Auteur Topic: WIDM 2024  (gelezen 80045 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM 2024
« Reactie #20 Gepost op: 12-03-2023, 02:13:23 »
Werkelijk? Het gesprek ging over opnames in poolachtige landen. Ik zei letterlijk: "Niet eens zozeer vanwege de opdrachten in de kou, maar vooral omdat er ontzettend veel gewacht en overgeschoten moet worden. Dat is voor niemand leuk." Voor de duidelijkheid had ik wellicht het woord 'buiten' moeten invoegen tussen 'veel' en 'gewacht'.
Scandinavië is prachtig buiten ::jaja:: (En ze schijnen er tussen alle bossen in ook wel hier en daar een binnen te hebben ;))

Ik ben voor een roadtrip naar de Noordkaap volgend seizoen ::bravo:: En ik heb in mijn inmiddels ondergesneeuwde topic 'De Mol moet de trein nemen' al aangegeven dat ik denk dat een seizoen binnen Europa totaal niet ten koste gaat van de kwaliteit van het spel. Scandinavië lijkt me uitermate geschikt voor een nieuw seizoen, al helemaal omdat die hoek van Europa nog nooit goed onderzocht is. In tegenstelling tot IJsland vind je in Noorwegen, Zweden en/of Finland genoeg variatie qua natuur én stad, zonder dat dat platgelopen hoeft te zijn door Nederlanders. Niet meer dan Kaapstad bijvoorbeeld. En in de zomer is zelfs het Noorden heel goed te doen en kan het - in extremen aangewakkerd door klimaatverandering - zelfs boven de 30 graden worden.
...óf niet!

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: WIDM 2024
« Reactie #21 Gepost op: 12-03-2023, 11:21:39 »
Rick gaf aan dat de kandidaten al geselecteerd zijn, dus het grote speuren kan beginnen.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: WIDM 2024
« Reactie #22 Gepost op: 12-03-2023, 13:39:35 »
O. Mijn. God. Nee. ::hand::

 ::rofl::  Hij is wel erg veel op TV de laatste tijd natuurlijk. Maar goed, een atypische kandidaat die flink onregelend is in ieder geval en tegen dat hele groepseffect in handelt

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM 2024
« Reactie #23 Gepost op: 12-03-2023, 20:02:28 »
Ik meen dat het seizoen in IJsland niet erg in de smaak is gevallen bij de makers en kandidaten, omdat het écht steenkoud was. Ik verwacht dat ze daarom niet snel weer terug zullen gaan naar een ijskoude omgeving, haha!
Ik ben 2x in dezelfde periode op IJsland geweest.

Toegegeven: het is geen tropische omgeving, maar er is prima te leven in mei/juni. Dus steenkoud, ik vind let lichtelijk overdreven.

Bovendien: Expeditie Poolcirkel is óók niet opgenomen in de tropen, en het spel werd daar toch ook gespeeld?

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: WIDM 2024
« Reactie #24 Gepost op: 12-03-2023, 20:21:04 »
Niet een beetje vroeg?  ::rofl::
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #25 Gepost op: 12-03-2023, 20:24:53 »
Wensland voor 2024: Nieuw-Zeeland, Tanzania of een andere staat dan Oregon in de USA

Kandidaten die ik graag wil zien:

Thomas van der Vlugt
Rob Goossens
Bert van Leeuwen
Dennis van der Geest
Yesser Roshdy

Astrid Kersseboom
Justine Marcella
Abbey Hoes
Tara Hetharia
Montana Meiland



When life knocks you down, fight back!

Offline PieterBasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 1/8e finalist WidMO 2022
Re: WIDM 2024
« Reactie #26 Gepost op: 12-03-2023, 20:52:48 »
Thomas nu wel echt graag idd  ::love::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
'Ze noemen me ook wel Duracell konijn'

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #27 Gepost op: 12-03-2023, 21:02:05 »
Thomas nu wel echt graag idd  ::love::

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ja dat was ook een reden voor mij om hem er tussen te zetten. Ook van Astrid Kersseboom en Justine Marcella weet ik dat ze heel graag mee willen doen. Thomas wacht al een aantal jaar op een uitnodiging.
When life knocks you down, fight back!

