Auteur Topic: [Aflevering 2] - Afgelopen?  (gelezen 6295 keer)

Offline BertN

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Afgelopen?
« Reactie #40 Gepost op: 17-01-2024, 20:50:25 »
Ik heb deze aflevering een (dikke) onvoldoende gegeven bij de poll , 1e opdracht net wel/geen voldoende en  2e zelfs een 4.

Belangrijkste is dat de regels niet uitgelegd worden, zelfs niet na afloop van de opdracht. Familieleden wilde zelfs doorspoelen een keer toen de beelden van uitzitten in beeld kwamen het was onduidelijk wat de bedoeling was , en wat in beeld kwam was ook niet mooi gefilmd , geen shots van dat je door hebt dat de opdrachten met elkaar te maken hebben (klimmen/zitten) .. maar ook niet mooie shots van de faciliteiten of drankjes , niks , nada ..

En bij klimmen kon niet eens dezelfde uitleg er van af die de kandidaten wel gehad hebben , wat in absoluut minimum moet zijn , dat de kijkers net zo veel (of meer) weten dan de kandidaten wat betreft regels en overzicht ... de kandidaten hebben weer voordeel dat ze dingen zien die voor kijkers zijn weggeknipt. ...
Voor mij hoort dat de norm te zijn .. enkel bij extreme fuck-ups waarbij de mol al met zekerheid onthuld zou worden mag hier van afgeweken worden vind ik.


Dus slechtste aflevering in jaren.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2024, 20:52:14 door BertN »

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Afgelopen?
« Reactie #41 Gepost op: 17-01-2024, 21:51:29 »
Ook de bergbeklimming had spannender in beeld gebracht mogen worden, vind ik. Ben het eens met wat bij Moltalk werd gezegd, het leek zo meer op een wandelingetje.

Offline JannekeSDG

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Afgelopen?
« Reactie #42 Gepost op: 18-01-2024, 12:27:05 »
 ??? We moeten ook altijd weer een oordeel hebben. Wees ff blij met weer zo'n seizoen en geen oorlog of grote ellende  in ons land. Luxe problemen die hebben we. Grr ???

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 2] - Afgelopen?
« Reactie #43 Gepost op: 18-01-2024, 20:51:49 »
Rik had het over luilakken.
Justin uit Volendam weet daar alles van.
Tooske woont in Bloemendaal, daar is ook luilak en een luilakmarkt.
Rik had het over alle prive gegevens weten van je medekandidaten.
Dat kan hinten op shownieuws, waar prive gegevens van bn' ers onder de loep genomen worden.

Offline daniwidm

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Afgelopen?
« Reactie #44 Gepost op: 19-01-2024, 00:48:33 »
Kritiek op de kritiek, haha nice!

Wat je moet beseffen, is dat veel mensen het programma toch voor het puzzel-element kijken.
Ja, aflevering 2 was zeker weer mooie en vermakelijke tv, zelfs goed bedachte opdrachten met twists en laagjes. Maar er moet wel iets te puzzelen vallen, anders kunnen we ook 3 op reis gaan kijken.  ::)

Voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat ik de mol wil kunnen onthullen in aflevering 2. Maar ik wil wel waardevolle info hebben voor wat plus en minpunten te kunnen zetten. Montage en gebrek aan uitleg laten dit al heel lang vaak niet toe.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - Afgelopen?
« Reactie #45 Gepost op: 19-01-2024, 14:20:41 »
Case closed hoop ik  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Cornelis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - Afgelopen?
« Reactie #46 Gepost op: 20-01-2024, 11:24:41 »
Het is nu afgelopen?! Alle ogen nu gericht op aflevering 3! ::bravo::
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!