Auteur Topic: WIDM 2024  (gelezen 2194 keer)

Offline Joey94

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #40 Gepost op: 15-03-2023, 16:37:02 »
Nieuw-Zeeland zie ik ook nog heel graag een keer, maar denk ook dat die nog even bewaard wordt. Misschien 2025 of (als het programma dan nog bestaat) in 2030. Voor 2024 zie ik momenteel de grootste kansen voor de westkant van Canada (oostkant is al geweest, en opnieuw eenzelfde land bezoeken wordt niet geschuwd is gebleken). Noord-Amerika is namelijk sinds 2017 niet meer voorgekomen. En anders een ander land in Midden-Amerika of Zuid-Amerika (sinds 2019 niet meer voorgekomen). Ik hoop nog steeds heel erg op Peru, maar ik denk dat ze die nog even links laten liggen met de onrust daar. Ook ik zie Ecuador dan wel zitten met de finale op de Galapagoseilanden of anders Chili met de finale op Paaseiland.

Zelf hoop ik ook ooit nog op het onbekende Midden-Azië (Turkmenistan, Oezbekistan, Kyrgyzstan, Tajikistan, Kazachstan). Ruben en Olcay zijn met Almaty daar nog het dichtstbij geweest haha.

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 16-03-2023, 15:51:25 »
Noorwegen, Finland of Zweden.  En dan het liefst Noorwegen, die fjorden lijken me een prachtig decor voor WIDM.

Offline bmol

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 17-03-2023, 00:09:05 »
Mijn lijstje!

Rob Goossens
Nick Schilder
Paul de Leeuw
Lieven Scheire
Johan Fretz

Socha Duysker
Anniko van Santen
Dieuwertje Blok
Maike Meijer
Amyae Aharouay
« Laatst bewerkt op: 17-03-2023, 00:11:33 door bmol »

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #43 Gepost op: 17-03-2023, 10:41:14 »
Als ze binnen Europa zouden willen blijven zou een combinatie Malta/Sicilië perfect zijn! Of Malta/Cyprus!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

• Moderator WIDM
  • Forum Moderator
  • Proost, Heinz!
« Reactie #44 Gepost op: 17-03-2023, 10:54:23 »
Als je Rik zo hoorde willen ze juist niet in Europa blijven. Ze vonden het juist zo fijn om weer uit te kunnen pakken na de "coronareeksen" in Europa. (Ik vond de Europese reeksen zeker niet minder.)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #45 Gepost op: 17-03-2023, 12:18:50 »
Ik zie het programma ook liever buiten Europa, maar als ze ooit weer binnen Europa zouden gaan... Daarbij ligt Malta voor de kust van Tunesië en is Cyprus als je het officieel zou zien geen Europa...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 17-03-2023, 13:59:20 »
Ik zag de nodige WIDM deelnemers bij de Slimse zitten: Manuel, Anniek, Paula. Dus wie weet of we kandidaten van de Slimse 2023 zien in WIDM 2024.

Abel van Gijlswijk (zanger punkband Hang Youth)
Annefleur Schipper (vaste rubriek Khalid & Sophie, podcast Lesbische Liga)
Boban Benjamin Braspenning (cabaretier)
Camiel Meiresonne (zanger Son Mieux)
Cindy Hoetmer (schrijver)
Erik van Looy (presentator De slimste Mens België)
Guido Spek (acteur, oud-GTST en zanger)
Hanneke van der Werf (D66-kamerlid)
Haroon Ali (journalist/schrijver)
Janke Dekker (musicalacteur, Stichting Mores)
Marjon de Hond (weervrouw RTL)
Marlou van Rhijn (Paralympisch kampioen, the Blade Babe)
Martin Rombouts (dichter)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Maya van As (cabaretduo Vlamousse)
Meester Jesper (onderwijzer met TikTok kanaal)
Milou Deelen (feministisch journalist)
Queeny Rajkowski (VVD-kamerlid)
Quinty Misiedjan (YouTuber)
Sarah Neutkens (componist, schrijver, model, beeldend kunstenaar)
Thijs van de Meeberg (cabaretier)
Thomas Brok (YouTube/influencer)
Tim de Wit (ex-correspondent Groot-Brittannië)

Mij lijken Guido Spek, Marlou van Rhijn, Martin Rombouts, Matyas Bittenbender, Quinty Misiedjan wel wat als deelnemers. En qua land: ik blijf bij Nieuw Zeeland. Al zit je met mei-juni opnames richting hartje winter te gaan. En zou je eigenlijk november - december willen gaan (begin zomer) maar dat is te kort dag met monteren voor januari. Nu weet ik niet meer wat de opnametijd was voor Australië 1999 en 2005 dus het hoeft geen belemmering te zijn. Van mij part mogen ze ook we starten in januari opschuiven naar starten in maart als je een keer een ander land weet te vinden op het zuidelijk halfrond.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mit

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 20-03-2023, 22:41:48 »
Het zou mij niet verbazen als, in navolging van Ranomi, de net met topsport gestopte Irene Wust of Sven Kramer dit seizoen mee doet.