Re: WIDM 2024
« Reactie #28 Gepost op: 13-03-2023, 03:00:29 »
zou denemarken of een andere Amerikaanse staat willen. Elke staat heeft zowat iets anders mooi, woon zelf nu in texas, prachtig.
verder vind ik types die je niet verwacht tof om te zien, heb geen wensnamen.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: WIDM 2024
« Reactie #29 Gepost op: 13-03-2023, 08:13:59 »
Ik ben 2x in dezelfde periode op IJsland geweest.

Toegegeven: het is geen tropische omgeving, maar er is prima te leven in mei/juni. Dus steenkoud, ik vind let lichtelijk overdreven.

Bovendien: Expeditie Poolcirkel is óók niet opgenomen in de tropen, en het spel werd daar toch ook gespeeld?

Ik heb het ook niet bedacht hè! Ik zeg alleen maar wat al vaker door cast en crew benoemd is. Bijvoorbeeld door Frits Huffnagel in de podcast The Making of Media.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: WIDM 2024
« Reactie #30 Gepost op: 13-03-2023, 10:09:06 »
zou denemarken of een andere Amerikaanse staat willen. Elke staat heeft zowat iets anders mooi, woon zelf nu in texas, prachtig.
verder vind ik types die je niet verwacht tof om te zien, heb geen wensnamen.

In Denemarken wemelt het vrijwel altijd van de Nederlanders. Dat land zou alleen maar kunnen als je ergens in de winter gaat.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Re: WIDM 2024
« Reactie #31 Gepost op: 13-03-2023, 14:35:06 »
In Denemarken wemelt het vrijwel altijd van de Nederlanders. Dat land zou alleen maar kunnen als je ergens in de winter gaat.

Dat is waar helaas, vond het zelf mooi toen ik er jaren terug was, dus zou het graag nog eens zien!
Veel landen kun je daardoor al schrappen, maar hopelijk durven ze het ooit eens aan  ::vergroot::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM 2024
« Reactie #32 Gepost op: 13-03-2023, 15:01:16 »
In de winter ook niet... Het hele jaar door gaan er veel Nederlanders naartoe. En niet te vergeten: er wonen ook heel veel Nederlanders.
Ich bin ein Bärliner!

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: WIDM 2024
« Reactie #33 Gepost op: 13-03-2023, 15:08:39 »
De kandidatengroep van dit jaar was leuk, maar het was beetje braaf. Er zaten niet echt iconische Reality-momenten in, de casting kan wat pittiger. Ik heb dat al vaker gezegd maar ik herhaal het nog maar eens hier, kan me voorstellen dat de casting crew hier kijkt  ::jaja::

Wat namen:
- Rob Goossens inderdaad
- Medina Schuurman
- Tamar Baruch
- Monique des Bouvrie
- Meike Lubbers
- Henk Schiffmacher

Verder ben ik mega fan van types als Sarah Janneh, graag meer van  ::jaja::

Politieke figuren zie ik er ook graag in terug, maar ik snap dat veel daar anders over denken. Frits was één van mijn favoriete kandidaten, lekker fanatiek en uitgesproken. In De Verraders zitten nu wat mensen vanuit Bij1. Ongeacht politieke kleur lijkt het me leuk om mensen te zien spelen. Ik zou zowel Wilders als Simons wel willen zien spelen, gewoon omdat ze zo opvallend en daardoor interessant zijn. Maar ik kan me goed voorstellen dat heel veel mensen hun politieke agenda niet los kunnen zien van de persoon, dus dat WIDM niet snel meer kiest voor een politicus.

Topsporters altijd leuk, maar wat mij betreft so far soms een beetje saaie toevoeging betreffende WIDM... (Ranomi, Taeke, Rocky) Al ligt dat zeker aan de sporter, want in Expeditie Poolcirkel bestond de cast eens uit alleen maar ex-topsporters en dat was echt draaama, in positieve zin ;)

Tot slot zou ik het echt leuk vinden als ze toch zo nu een dan eens een Realityster casten. Bijvoorbeeld Lando vd Schee (HNTM), Susanna Klibansky (Real Housewives) of Shirley Cramer (Real Housewives). WIDM kiest daar nooit voor maar het zou interessante TV opleveren. Heeft niks met NPO te maken want aan andere NPO programma's (First Dates, Atlas, Pelgrimscode) hebben wel Realitysterren meegedaan, ook van RTL of SBS. Is dus een keuze. Een cast vol journalisten en presentatoren kan wel wat spicier.

