Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Ja ik was de schuldige . En ik heb geclickt Maar ik dacht dat je de mol had als spoiler, namelijk Case is closed Jip.OK, de afvaller is even leuk wellicht. Al snap ik het nog steeds niet. Maar Justin valt dus af, zeggen we hier onder spoiler. Mij goed. Heinz niet
3 Topito’s? Afvallen en weer terug? Leek me een leuk moment om dit te plaatsen. Kan het nog alle kanten op.
Je hebt bij Rik gekeken. Fox heeft het over Rick
3 kwart vrijstellingen
Tsja, jullie maken er een spoiler van, niet ik. Nooit als spoiler gepost.[...]
Tsja, jullie maken er een spoiler van, niet ik. Nooit als spoiler gepost.Maar als jullie het zo graag willen weten:Spoiler (klik om te tonen/verbergen) zeker weten? Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Rick volgde alle kandidaten op instagram, al snel viel er eentje af en daarna Babs en Jip. Ik wil geen ongefundeerde beschuldigingen uiten, maar vreemd vind ik het wel. Die derde is Spoiler (klik om te tonen/verbergen) Justin Ik vermoed nu dat de derde persoon de derde afvaller is. En ja ik weet dat het niet tussen spoilers hoeft, maar clicken zul je.
wow je had dus gelijk, petje af.
Nu vraag ik me af, waren er meer?
Waarom zet je dan al je app punten in op Justin?
Omdat ik nog steeds denk dat Justin de mol is?
Jip is de mol, case closed.Nou nog de winnaar en verliezer.Heb een spoor, maar dat houdt ik nog een weekje voor me, want dat zou niet zo mooi zijn voor het programma als dat waar is. Het bewijs hiervan heb ik alvast bewaard.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
280 gasten en 1 vaste bezoeker
Geen nieuwe activiteiten gepland