Auteur Topic: WIDM 2024  (gelezen 80044 keer)

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
WIDM 2024
« Gepost op: 11-03-2023, 22:37:25 »
Seizoen 23 is ten einde, dus we kunnen nu officieel vooruitblikken op 2024! Wat zijn jouw wensen en verwachtingen? Wie gaan we als het aan jou ligt terugzien in seizoen 24? En in welk decor? Pak je glazen bol er maar bij!  ;D

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: WIDM 2024
« Reactie #1 Gepost op: 11-03-2023, 22:41:53 »
Als we dan toch landen gaan herhalen opteer ik voor een nieuw seizoen in Japan

Indien niet: India, Zuid-Korea, Oman, Scandinavië incl Finland, Peru (zal nu wel niet gaan), Griekenland, of de plannen voor Marokko weer uit de kast trekken

Qua kandidaten maakt het me eigenlijk niet zoveel uit
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: WIDM 2024
« Reactie #2 Gepost op: 11-03-2023, 22:43:55 »
Ik heb wel een paar wenskandidaten, maar van twee weet ik dat ze al gevraagd zijn en geweigerd hebben om mee te doen  ::rofl::
Woosie down?

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2024
« Reactie #3 Gepost op: 11-03-2023, 22:51:34 »
Terug naar de basis. Lekker dicht bij huis. Scotland of Ierland.
En meer roadtrips. Doen ze bij de Mol België ook.

En meer lagen in het spel.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: WIDM 2024
« Reactie #4 Gepost op: 11-03-2023, 22:53:02 »
Oh en heel eerlijk? Ik vind het ook wel weer tijd voor een wisseling van de wacht qua presentator :-X
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: WIDM 2024
« Reactie #5 Gepost op: 11-03-2023, 22:57:01 »
Oh en heel eerlijk? Ik vind het ook wel weer tijd voor een wisseling van de wacht qua presentator :-X

Heus? Ik vind Rik wel prettig, eerlijk gezegd. Ik heb hem eerder vergeleken met zijn NOS-voorganger Gerard Arninkhof: niemand tot last.

Maar als er ook maar een waterkansje is dat Karel terug zou keren, gaat Rik onmiddellijk met de vuilnisman mee.
Woosie down?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM 2024
« Reactie #6 Gepost op: 11-03-2023, 22:58:15 »
Maar als er ook maar een waterkansje is dat Karel terug zou keren, gaat Rik onmiddellijk met de vuilnisman mee.

Dat kan respe- eh, vriendelijker hè! ::) ::rofl::

Edit: En een algemene opmerking: let er op dat dit niet een feedbacktopic voor WIDM 23 wordt, want dat is er namelijk ook al.

Offline Cornelis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #7 Gepost op: 11-03-2023, 22:59:26 »
Ik zou wel eens een keer een ‘winter’ seizoen willen in het noorden van Noorwegen, Finland en Zweden. Opdrachten met Huskies en ijsvissen. Van mij mogen ze weer eens onbekende Nederlanders mee laten doen.  ::joehoe::
Zei je nou Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2024
« Reactie #8 Gepost op: 11-03-2023, 23:07:48 »
Ik zou wel eens een keer een ‘winter’ seizoen willen in het noorden van Noorwegen, Finland en Zweden. Opdrachten met Huskies en ijsvissen. Van mij mogen ze weer eens onbekende Nederlanders mee laten doen.  ::joehoe::

Ik meen dat het seizoen in IJsland niet erg in de smaak is gevallen bij de makers en kandidaten, omdat het écht steenkoud was. Ik verwacht dat ze daarom niet snel weer terug zullen gaan naar een ijskoude omgeving, haha!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM 2024
« Reactie #9 Gepost op: 11-03-2023, 23:21:59 »
Ook dat valt voor mij een beetje in de betutteling van het programma, het zou geen drol uit moeten maken waar je het spel speelt. En aangezien de kandidaten niet van te voren zullen weten waar de reis naar toe gaat zouden ze ook geen eerste keuze mogen hebben.
Oh ja en in de zomer is het in de rest van Scandinavië redelijk te behappen hoor.

IJsland was gewoon koud omdat het een los eiland is met flinke ijswind van zee en dichter bij de noordpool is dan het zuiden van zweden/noorwegen. Waarom denk je dat er maar 370.000 mensen wonen.  ::rofl::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: WIDM 2024
« Reactie #10 Gepost op: 11-03-2023, 23:28:20 »
Ook dat valt voor mij een beetje in de betutteling van het programma, het zou geen drol uit moeten maken waar je het spel speelt. En aangezien de kandidaten niet van te voren zullen weten waar de reis naar toe gaat zouden ze ook geen eerste keuze mogen hebben.
Oh ja en in de zomer is het in de rest van Scandinavië redelijk te behappen hoor.

IJsland was gewoon koud omdat het een los eiland is met flinke ijswind van zee en dichter bij de noordpool is dan het zuiden van zweden/noorwegen. Waarom denk je dat er maar 370.000 mensen wonen.  ::rofl::

Hoewel ik hartgrondig vind dat de kandidaten (weer) wat meer zouden mogen afzien, hoeft IJsland of een ander poolachtig land nou ook weer niet. Niet eens zozeer vanwege de opdrachten in de kou, maar vooral omdat er ontzettend veel gewacht en overgeschoten moet worden. Dat is voor niemand leuk.
Woosie down?

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: WIDM 2024
« Reactie #11 Gepost op: 11-03-2023, 23:39:32 »
Waarom moet er dan veel gewacht en overgeschoten worden?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: WIDM 2024
« Reactie #12 Gepost op: 11-03-2023, 23:40:31 »
Waarom moet er dan veel gewacht en overgeschoten worden?

Omdat het een televisieprogramma is. Uit verschillende terugblikken en interviews die teruggaan tot de prilste seizoenen blijkt dat zo'n opnamedag neerkomt op heel veel wachten en het overdoen van shots die er niet helemaal naar wens op staan.
« Laatst bewerkt op: 11-03-2023, 23:44:30 door Michmol »
Woosie down?

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: WIDM 2024
« Reactie #13 Gepost op: 11-03-2023, 23:51:46 »
Waar maakt me geen zak uit...

Maar mogen nu eindelijk Kees Boot en Anniko van Santen eens meedoen??

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: WIDM 2024
« Reactie #14 Gepost op: 11-03-2023, 23:57:43 »
Hoewel ik hartgrondig vind dat de kandidaten (weer) wat meer zouden mogen afzien, hoeft IJsland of een ander poolachtig land nou ook weer niet. Niet eens zozeer vanwege de opdrachten in de kou, maar vooral omdat er ontzettend veel gewacht en overgeschoten moet worden. Dat is voor niemand leuk.
Maar ze hoeven niet eens per se naar het noordelijkste puntje van Zweden/Noorwegen/Finland te reizen. En wat ik al zeg, in de zomer is het daar gewoon rond de 10 graden, als je dat niet kunt overleven...

Nu ben ik het met je eens dat ik een scandinavisch land, alhoewel heel mooi qua landschap. Mij niet bepaald geschikt oogt voor een leuk widm seizoen. Vraag me niet waarom, het is gewoon een voor gevoel.

Als we het hebben over het hergebruiken van locaties, wil ik de grap van Michmol van vorig jaar wel even hergebruiken:
Is er na Hawaï in 1959 nog eentje bijgekomen dan?  ;D

Als zijnde een referentie naar dat ze in een andere Amerikaanse staat zouden reizen. Ik bedoel als de Vlamingen naar Arizona gaan, waarom zouden wij dan niet naar New Mexico, Kansas of Oklahoma kunnen?
« Laatst bewerkt op: 11-03-2023, 23:59:22 door DRenziboy »
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline squirleon

  • Forumlid
Re: WIDM 2024
« Reactie #15 Gepost op: 12-03-2023, 00:10:51 »
Omdat het een televisieprogramma is. Uit verschillende terugblikken en interviews die teruggaan tot de prilste seizoenen blijkt dat zo'n opnamedag neerkomt op heel veel wachten en het overdoen van shots die er niet helemaal naar wens op staan.

Ik snap niet wat dat met de keuze voor het land te maken heeft. Tenzij je bedoelt dat het wachten in de kou niet fijn is, maar dan was dat uit jouw post voor mij niet duidelijk.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: WIDM 2024
« Reactie #16 Gepost op: 12-03-2023, 00:14:16 »
Ik snap niet wat dat met de keuze voor het land te maken heeft. Tenzij je bedoelt dat het wachten in de kou niet fijn is, maar dan was dat uit jouw post voor mij niet duidelijk.

Werkelijk? Het gesprek ging over opnames in poolachtige landen. Ik zei letterlijk: "Niet eens zozeer vanwege de opdrachten in de kou, maar vooral omdat er ontzettend veel gewacht en overgeschoten moet worden. Dat is voor niemand leuk." Voor de duidelijkheid had ik wellicht het woord 'buiten' moeten invoegen tussen 'veel' en 'gewacht'.
Woosie down?

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: WIDM 2024
« Reactie #17 Gepost op: 12-03-2023, 00:39:04 »
Als we dan toch landen gaan herhalen opteer ik voor een nieuw seizoen in Japan

Indien niet: India, Zuid-Korea, Oman, Scandinavië incl Finland, Peru (zal nu wel niet gaan), Griekenland, of de plannen voor Marokko weer uit de kast trekken

Qua kandidaten maakt het me eigenlijk niet zoveel uit

Ik hoop op Slovenië. Prachtige natuur daar en interessante cultuur.
En als-je-blieft een nieuwe wind door de opdrachten. Meerlagig, meer psychologische spanning, meer reden voor kandidaten om 'rogue' te gaan en middels eigenbelang de boel te saboteren. Iets meer creativiteit. Hopelijk wil Stefano Keizers/Gover meedoen in de toekomst
« Laatst bewerkt op: 12-03-2023, 00:44:34 door Nat007 »

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: WIDM 2024
« Reactie #18 Gepost op: 12-03-2023, 01:19:22 »
Waarom zouden kandidaten de boel moeten gaan saboteren ?   Dat is toch de taak van een mol  ::hypocriet::

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: WIDM 2024
« Reactie #19 Gepost op: 12-03-2023, 02:01:06 »
Hopelijk wil Stefano Keizers/Gover meedoen in de toekomst

O. Mijn. God. Nee. ::hand::
Woosie down?