Dit was mijn Ted talk. Over het algemeen ben ik trouwens echt positief over de casts van de afgelopen jaren
« Laatst bewerkt op: 13-03-2023, 15:10:32 door JP1999 »

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: WIDM 2024
« Reactie #34 Gepost op: 13-03-2023, 16:38:14 »
Oh en heel eerlijk? Ik vind het ook wel weer tijd voor een wisseling van de wacht qua presentator :-X
Helemaal mee eens. Angela heeft het 5 seizoenen gedaan, Karel 2, Pieter Jan 4, Art 7 en Rik nu ook al weer 6. Een aardig gemiddelde.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: WIDM 2024
« Reactie #35 Gepost op: 13-03-2023, 16:52:48 »
In Denemarken wemelt het vrijwel altijd van de Nederlanders. Dat land zou alleen maar kunnen als je ergens in de winter gaat.
En Toscane (nota bene met oud-kandidaten) niet dan? ;D

Ik denk dat het spoilergehalte van Europa altijd wordt overschat. Uiteindelijk zijn de grootste lekken uit de geschiedenis óf gebeurd in het vliegtuig (2010: Frits als finalist) of op Schiphol (2012: hele kandidatengroep uitgelekt; 2018: Olcay en Jan samen op de bagageband), óf door foutjes van de makers online (afvallers in 2011, 2016), of anders wel door de lokale bevolking gelekt (2020: Laatste vijf kandidaten op Chinese websites/social media). Uit Spanje, Tsjechië of Italië lekte niets uit over het spelverloop, terwijl dat toch niet de minst toeristische landen zijn voor Nederlanders.

Plus ze moeten gewoon weer met onbekende Nederlanders gaan spelen natuurlijk, scheelt ook veel gedoe ::hypocriet::
...óf niet!

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: WIDM 2024
« Reactie #36 Gepost op: 13-03-2023, 17:23:53 »
Domien Verschuuren, Eva Crutzen, Isa Hoes en Özcan Akyol zouden van mij wel mee mogen doen.


Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: WIDM 2024
« Reactie #37 Gepost op: 13-03-2023, 17:43:43 »
Mark Tuitert/Henk Grol (droomkandidaten)
Mátyás Bittenbinder
René van Meurs
Robert de Hoog
Tom Waes

Randy Fokke
Sosha Duysker (lijkt me een echte Mol-kandidaat, plus er moet natuurlijk een quotum gehaald worden...)
Anouk Hoogendijk
Eva Crutzen
Geraldine Kemper

Zoiets? Al zijn die vrouwen wel allemaal dertigers, zie ik nu. En ik zie hierboven iemand Rob Goossens noemen. Lijkt me ook echt een sluwe kandidaat.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2023, 17:46:55 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2024
« Reactie #38 Gepost op: 13-03-2023, 22:49:26 »
Kroatie. Staat nog steeds hoog op me vakantie lijstje en zal nu iets makkelijker zijn omdat ze per 1 Januari 2023 ook de Euro hebben. Janine Jansen (violist) zou ook leuk zijn als ze mee doet. Mede door haar leek me Kroatie intressant. Ook graag 11 Afleveringen dan.

En graag weer een Joker kunnen open breken weer is terug en dat ze dan ook voor openbreker moeten spelen.


Als we Slimste lijstje er weer ff bij pakken:

Cindy Hoet


Marlou van Rhijn.


Wat betreft wat andere:

Sjoerd van Ramshorst. Ook al eerder gezegd.


« Laatst bewerkt op: 13-03-2023, 23:01:44 door Pierce_Brosnan »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: WIDM 2024
« Reactie #39 Gepost op: 15-03-2023, 12:14:52 »
Niet een beetje vroeg?  ::rofl::
Thomas nu wel echt graag idd  ::love::

Kostte maar een half uurtje om je aan boord te krijgen ::rofl::



De wens was sowieso altijd nog om naar een ander land te gaan in Afrika dat niet Zuid-Afrika is... ;D Dat is duidelijk niet gelukt en ik vermoed ook niet dat ze een volgend seizoen gelijk weer naar Afrika gaan. Met de Vlaamse mol die al naar een Amerikaanse staat gaat valt die voor mij nu ook af. Dan denk ik voornamelijk aan Ecuador als ze voor Latijns-Amerika willen gaan of Zuid-Korea als ze voor Oost-Azië willen gaan.

Nieuw-Zeeland blijft ook altijd op het lijstje staan, maar dat voelt echt als een land voor een jubileum momentje.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human