Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Ze zijn weer terug van het filmen van het seizoen met onbekenden. De opnames waren van 10 tot 28 januari. Seizoen 23 in Zuid-Afrika had ook 18 draaidagen, dus ik verwacht een regulier seizoen. Hila Noorzai is de presentatrice zoals eerder al vernoemd werd.Spoiler: land (klik om te tonen/verbergen)Het is opgenomen in Oman. Ze zijn nog nooit die kant op geweest, behalve in seizoen 9 toen ze naar Jordanië reisden.Kortom, ik ben weer eens heel erg enthousiast over een land .
Ben benieuwd. Ik vond de seizoenen van onbekende Nederlanders altijd het minst leuke en was veel sneller afgeleid, maar misschien vind ik het dit keer wel leuk om te kijken.
Ik vond de seizoenen met onbekende destijds geweldig. Tot dat het seizoen met Marc Marie kwam. 🤣 Hilarisch. Ik denk dat ik inmiddels na al die tijd het met de bekendere mensen ook wat leuker vind. Maar ik ga zeker wel kijken. Het land Oman zei me niet meteen iets, maar ligt langs Jemen. Ben benieuwd.
Sorry je hebt gelijk. We werden even afgeleidt door de hele discussie hiervoor. Terug naar de spoilers
Ik vond de seizoenen met onbekende destijds geweldig. Tot dat het seizoen met Marc Marie kwam. 🤣 Hilarisch.
Wie koos er voor Jan Versteegh?
Marc Marie zat in het eerste seizoen met BN-ers. Dus je voorkeur voor seizoenen met onbekende Nederlanders was wel van erg korte duur.
Komt overeen met de instagram van Richard King McCullough, hij volgt Kees en Tooske ook niet meer, net zoals Babs Justin en Jip.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
279 gasten en 3 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland