Auteur Topic: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep  (gelezen 19790 keer)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #40 Gepost op: 25-02-2023, 22:01:31 »
Ja, Jurre zelf kan er niet zo veel aan doen. Dat is zo.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #41 Gepost op: 25-02-2023, 22:02:05 »
Eens. Dat probeerde ik in het Jurre topic ook te zeggen. Jurre moet het ook maar doen met de opdrachten die hij krijgt en die zijn helaas nogal eenzijdig qua molmogelijkheden. Ik had Jurre meer diversere opdrachten gegund, want volgensmij is hij wel een goede mol en heeft hij er lol in.

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #42 Gepost op: 25-02-2023, 22:02:40 »
Ik heb niks tegen (Mol) Jurre en hij molt volgens het boekje met amper geld in de pot gebracht en amper kandidaten die hem verdenken. Het is alleen jammer dat opdrachten zoals deze weinig diverse molmogelijkheden bieden. Ja, dan gaat het er dik op liggen.

Hier sluit ik me bij aan. Bij veel opdrachten was dat het geval dit seizoen (en eerdere seizoenen).

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #43 Gepost op: 25-02-2023, 22:06:12 »
Opzich vond ik het wel een prima opdracht. Iets meer voor in de finale wellicht als er nog maar 3 kandidaten zijn en de opdrachten nog lastiger zijn. Maar dan kon je weer niet met troeven werken.

Maar dat dit nou een dik half uur moest duren....
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #44 Gepost op: 25-02-2023, 22:07:40 »
EN.... Plotseling blijkt Jurre in goed Engels een heel verhaal te hebben voorbereid.
Wat een tegenstelling met de stoelendans waar we hem niet één correcte zin in het Engels hebben horen zeggen. ::rofl::

Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #45 Gepost op: 25-02-2023, 22:07:59 »
Wat kan Jurre ineens goed fotograferen???? Aangezien hij wat afleveringen niet wist hoe hij z’n toestel moest houden..  ;D

Ik denk dat hij goed voorbereid was, misschien niet eens met eigen foto’s..

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #46 Gepost op: 25-02-2023, 22:09:21 »
Zat ik ook al te denken. Dit is allemaal zo slecht dat t waarschijnlijk niet eens zn eigen foto’s zijn.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #47 Gepost op: 25-02-2023, 22:09:57 »
 ::) ::)

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #48 Gepost op: 25-02-2023, 22:10:08 »
Wat kan Jurre ineens goed fotograferen???? Aangezien hij wat afleveringen niet wist hoe hij z’n toestel moest houden..  ;D

Ik denk dat hij goed voorbereid was, misschien niet eens met eigen foto’s..

Ik mag toch hopen dat dit zijn eigen foto’s zijn. Zou het niet oké vinden als dit foto’s van een ander zouden zijn.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #49 Gepost op: 25-02-2023, 22:16:49 »
Zeiden wij hier thuis ook, dat het foto’s van een ander zijn. Zou zelfs nog kunnen dat het jurylid opdracht had gekregen om Jurre te laten winnen.

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #50 Gepost op: 25-02-2023, 22:22:38 »
EN.... Plotseling blijkt Jurre in goed Engels een heel verhaal te hebben voorbereid.
Wat een tegenstelling met de stoelendans waar we hem niet één correcte zin in het Engels hebben horen zeggen. ::rofl::

Precies de reden dat hij het nu opgeschreven had waarschijnlijk, hij weet ongetwijfeld zelf ook wel hoe abominabel zijn Engels is. Soy deed het trouwens gewoon in het Nederlands, blijkbaar mocht dat ook.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #51 Gepost op: 25-02-2023, 22:25:02 »
Dat vind ik wel érg wantrouwig zeg. Ik geloof ook wel dat bepaalde executies waarbij iedereen door was doorgestoken kaart waren en bijvoorbeeld in de molwissel, maar ik ga er echt volledig vanuit dat dat gewoon Jurres eigen foto's waren. Dat hij van te voren al had geoefend, sure, dat hoort al vanaf seizoen 1 bij het spel. Maar het gaan echt wel zijn eigen foto's en een eerlijke winst zijn.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #52 Gepost op: 25-02-2023, 22:31:06 »
#dierenkontenfotogate Nee, die foto's heeft hij heus wel zelf gemaakt. Ik moet toegeven dat ik Daniël zijn foto's wel sterker vond.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #53 Gepost op: 25-02-2023, 22:45:14 »
Kijk, al vanaf het begin lijkt Daniel af te stevenen op de overwinning, Ranomi en Soy zitten vastgeroest op de verkeerde mol. De makers willen graag een spannende finale, dus geven ze veel weg aan het eind: Jurre heeft té veel geluk, én hij zorgt voor geld uit de pot, zal dat Soy en Ranomi niet wakker schudden? Hopelijk en dan wordt het toch nog spannend misschien.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2023, 22:55:13 door Run »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #54 Gepost op: 25-02-2023, 22:48:29 »
Precies de reden dat hij het nu opgeschreven had waarschijnlijk, hij weet ongetwijfeld zelf ook wel hoe abominabel zijn Engels is. Soy deed het trouwens gewoon in het Nederlands, blijkbaar mocht dat ook.

Als hij eerst geen correct Engels spreekt en nu plotseling wel, kan het niet anders dat iemand dit voor hem heeft opgeschreven.
Anders heeft hij lopen mollen bij de stoelendans.

Geloof wel dat dit zijn eigen foto's waren, denk niet dat de regie zover gaat om de foto's voor hem te (laten) maken. We moeten niet TE achterdochtig worden.
Geloof wel dat hij geoefend heeft.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #55 Gepost op: 25-02-2023, 22:52:07 »
Wel opvallend dat Jurres tekstje op een mol envelop stond ipv op een wit papiertje. Hoe komt hij daaraan?

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #56 Gepost op: 25-02-2023, 22:59:37 »
Ik neem aan dat hij de tekst op de envelop heeft geschreven waar ze aan het begin van de opdracht er een van moesten kiezen.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #57 Gepost op: 25-02-2023, 23:13:06 »
Geloof ik niks van dat hij dat zelf heeft gedaan

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #58 Gepost op: 25-02-2023, 23:15:11 »
Ranomi blijkt net als ik zelf sterrenbeeld leeuw te zijn.

Als de Leeuw dus voor haar staat, dan is de giraf voor Soy met ze rode haar en dikke reed van het nijlpaard voor Daniel... ::rofl:: en dan ontbreekt er dus een de reed waar we allemaal naar opzoek zijn. De reed van de mol.

Al toen ik zo die foto's zag dacht ik meteen Jurre wil zeggen: julie kunnen me reed kussen :-X die van de mol of de winnaar
« Laatst bewerkt op: 25-02-2023, 23:27:35 door Pierce_Brosnan »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Focusgroep
« Reactie #59 Gepost op: 25-02-2023, 23:17:13 »
 ::rofl::

Daar hebben we hier zelfs een (zeer zelden gebruikte) smiley voor: ::kissass::