Auteur Topic: [Aflevering 10] - Ontknoping  (gelezen 7166 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #60 Gepost op: 12-03-2023, 12:15:49 »
Nee, het was een poging tot humor. (Kontfoto's Jurre.) :P

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #61 Gepost op: 12-03-2023, 12:22:19 »
Nabil is de enige man die een beetje fatsoendelijk gekleed is. Prachtige outfit.

Jurres vlinderstrik vond ik leuk! En bij de dames de outfit van Sarah verschrikkelijk.
...maar soms even niet :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #62 Gepost op: 12-03-2023, 12:31:47 »
Een ontknoping zoals we hem gewend zijn geworden sinds de live ontknoping vanuit vondel CS. En met het overduidelijk mollen in de montage laten zitten voelde het als een bevestiging in plaats van iets verrassends. Ik was gisteren bij een concert dus vanochtend teruggekeken. Maar met het publiek word nog steeds weinig gedaan en dat vind ik zonde. Waarom wel vooraf bij de aankondiging van het land en niet nu als je mensen uitnodigt? Met notabene een vip vak.. regel dan een vip vak binnen zou ik zeggen.

Annick / Anke en Nabil zagen er tip top uit. En zoals ze nu gekleed waren past meer bij de finale vorige week, heeft meer sjieks dan 4/5 lagen kleding  :P Jurre als mol vind ik net als Kees Tol als mol. Lekker er helemaal voor gaan en ala Dennis Weening dat alleen Daniel op hem gestemd heeft is een prima resultaat als mol. Het weinig verrassingseffect ligt hem meer dat de montage de streken van Jurre er gewoon in gelaten heeft bij de afleveringen zelf.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline EdAnt

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #63 Gepost op: 12-03-2023, 12:36:04 »
Nee, het was een poging tot humor. (Kontfoto's Jurre.) :P

 ;)

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #64 Gepost op: 12-03-2023, 16:20:10 »
Superleuk! ik had Jurre pas bij afl 4 of 5 in de smiezen, dus ik vond hem er minder bovenop liggen als de mollen van de laatste paar jaar. Ook alleen maar door Daniel ontmaskerd dus in mijn ogen heeft hij het goed gedaan als mol.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #65 Gepost op: 13-03-2023, 03:53:34 »
een van de betere live finales, fijne sfeer.
top dat we hoorden over mol tactieken, die uiteindelijk verandderd zijn, zoals de eerste opdracht, heel fijn als iets niet lukt, maar wij wel een plan horen.
ook leuk dat daniel vaker met jurre liep te plagen ;p
uiteindelijk niet veel verbazing/verrassingen voor mij na een lange intro gedoe, maar vond het praatstukje met everon wel supertof om te zieen.
Passend einde voor het seizoen ::joehoe::

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #66 Gepost op: 13-03-2023, 09:37:37 »
Goed gedaan molletje Jurre, ook al hebben we de meeste dingen dan al tijdens de uitzendingen gezien het blijft leuk om te kijken. Ook de reacties van de kandidaten. En wat Daniël ook zei in de uitzending, een deel van Nederland zat dan wel goed, maar het is zo knap dat Jurre, maar door één kandidaat als mol aangevinkt is bij de 20ste vraag, Jurre mag super trots zijn. En Daniël gefeliciteerd.

En ik wist het dat Soy echt veel geluk had en de meeste momenten wist ik wel, maar bij de analoge test had ik het niet gedacht dat zo weinig verschilde. Maar de test met toekomst vragen is niet genoemd dus ik ga hiervan uit dat hij er echt slechter voorstond, want als de toekomst vragen het verschil maakte had Rik het wel gezegd denk ik.

Enige minpunt aan de ontknoping was je zag oud kandidaten heel duidelijk in beeld, maar familie en vrienden van de kandidaten niet, misschien wilde ze dit niet, maar dat viel mij op. Ik zag wel de moeder van Jurre tussen het publiek en volgens mij zijn zussen en de man van Ranomi. En nu lijkt soort BN’ers feest. Ook al weet ik ook wel dat Soy ook een bekende vriendin heeft en Ranomi een bekende man heeft, maar toch.


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #67 Gepost op: 13-03-2023, 10:19:50 »
Mooie slotaflevering! Met een fantastisch shot waarin de 3 finalisten rond de telefoon stonden. Ruim tijd voor de molacties, gelukkig geen publieksinterviews. Jurre was gewoon een goede mol, gezien enkel Daniël hem doorhad. En ook bij het publiek was hij door een behoorlijk deel niet ontmaskerd... (mijn moeder was een van degenen die eigenlijk nog dat Ranomi het was)
Enige kleine minpuntjes: het duurde wat te lang voor het echt ging beginnen, en ik vind het altijd wel leuk om in beeld al te zien welke hints er naar de mol in de serie zaten. Dat lijkt me ook leuk voor degenen die niet online kunnen/willen kijken...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 10] - Ontknoping
« Reactie #68 Gepost op: 13-03-2023, 15:09:31 »
Leuk feitje voor de mensen die het nog niet weten, maar Ranomi is net voor het eind geswitched naar Daniël. Ze zat eerst op Soy, maar de laatste weken (vanaf aflevering 7) zat ze op Jurre (de 20ste vraag nooit op hem ingevuld), maar toen kregen ze ineens een telefoontje van de mol en dacht ze: het is Daniël. De stem vertelde dat de mol en zij dezelfde strategie hebben. En met Daniël heeft ze veel overeenkomsten. Ze kennen het spel heel goed,  ze waren mega fanatiek en ze zaten op het tactische. Toen dacht ze: het moet Daniël zijn.

Ze dacht in het begin dan wel Daniël is de mol of de winnaar, maar verder niet tot het laatste telefoontje. En was het voor ons best logisch dat we dachten huh sinds wanneer zit Ranomi op Daniël om deze reden dus.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2023, 15:24:21 door Mol1991 »