Rian, mijn schot-voor-de-boeg, waar ik veel te lang aan heb vastgehouden, als mol geloof ik echt niet meer in en zou ik eerlijk gezegd ook wel heel erg vinden tegenvallen.
Ik hoop heel, heel erg dat Kees de mol is. Wat zou ik dat heerlijk vinden. Maar ik denk ook de hele tijd dat hij er elk moment uit kan gaan. Dat hij er nog inzit, maakt hem steeds verdachter. Zeker als het echt zo is dat hij “zo op Babs heeft gezeten” de laatste afleveringen.
Rosario gaat bij mij heel erg op en neer. De montage/edit is natuurlijk zo bepalend. Deze aflevering vond ik hem weer veel minder verdacht dan de laatste ~drie afleveringen. En als hij verdacht is, is het bijna alsof hij zo geforceerd verdacht wordt neergezet.
Anna heb ik over het gehele seizoen, gemiddeld genomen, het meest verdacht en ik heb haar zekerrr niet afgeschreven. Maar ik zie er toch ook een vrij oprechte fanatieke kandidaat doorheen, met veel spanning (?!). Al heb ik ook wel eens gedacht: “mol-zenuwen”!
Edit: en ik kan meest met aanwijzingen die naar haar (zouden kunnen) leiden.
Wat ik met Fons aan moet, vind ik misschien nog wel het lastigste. Dat vind ik alleen al verdacht, haha. Hopt nog steeds heel erg heen en weer.
Wat een lastig seizoen. Het enige dat ik zeker weet is dat ik heel erg hoop dat Kees de mol blijkt te zijn. Ik vind dan nu al dat hij het waanzinnig doet. Dat hij zo verdacht wordt door de “normale” (

) kijker vind ik niet zo heel erg. Deze markante man is zo ongeveer wel het bekendste (denk ik?) en daar ligt snel heel veel verdenking op.
Als ik nu (als in: op dit exacte moment) een een lijstje moet maken:
1. Anna
2. Kees
3. Sor
4. Fons
5. Rian