1000 verdiend worden.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #30 Gepost op: 25-02-2023, 21:43:01 »
Dat zijn aannames.

Ja, officieel zijn dit inderdaad nog aannames. Maar ik zou ondanks mijn Pool en het feit dat ik al een hele tijd op Jurre zit, nu bijna gaan bidden dat iemand anders toch nog de Mol blijkt te zijn.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #31 Gepost op: 25-02-2023, 21:43:42 »
Eventueel €2000 pakken en slechte foto's maken. Maar dan kan er wel nog €1000 verdiend worden.

2000 zelfs als de winnaar jouw envelop kiest. Maar goed, zou inderdaad molstrategie kunnen zijn eventueel.

Offline daniwidm

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #32 Gepost op: 25-02-2023, 21:46:20 »
Jurres acteerwerk bij de vrijstelling was echt heel slecht. Alles aan hem schreeuwt mol. Toevallig heeft Jurre het beste thema bedacht, geoefend met fotograferen (duidelijk!) en ook nog een poëtische uitleg erbij voorbereid.
...

Niet te vergeten dat Jurre van te voren het bondje met Soy nieuw leven inblaast. Hij weet dat Soy, gezien diens fotografie kennis, ondanks alle voorbereiding van Jurre, een goede kans heeft om van Jurre te winnen. Zou Soy daar hebben gestaan, als winnaar met de keuze, had Jurre nog wel een teken gegeven om Soy richting de vrijstelling te sturen.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #33 Gepost op: 25-02-2023, 21:50:43 »
Oh ja, die scene met Soy, dat je van het penningmeesterschap af wil, terwijl er flinke informatie te vinden is op het geld, als kandidaat zou je dat nooit doen denk ik. Ook Jurres argument kwam heel zwak over.

Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #34 Gepost op: 25-02-2023, 21:51:49 »
Echt de minste aflevering sinds tijden. Nu iedereen wel duidelijk weet wie de mol is, is de spanning er wel vanaf. De foto opdracht was gewoon saai. Je kon hem op voorhand uittekenen en was gewoon een kopie van het perfecte plaatje. Jurre deed weer de voorspelbare Jurre dingen (Jurre kan niks, tenzij hij als Mol een opdracht moet winnen. Dan is hij ineens extreem goed voorbereid en ad rem) en verder zat er geen enkele spanning in.

Het lijkt wel alsof ze dit seizoen na 5 afleveringen een paar stagiairs de rest van het seizoen hebben laten maken. Ik vind het echt dramatisch

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #35 Gepost op: 25-02-2023, 21:52:13 »
Ook bijzonder veel Jurre flashbacks daar. Dacht bíjna dat ie toch af ging vallen vandaag

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #36 Gepost op: 25-02-2023, 21:53:06 »
Gezellig.

Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #37 Gepost op: 25-02-2023, 21:53:45 »
Ik kan er niks aan doen maar ik vind Jurre gewoon zo leuk. Ik denk dat hij van te voren geoefend heeft met fotograferen.


Jij en ik zijn echt tegenpolen, haha. Ik kan bijna niet naar hem kijken en zapte vanavond bijna weg toen hij weer in beeld kwam met een zwak stuk acteerwerk

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #38 Gepost op: 25-02-2023, 21:56:05 »
Ik heb niks tegen (Mol) Jurre en hij molt volgens het boekje met amper geld in de pot gebracht en amper kandidaten die hem verdenken. Het is alleen jammer dat opdrachten zoals deze weinig diverse molmogelijkheden bieden. Ja, dan gaat het er dik op liggen.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #39 Gepost op: 25-02-2023, 21:57:26 »
Ik heb niks tegen (Mol) Jurre en hij molt volgens het boekje met amper geld in de pot gebracht en amper kandidaten die hem verdenken. Het is alleen jammer dat opdrachten zoals deze weinig diverse molmogelijkheden bieden. Ja, dan gaat het er dik op liggen.
Eens!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.